Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROMOCJA
Liczba odnalezionych rekordów: 20



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/20
Nr opisu: 0000116237   
Jakość witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych Małopolski według wybranych miar syntetycznych.
[Aut.]: K. Król, Dariusz Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 102, s. 169-177, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

witryna internetowa ; promocja ; agroturystyka ; marketing internetowy

website ; promotion ; agrotourism ; internet marketing

2/20
Nr opisu: 0000120973
Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w świetle zmian w otoczeniu organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.

marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki ; public relations

marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations

3/20
Nr opisu: 0000120181
Nowoczesne koncepcje marketingowe i instrumenty promocji w XXI wieku.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Marketing XXI wieku. Red. Olga Smalej. Lublin : Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017, s. 69-77, bibliogr. 14 poz.

marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki

marketing ; advertising ; promotion ; brand identity

4/20
Nr opisu: 0000124532
Promocja śląskich obiektów turystycznych za pośrednictwem aplikacji mobilnych.
[Aut.]: Mateusz Naramski.
W: Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - obszary zastosowań i kierunki badań. Red. Gołuchowski, Zbigniew Spyra, Justyna Maciąg. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2015, s. 199-210, bibliogr. 19 poz.

promocja ; aplikacja mobilna ; technologia telekomunikacyjna ; informacja turystyczna

promotion ; mobile application ; telecommunications technology ; tourist information

5/20
Nr opisu: 0000124520   
Istrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywności turystycznej.
[Aut.]: Mateusz Naramski, Krzysztof Herman, Adam Szromek.
-Rozpr. Nauk. Akad. Wychow. Fiz. Wroc. 2014 t. 45, s. 119-129, bibliogr. 29 poz.. Punktacja MNiSW 8.000

promocja ; turystyka ; marketing mix

promotion ; tourism ; mix marketing

6/20
Nr opisu: 0000095608   
Zmiany w funkcjonowaniu uczelni. Wywiad z rektorem Politechniki Śląskiej prof. Andrzejem Karbownikiem. Rozm. Paweł Doś.
[Aut.]: Andrzej Karbownik, Paweł Doś.
-Biul. Pol. Śl. 2014 nr 12, s. 4-7

Politechnika Śląska ; inwestycja ; zmiana organizacyjna ; zarządzanie uczelnią ; promocja

Silesian University of Technology ; investment ; organizational change ; university management ; promotion

7/20
Nr opisu: 0000089459
Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego.
Warszawa : Difin, 2013, 201 s.

małe i średnie przedsiębiorstwa ; matryca potrzeb marketingowych ; badanie marketnigowe ; innowacyjność ; promocja

small and medium enterprises ; matrix of marketing needs ; marketing research ; innovation ; promotion

8/20
Nr opisu: 0000075975
System wdrażania wyników foresightu.
[Aut.]: J. Bondaruk, L. Trząski, K. Tausz, Krystyna Czaplicka-Kolarz, P. Zawartka, M. Kopernik, A. Hamerla.
W: Wizja przyszłości metropolitalnych usług publicznych w Górnośląskim Obszarze Metropolitalnym. Praca zbiorowa. Pod red. J. Bondaruka. Katowice : Główny Instytut Górnictwa, 2011, s. 138-145

foresight ; promocja ; wdrażanie foresightu

foresight ; promotion ; foresight implementation

9/20
Nr opisu: 0000065683   
Działalność marketingowa w procesie komercjalizacji technologii. Studium dobrych praktyk promowania innowacji technologicznej przez organizacje akademickie oraz wynalazców.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
-Organ. i Zarz. 2010 nr 2, s. 123-139, bibliogr. 15 poz.

marketing ; promocja ; innowacja ; uczelnia techniczna

marketing ; promotion ; innovation ; technical university

10/20
Nr opisu: 0000070335   
Elementy marketingu mix na rynku produktów przemysłowych.
[Aut.]: Przemysław* Musiał.
-Logistyka 2010 nr 4, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-6, bibliogr. 16 poz.
dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny]

marketing mix ; wyrób przemysłowy ; dystrybucja ; promocja ; polityka cenowa

mix marketing ; industrial product ; distribution ; promotion ; price policy

11/20
Nr opisu: 0000056982
Instrumenty tworzenia i rozwoju organizacyjnych sieci wiedzy w oparciu o wspólnoty działań.
[Aut.]: Jacek Bendkowski.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Kreatywność i innowacyjność w unowocześnianiu przemysłu i usług. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 429-439, bibliogr. 8 poz.

