Wynik wyszukiwania
Zapytanie: POZIOM JAKOŚCI
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000129183   
Rola e-administracji w obsłudze klienta niepełnosprawnego na przykładzie miasta Żywiec.
[Aut.]: Bożena Skotnicka-Zasadzień, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 130, s. 535-544, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

e-administracja ; urząd miejski ; osoba niepełnosprawna ; poziom jakości ; klient

e-government ; city hall ; disabled person ; quality level ; customer

2/3
Nr opisu: 0000097691   
Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, S. Zendla.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zadowolenie klienta ; jakość usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jakości

customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level

3/3
Nr opisu: 0000074063
Application of control cards for the analysis of product faultiness in a production process.
[Aut.]: Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. AM Szczecin 2011 nr 27, z. 2, s. 69-74, bibliogr. 4 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

diagram Pareto-Lorenza ; przemysł górniczy ; poziom jakości ; punkt pomiarowy ; SPC ; karta Shewharta

Pareto-Lorenz diagram ; mining industry ; quality level ; measuring point ; SPC ; Shewhart's card

stosując format:
Nowe wyszukiwanie