Wynik wyszukiwania
Zapytanie: POKOLENIE Y
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/10
Nr opisu: 0000129946   
Recruitment in the times of machine learning.
[Aut.]: Karolina Rąb-Kettler, B. Lehnervp.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2019 vol. 27 iss. 2, s. 105-109, bibliogr. 28 poz.. Punktacja MNiSW 20.000

uczenie maszynowe ; zarządzanie humanistyczne ; rekrutacja humanistyczna ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; pokolenie Y ; millenialsi ; klasa kreatywna ; zwinne zarządzanie ; brygada ; bezrobocie technologiczne ; kapitalizm ; post-kapitalizm ; postmodernizm

machine learning ; humanistic management ; humanistic recruitment ; human resources management ; corporate social responsibility ; generation Y ; millennials ; creative class ; agile management ; squad ; technological unemployment ; capitalism ; post-capitalism ; postmodernism

2/10
Nr opisu: 0000119154
Pokolenie Y wyzwaniem dla pracodawców i szkolnictwa wyższego.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. III Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 28-30 września 2017 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Third international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2017, s. 118

pokolenie Y ; motywacja

generation Y ; motivation

3/10
Nr opisu: 0000120626   
Pokolenie Y wyzwaniem dla pracodawców i szkolnictwa wyższego.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 112, s. 379-391, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

pokolenie Y ; motywacja

generation Y ; motivation

4/10
Nr opisu: 0000110476   
Motywacje i potrzeby pracowników pokolenia Y w gospodarce opartej na wiedzy.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 92, s. 31-47, bibliogr. 31 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

pokolenie Y ; edukacja ; rozwój pracownika ; gospodarka oparta na wiedzy

generation Y ; education ; employee development ; knowledge based economy

5/10
Nr opisu: 0000120735   
Zarządzanie ciągłością wiedzy w modelu 70-20-10.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Pr. Nauk. Akad. im. Jana Długosza Częst., Pragmata tes Oikonomias 2016 z. 10, s. 11-21, bibliogr. 40 poz.. Punktacja MNiSW 8.000

luka wiedzy ; model 70-20-10 ; pokolenie X ; pokolenie Y

knowledge gap ; 70-20-10 model ; generation X ; generation Y

6/10
Nr opisu: 0000114368
Zarządzanie różnorodnością pokoleniową.
[Aut.]: Beata Hysa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 385-398, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zarządzanie różnorodnością pokoleniową ; intermentoring ; pokolenie Baby Boomers ; pokolenie Y ; pokolenie Z

diversity management of generation ; intermentoring ; generation Baby Boomers ; generation Y ; generation Z

7/10
Nr opisu: 0000101188   
Marketing communication with generation Y - advertising, games and social networking.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Marketing identity: explosion of innovations. Conference Proceedings from International Scientific Conference "Marketing Identity 2014: Explosion of Innovations", Smolenice, Slovak Republic, 4th-5th November 2014. Eds.: Jozef Matus, Dana Petranova. Trnava : [Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius], 2014, s. 298-309, bibliogr. 9 poz. (Marketing Identity ; 1339-5726)

advergaming ; pokolenie Y ; reklama w grach komputerowych ; gra towarzyska ; innowacja marketingowa

advergaming ; generation Y ; in-game advertising ; social game ; marketing innovation

8/10
Nr opisu: 0000101890
Organizacje w czasie transformacji - przykład izraelskiego kibucu.
[Aut.]: Karolina Rąb.
W: Rozwój społeczny wobec wartości etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 września 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 97
Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.

kibuc ; wspólnota ; komuna ; reforma ; zarządzanie ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; pokolenie Y ; millenialsi ; pokolenie 50 plus ; organizacja ucząca się

kibbutz ; commune ; community ; reform ; management ; human resources management ; generation Y ; millenials ; generation 50 plus ; learning organization

9/10
Nr opisu: 0000101624   
Organizations during transformation - example of the Israeli kibbutz.
[Aut.]: Karolina Rąb.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 84, s. 177-185, bibliogr. 46 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kibuc ; wspólnota ; komuna ; reforma ; zarządzanie ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; pokolenie Y ; millenialsi ; pokolenie 50 plus ; organizacja ucząca się

kibbutz ; community ; commune ; reform ; management ; human resources management ; generation Y ; millenials ; generation 50 plus ; learning organization

10/10
Nr opisu: 0000098782   
Pokolenie sieci i kreowanie wizerunku uczelni wyższych w internecie.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym świecie. Red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka. Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013, s. 151-162, bibliogr. 10 poz.

kreowanie wizerunku ; marketing internetowy ; uczelnia wyższa ; pokolenie Y ; media społecznościowe

image creation ; internet marketing ; university ; generation Y ; social media

stosując format:
Nowe wyszukiwanie