Wynik wyszukiwania
Zapytanie: OBSŁUGA KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 39



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/39
Nr opisu: 0000127164   
Analiza procesów logistycznych dystrybucji produktów elektroinstalacyjnych - obsługa klienta.
[Aut.]: Jadwiga Grabowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 137-150, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

obsługa klienta ; dystrybucja ; kanał dystrybucji ; mapa procesu ; analiza wskaźnikowa

customer service ; distribution ; distribution channel ; process map ; index analysis

2/39
Nr opisu: 0000127995   
Problemy decyzyjne obsługi klientów w transporcie intermodalnym.
[Aut.]: Katarzyna Markowska.
-Masz. Gór. 2018 R. 36 nr 4, s. 78-84, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

obsługa klienta ; problem decyzyjny ; strategia ; efektywność ; transport intermodalny ; terminal intermodalny

customer service ; decision problem ; strategy ; effectiveness ; intermodal transport ; intermodal terminal

3/39
Nr opisu: 0000127120   
Proces realizacji zamówień klienta w przemyśle samochodowym.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 120, s. 153-162, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

proces realizacji zamówień klienta ; cykl realizacji zamówienia ; obsługa klienta

process of customer orders realization ; order fulfillment cycle ; customer service

4/39
Nr opisu: 0000125324   
Realizacja usługi transportu drogowego na przykładzie przedsiębiorstwa transportowo - spedycyjnego.
[Aut.]: Katarzyna Markowska, Michał Jamka.
-Pr. Nauk. PWarsz., Transp. 2018 z. 120, s. 279-286, bibliogr. 9 poz.
Tytuł zeszytu: Problemy transportu w inżynierii logistyki. Cz. 3. Punktacja MNiSW 7.000

transport drogowy ; usługi transportowe ; obsługa klienta

road transport ; transport services ; customer service

5/39
Nr opisu: 0000107045
Key changes improving the quality of customer service of a logistics operator on a regional LSP market.
[Aut.]: Katarzyna Dohn, Adam Gumiński.
W: Carpathian Logistics Congress. CLC'2015, November 4th - 6th 2015, Jesenic, Czech Republic. Conference proceedings. Ostrava : Tanger, 2016, s. 288-292, bibliogr. 15 poz.

obsługa klienta ; efektywność procesów logistycznych ; operator logistyczny

customer service ; effectiveness of logistic processes ; logistics operator

6/39
Nr opisu: 0000107044
Knowledge processes in a supply chain as the determinants of an effective customer service of a production company.
[Aut.]: Katarzyna Dohn, Adam Gumiński.
W: Carpathian Logistics Congress. CLC'2015, November 4th - 6th 2015, Jesenic, Czech Republic. Conference proceedings. Ostrava : Tanger, 2016, s. 275-280, bibliogr. 19 poz.

proces wiedzy ; obsługa klienta ; łańcuch dostaw ; zakład budowy maszyn

knowledge process ; customer service ; supply chain ; machine building company

7/39
Nr opisu: 0000107483
Model profilu czynników wpływających na poziom jakości obsługi klienta niepełnosprawnego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016, 199 s., bibliogr. 160 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 603)

niepełnosprawność ; obsługa klienta ; jakość obsługi ; administracja samorządowa ; województwo śląskie ; metoda Servqual ; bariera architektoniczna ; e-administracja

disability ; customer service ; service quality ; local government administration ; Silesian Voivodeship ; Servqual method ; architectural barrier ; e-administration

8/39
Nr opisu: 0000109731   
Zmiany w procesie obsługi reklamacji w hutach.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2016 R. 83 nr 10, s. 452-455, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 7.000

reklamacja ; obsługa klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze

reclamation ; customer service ; steel enterprise

9/39
Nr opisu: 0000103471      
Pomiar poziomu obsługi klienta z wykorzystaniem Customer Satisfaction Index w przedsiębiorstwie transportowym.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
-Logistyka 2015 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 339-345, bibliogr. 16 poz.
Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], cz. 1

obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; CSI ; satysfakcja klienta ; usługi transportowe

customer service ; logistic customer service ; CSI ; customer satisfaction ; transport services

10/39
Nr opisu: 0000093387   
Sprawność obsługi internetowej polskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych.
[Aut.]: Adam Szromek, S. Pytel.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 71, s. 271-280, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

uzdrowisko ; internet ; obsługa klienta ; strona internetowa

spa ; internet ; customer service ; website

11/39
Nr opisu: 0000096109      
Wirtualne wspomaganie procesów dystrybucji w branży krawieckiej.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
-Logistyka 2014 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 12243-12247, bibliogr. 9 poz.
Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], CD-ROM nr 4

krawiectwo ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; logistyka dystrybucji ; system transportowy ; składowanie ; zarządzanie zapasami ; sprzedaż ; obsługa klienta

tailoring ; manufacturing company ; distribution logistics ; transport system ; storage ; stock management ; sale ; customer service

12/39
Nr opisu: 0000088495   
Analiza procesu obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa górniczego.
[Aut.]: Jadwiga Grabowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 63, s. 169-186, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

obsługa klienta ; przedsiębiorstwo górnicze ; ankieta

customer service ; mining company ; survey

13/39
Nr opisu: 0000089136   
Doskonalenie procesu realizacji zamówienia - analiza przypadku.
[Aut.]: Włodzimierz* Kramarz, Marzena Kramarz.
-Logistyka 2013 nr 6, s. 630-634, bibliogr. 10 poz.
dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], CD-ROM nr 2

proces realizacji zamówienia ; wyrób chemiczny ; łańcuch dostaw ; obsługa klienta

order fulfillment process ; chemical product ; supply chain ; customer service

14/39
Nr opisu: 0000087378
Dostawca z wyboru w strukturze doskonalenia World Class Manufacturing.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Gosp. Mater. Logist. 2013 R. 65 nr 8, s. 26-31. Punktacja MNiSW 8.000

dostawca ; Produkcja Klasy Światowej ; WCM ; obsługa klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne

supplier ; World Class Manufacturing ; WCM ; customer service ; manufacturing enterprise

