Wynik wyszukiwania
Zapytanie: POJAZD TERENOWY
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000128031   
Experimental attenuation and evaluation of whole body vibration for an off-road vehicle with magnetorheological dampers.
[Aut.]: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk, Jarosław Rzepecki.
-J. Low Freq. Noise Vib. Act. Control 2019 vol. 38 iss. 2, s. 852-870, bibliogr. 33 poz.. Punktacja MNiSW 70.000

komfort jazdy ; obsługa pojazdu ; wibracje przekazywane na całe ciało człowieka ; pojazd terenowy ; wibracje pojazdu wywołane przez drogi ; mortyzator magnetoreologiczny ; półaktywna kontrola sprzężenia zwrotnego

ride comfort ; vehicle handling ; whole body vibration ; off-road vehicle ; road-induced vehicle vibration ; magnetorheological damper ; semi-active feedback control

2/5
Nr opisu: 0000130714   
Zaawansowane metody fuzji danych pomiarowych i wizyjnych w pojeździe terenowym z tłumikami magnetoreologicznymi.
[Aut.]: Alicja Starczewska, D. Kubiak, J. Małkowska, K. Poraj, K. Pudło, M. Radecki, Piotr Krauze, Sebastian Budzan, Roman Wyżgolik.
-PM News 2019 wyd. 19, s. 39

pojazd terenowy ; tłumik magnetoreologiczny

off-road vehicle ; magnetorheological damper

3/5
Nr opisu: 0000126065   
Experimental analysis of vibration control algorithms applied for an off-road vehicle with magnetorheological dampers.
[Aut.]: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk, Andrzej Kozyra, Jarosław Rzepecki.
-J. Low Freq. Noise Vib. Act. Control 2018 vol. 37 iss. 3, s. 619-639, bibliogr. 37 poz.. Punktacja MNiSW 15.000

pojazd terenowy ; wibracje wywołane przez drogi ; amortyzator magnetoreologiczny ; model samochodu ; półaktywna kontrola sprzężenia zwrotnego ; komfort jazdy ; trzymanie się drogi

off-road vehicle ; road-induced vibration ; magnetorheological damper ; full-car model ; semi-active feedback control ; ride comfort ; road holding

4/5
Nr opisu: 0000102854
Control of semiactive vehicle suspension system using magnetorheological dampers. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Piotr Krauze.
Gliwice, 2015, 175 s., bibliogr. 164 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Promotor: dr hab. inż. Jerzy Kasprzyk

algorytm sterowania ; system sterowania ; tłumik magnetoreologiczny ; pojazd terenowy ; bezpieczeństwo jazdy ; FxLMS ; komfort jazdy ; model Spencera-Dyke'a ; model Tanh

control algorithm ; control system ; magnetorheological damper ; off-road vehicle ; driving safety ; FxLMS ; travelling comfort ; Spencer-Dyke model ; Tanh model ; half-car model

5/5
Nr opisu: 0000094312   
Vibration control for an experimental off-road vehicle using magnetorheological dampers.
[Aut.]: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk.
-Vibroeng. Procedia 2014 vol. 3, s. 306-312, bibliogr. 10 poz.
Referat wygłoszony na: 17th International Conference "Vibroengineering - 2014", Katowice, Poland, 13-15th October, 2014. Punktacja MNiSW 5.000

pojazd terenowy ; semiaktywne sterowanie drganiami ; tłumik magnetoreologiczny

off-road vehicle ; semiactive vibration control ; magnetorheological damper

stosując format:
Nowe wyszukiwanie