Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ORGANIZACJA NIEDOCHODOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000110222
Determinanty jakości w funkcjonowaniu organizacji non profit.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Praktyka zarządzania jakością w XXI wieku = The practice of quality management in the XXI century. Pod red. T. Sikory, M. Giemzy. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2012, s. 223-239, bibliogr. 21 poz.

organizacja niedochodowa ; pojęcie jakości ; konkurencja ; produkcja ; otoczenie

non-profit organization ; notion of quality ; competition ; product ; environment

2/6
Nr opisu: 0000110326
Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Public management 2011. Funkcjonowanie organizacji publicznych w dynamicznym otoczeniu. II Międzynarodowa konferencja naukowa. T. 2. Red. Jarosław Wołejszo, Arkadiusz Letkiewicz. Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie. Szczytno : Wydział Wydaw. i Poligrafii Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 381-392, bibliogr. 23 poz.

szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing

public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing

3/6
Nr opisu: 0000110357
Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Kooperacje organizacji publicznych. T. 2. Red. Witold Kieżun, Arkadiusz Letkiewicz, Jarosław Wołejszo. Szczytno : Wydaw. Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 343-355, bibliogr. 23 poz.

szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing

public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing

4/6
Nr opisu: 0000110324
Efektywność działań marketingowych w organizacjach sektora publicznego.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Public management 2010. Prakseologiczne aspekty zarządzania we współczesnych organizacjach publicznych. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Witolda Kieżuna, Leopolda Ciborowskiego, Jarosława Wołejszo. Wydział Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej [et al.]. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2010, s. 198-207, bibliogr. 25 poz.

organizacja niedochodowa ; sektor publiczny ; marketing

non-profit organization ; public sector ; marketing

5/6
Nr opisu: 0000110400
Misja jako wartość w kontaktach szkoły z jej otoczeniem rynkowym.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Wartości w komunikacji różnych grup społecznych. Red. Marzena Baryluk, Mirosława Wawrzak-Chodaczek. Polskie Centrum Certyfikacji. Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, 2009, s. 190-199

misja ; organizacja niedochodowa ; placówka oświatowa ; otoczenie rynkowe

mission ; non-profit organization ; educational institution ; market environment

6/6
Nr opisu: 0000110419
Organizacje non profit i specyfika ich produktów.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Dylematy teorii i praktyki zarządzania. T. 1: Ekonomiczno-prawne aspekty nowoczesnego zarządzania. Pod red. Mariana Duczmala, Tadeusza Pokusy. Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach. Komisja Nauk Prawnych i Ekonomicznych, Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2006, s. 108-125, bibliogr.

organizacja niedochodowa ; produkt

non-profit organization ; product

stosując format:
Nowe wyszukiwanie