wspólnota działań ; zarządzanie wiedzą ; promocja ; zarządzanie organizacją

community of practice ; knowledge management ; promotion ; organization management

12/20
Nr opisu: 0000048273
Klastry meblowe jako ważne ogniwa dystrybucji towarów eksportowanych.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
-Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 3, s. 15-20

klaster meblowy ; dystrybucja ; polityka eksportowa ; promocja

furniture cluster ; distribution ; export policy ; promotion

13/20
Nr opisu: 0000084903
Kopalnia Ignacy - produkt turystyczny, promocja marki.
[Aut.]: Wojciech** Preidl, A. Szwachuła.
W: Ochrona środowiska na terenach górniczych podziemnych, odkrywkowych i otworowych zakładów górniczych w subregionie zachodnim województwa śląskiego. XVI Konferencja naukowo-techniczna, Jastrzębie Zdrój, 16 października 2009. Naczelna Organizacja Techniczna, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Górnictwa. Rybnik : Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Górnictwa. Oddział Rybnik, 2009, s. 270-280

Zabytkowa Kopalnia Ignacy ; turystyka przemysłowa ; marka ; promocja

Ignacy Historic Mine ; industrial tourism ; brand ; promotion

14/20
Nr opisu: 0000059275
Na jakich słowach kluczowych warto się koncentrować, czyli podstawy promocji w Internecie.
[Aut.]: Karol* Król.
W: Techniczne i teoretyczne aspekty współczesnych sieci komputerowych. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Kwietnia, Piotra Gaja, Arkadiusza Jestratjewa. Warszawa : Wydaw. Komunikacji i Łączności, 2009, s. 135-144, bibliogr. 4 poz.

internet ; strona internetowa ; promocja ; słowo kluczowe

internet ; website ; promotion ; keyword

15/20
Nr opisu: 0000073703
Plan marketingowy.
[Aut.]: Jan Brzóska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 125-131, bibliogr. 2 poz.

rynek ; klient ; konkurencyjność ; dostawca ; cena ; promocja ; dystrybucja ; plan sprzedaży

market ; client ; competitiveness ; supplier ; price ; promotion ; distribution ; sales planning

16/20
Nr opisu: 0000036661
Komunikacja marketingowa w dystrybucji usług turystycznych - efekty promocji organizatora podróży i jego agenta.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Logistyka 2008 nr 1, s. 91-94

usługi turystyczne ; marketing ; promocja ; logistyka

travel services ; marketing ; promotion ; logistics

17/20
Nr opisu: 0000110402
Specyfika narzędzi marketingu oświatowego.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Współczesne koncepcje zarządzania. Red. Joanna Gonicka. Łódź : Wydaw. Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, 2008, s. 49-58, bibliogr.

marketing oświatowy ; edukacja ; dystrybucja ; promocja

educational marketing ; education ; distribution ; promotion

18/20
Nr opisu: 0000018635
Rola promocji na rynku turystycznym.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Ekon. Organ. Przeds. 2006 R. 57 nr 4, s. 71-76, bibliogr. 3 poz.

przedsiębiorstwo turystyczne ; public relations ; promocja ; turystyka

tourist enterprise ; public relations ; promotion ; tourism

19/20
Nr opisu: 0000020577
Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa - wyniki badań.
[Aut.]: Sławomir Olko, J. Kapłon, B. Kordecki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 29, s. 169-180, bibliogr. 5 poz.

internet ; komunikacja marketingowa ; promocja

internet ; marketing communication ; promotion

20/20
Nr opisu: 0000010984   
Promocja przedsiębiorstw należących do przemysłu hutniczego żelaza i stali - teoria i praktyka. Elementy promocji mix na przykładzie Huty Katowice.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2005 R. 72 nr 1, s. 22-26, bibliogr. 11 poz.

promotion-mix ; reklama ; sprzedaż osobista ; promocja ; public relations ; sponsoring

promotion-mix ; advertisement ; personal selling ; promotion ; public relations ; sponsoring

stosując format:
Nowe wyszukiwanie