Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROCES ZAKUPÓW
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000130613   
Metody oceny dostawców dla przedsiębiorstw.
[Aut.]: Katarzyna Midor, Witold Biały.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2019 vol. 8 iss. 1, s. 290-299, bibliogr. 19 poz.
Tytuł zeszytu: Górnictwo - perspektywy i zagrożenia. Red.: W. Biały, A. Czerwińska-Lubszczyk, S. Czerwiński. Punktacja MNiSW 5.000

ocena ; dostawca ; wybór dostawców ; proces zakupów

assessment ; supplier ; supply choice ; purchasing process

2/4
Nr opisu: 0000114359   
Organizacja procesu zakupów zaopatrzeniowych.
[Aut.]: Krzysztof* Pałucha.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 99, s. 349-361, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zakupy zaopatrzeniowe ; proces zakupów ; organizacja służb zaopatrzenia ; baza dostawców

supply shopping ; purchasing process ; organization of supply services ; base of suppliers

3/4
Nr opisu: 0000093453   
Proces zakupów materiałów spawalniczych w oparciu o wymagania ZKP dla konstrukcji stalowych.
[Aut.]: A. Rachwał, A. Sędek, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 73, s. 519-530, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

proces zakupów ; zarządzanie zakupami ; wyrób budowlany ; ocena zgodności produktu ; właściwości użytkowe ; zakładowa kontrola produkcji ; rozporządzenie o wyrobach budowlanych ; procedura

purchasing process ; purchase management ; construction product ; conformity assessment of product ; useful properties ; factory production control ; Construction Products Regulation ; CPR ; procedure

4/4
Nr opisu: 0000074097   
Postawy klientów w województwie śląskim wobec e-commerce.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 386-397, bibliogr. 11 poz.

handel elektroniczny ; klient ; postawy klientów ; proces zakupów

e-commerce ; customer ; customer attitudes ; purchasing process

stosując format:
Nowe wyszukiwanie