Wynik wyszukiwania
Zapytanie: POTRZEBA KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/10
Nr opisu: 0000104878
The concept of alternative fuel based on waste coal.
[Aut.]: Krzysztof* Kurus, K. Jąderko, Barbara* Białecka.
W: 15th International Multidisciplinary Scientific Geoconference SGEM 2015. Energy and Clean Technologies, 18-24, June, 2015, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. [B.m.] : International Multidisciplinary Scientific Geoconference, 2015, s. 763-770, bibliogr. 11 poz. (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)

spalanie węgla ; spalanie ; paliwo ; odzysk wtórny ; spalanie odpadów ; proces spalania ; technologia spalania ; potrzeba klienta ; odzyskiwanie energii ; zwiększenie produkcji ; paliwo wtórne ; węgiel odpadowy

coal combustion ; combustion ; fuel ; secondary recovery ; waste incineration ; combustion process ; combustion technology ; customer need ; energy recovery ; increasing production ; secondary fuel ; waste coal

2/10
Nr opisu: 0000080298
Diagnoza postaw śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP. Klient.
[Aut.]: M. Huchrak, Piotr Weryński.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 94-110

potrzeba klienta ; pozyskiwanie klientów ; relacje z klientem

customer need ; customer acquisition ; relationships with customer

3/10
Nr opisu: 0000080307
Diagnoza postaw śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP. Procesy i strategie.
[Aut.]: Joanna* Tokar, Grażyna* Badura.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 136-156

strategia innowacji ; potrzeba klienta

innovation strategy ; customer need

4/10
Nr opisu: 0000070652
Gdzie jesteś czytelniku?. Próba odpowiedzi na podstawie badań sondażowych przeprowadzonych wśród użytkowników biblioteki wyższej uczelni technicznej.
[Aut.]: Marta Zatwardnicka, Marcin Kordecki, Agata Świerkot.
W: Gdzie jesteś czytelniku?. Rola biblioteki w strategii i działalności uczelni wyższej. XXV Forum Sekcji Bibliotek Szkół Wyższych Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Pod red. Krzysztofa Zioło. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2012, s. 203-224, bibliogr. 7 poz. (Biuletyn Biblioteki Głównej Politechniki Śląskiej ; nr 2 1899-6515)

biblioteka szkoły wyższej ; biblioteka naukowo-techniczna ; potrzeba klienta ; elektroniczne źródło informacji ; badanie ankietowe

academic library ; scientific and technical library ; customer need ; electronic information resource ; survey

5/10
Nr opisu: 0000080289
Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Klient i otoczenie.
[Aut.]: Anna* Piekacz, Piotr Weryński.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 37-49

potrzeba klienta ; pozyskiwanie klientów ; lojalność klienta

customer need ; customer acquisition ; customer loyalty

6/10
Nr opisu: 0000058619
Pomiar postrzeganej i oczekiwanej jakości na przykładzie wybranej usługi motoryzacyjnej.
[Aut.]: Michał Zasadzień, M. Kolak.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Konkurencja i kooperacja w strategiach zarządzania organizacjami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 528-536, bibliogr. 6 poz.

badanie satysfakcji klienta ; myjnia samochodowa ; warsztat wulanizacyjny ; metoda Servqual ; potrzeba klienta

customer satisfaction need ; car wash ; vulcanizing shop ; Servqual method ; customer need

7/10
Nr opisu: 0000080812
Postawy konsumentów wobec reklamy telewizyjnej.
[Aut.]: Danuta Szwajca, K. Fudel.
-Mark. i Rynek 2008 R. 15 nr 1, s. 36-41

reklama telewizyjna ; postawa klienta ; zachowanie konsumenta ; potrzeba klienta

television advertising ; customer attitude ; consumer behaviour ; customer need

8/10
Nr opisu: 0000047639   
Using QFD method for the ecological designing of products and services.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Anna* Sędek.
-Qual. Quant. 2008, s. 1-7, bibliogr. 8 poz.

potrzeba klienta ; zarządzanie ekologiczne ; QFD ; zrównoważony rozwój

customer need ; ecological management ; QFD ; sustainable development

9/10
Nr opisu: 0000077835
Potrzeby i preferencje użytkowników transportu publicznego jako wskaźnik jakości usług transportowych.
[Aut.]: Maria Cieśla.
W: Systemy logistyczne. Teoria i praktyka. II Międzynarodowa konferencja naukowo-techniczna, Warszawa, 21-22 września 2006. [Dokument elektroniczny]. Poznań : Instytut Logistyki i Magazynowania, 2006, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-7, bibliogr. 8 poz. (Logistyka ; nr 6, dod.: Logistyka - nauka 1734-2015)

transport pasażerski ; transport publiczny ; potrzeba klienta ; potrzeby transportowe ; jakość usług transportowych ; Aglomeracja Górnośląska

passenger transport ; public transport ; customer need ; transportation needs ; quality of transport service ; Upper Silesian Agglomeration

10/10
Nr opisu: 0000080706
Powiązania marketingu z technicznym przygotowaniem produkcji.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 233-239

zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie produkcją ; techniczne przygotowanie produkcji ; marketing ; cykl życia produktu ; potrzeba klienta

enterprise management ; production management ; technical production preparation ; marketing ; product life cycle ; customer need

stosując format:
Nowe wyszukiwanie