Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROCEDURY MARKETINGU
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000110237
Proces budowy wizerunku organizacji niedochodowej i czynniki go warunkujące.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Public management 2012. Społeczne aspekty funkcjonowania organizacji publicznych. Praca zbiorowa. Pod red. Witolda Kieżuna, Jarosława Wołejszo, Stanisława Sirko. Akademia Obrony Narodowej. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2012, 408-424, bibliogr. 26 poz.

organizacja non-profit ; sektor publiczny ; wizerunek ; procesy ; procedury marketingu ; komunikacja

non-profit organization ; public sector image ; processes ; marketing procedures ; communication

stosując format:
Nowe wyszukiwanie