15/39
Nr opisu: 0000075043
Logistyczna realizacja zamówienia klienta w przemyśle maszynowym - studium przypadku.
[Aut.]: A. Skowron.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2012, s. 396-407, bibliogr. 14 poz.

obsługa klienta ; realizacja zamówienia ; przemysł maszynowy

logistic customer service ; order fulfillment ; machine building industry

16/39
Nr opisu: 0000069607   
Recenzja. [Aut.]: Andrzej Wyciślik. -Hutnik 2012 R. 79 nr 1, s. 75
[Praca recenzowana]: Logistyka w przedsiębiorstwie. Wybrane metody jakościowe i ilościowe w sektorze hutniczym / J. Szymszal, B. Gajdzik, J. Piątkowski. Gliwice 2011. Punktacja MNiSW 6.000

logistyka ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; benchmarking ; przedsiębiorstwo hutnicze ; obsługa klienta

logistics ; manufacturing company ; benchmarking ; metallurgical enterprise ; customer service

17/39
Nr opisu: 0000080700   
World Class Manufacturing model in production management.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
-Arch. Mater. Sci. Eng. 2012 vol. 58 nr 2, s. 227-234, bibliogr. 18 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

Produkcja Klasy Światowej ; lean manufacturing ; ocena jakości ; usługi logistyczne ; obsługa klienta ; kompleksowe zarządzanie jakością ; TQM

World Class Manufacturing ; lean manufacturing ; quality control ; logistic services ; customer service ; Total Quality Management ; TQM

18/39
Nr opisu: 0000067591   
Kompleksowa obsługa klienta w laboratorium chemicznym. Implikacje systemowe, proceduralne i narzędziowe.
[Aut.]: Bożena Gajdzik, Andrzej Wyciślik.
-Przem. Chem. 2011 t. 90 nr 8, s. 1467-1472, bibliogr. 12 poz.. Impact Factor 0.414. Punktacja MNiSW 15.000

laboratorium chemiczne ; obsługa klienta ; kontrola jakości

chemical laboratory ; customer service ; quality inspection

19/39
Nr opisu: 0000065476
Logistyka w przedsiębiorstwie. Wybrane metody jakościowe i ilościowe w sektorze hutniczym.
[Aut.]: Jan** Szymszal, Bożena Gajdzik, Jarosław Piątkowski.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2011, 197 s., bibliogr. 109 poz.

logistyka ; obsługa klienta ; dystrybucja ; zarządzanie logistyczne ; system logistyczny ; hutnictwo

logistics ; customer service ; distribution ; logistic management ; logistic system ; metallurgy

20/39
Nr opisu: 0000073345
Wskaźnik logistycznej obsługi klienta jako miernik sprawności integratora sieci dystrybucji.
[Aut.]: Marzena Kramarz, Włodzimierz* Kramarz.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Dynamika zmian w polskim przemyśle i usługach. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2011, s. 224-239, bibliogr. 17 poz.

logistyka ; dystrybucja ; łańcuch dostaw ; obsługa klienta

logistics ; distribution ; supply chain ; customer service

21/39
Nr opisu: 0000058126
Badanie poziomu obsługi klientów w systemie logistycznym miasta.
[Aut.]: Mariusz* Kruczek, Krzysztof Pałucha, Zbigniew Żebrucki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2010 z. 53, s. 251-265, bibliogr. 6 poz.

obsługa klienta ; zadowolenie klienta ; jakość życia ; badanie ankietowe ; Gliwice

customer service ; customer satisfaction ; quality of life ; survey ; Gliwice

22/39
Nr opisu: 0000066822
Heurystyka koncentracji dla problemu lokalizacji systemów G/G/1 z różnymi klasami klientów.
[Aut.]: Katarzyna* Jakowska-Suwalska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2010 z. 54, s. 85-100, bibliogr. 25 poz.

system masowej obsługi ; system kolejkowy ; metody heurystyczne ; obsługa klienta

mass service system ; queueing system ; heuristic methods ; customer service

23/39
Nr opisu: 0000057674
Ocena czynników jakości usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Mark. i Rynek 2010 R.17 nr 6, s. 32-36

sektor publiczny ; administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta

public sector ; local government administration ; service quality ; customer service

24/39
Nr opisu: 0000049228
Analiza odbiorców przedsiębiorstwa usług logistycznych z uwzględnieniem stopnia nawiązywanych relacji.
[Aut.]: Edyta Przybylska.
W: Wybrane zagadnienia zarządzania łańcuchem dostaw. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 135-146, bibliogr. 3 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 213)

usługi logistyczne ; przedsiębiorstwo logistyczne ; obsługa klienta ; zarządzanie strategiczne

logistic services ; logistic enterprise ; customer service ; strategic management

25/39
Nr opisu: 0000055250
Jakość usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 9, s. 68-75, bibliogr. 7 poz.

administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta ; analiza jakości

local government administration ; service quality ; customer service ; quality analysis

26/39
Nr opisu: 0000054677
Kompleksowość obsługi klientów w przedsiębiorstwach produkcyjnych w ujęciu marketingowo-logistycznym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 12, s. 2-7

przedsiębiorstwo produkcyjne ; przedsiębiorstwo hutnicze ; marketing ; logistyka ; obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; klient

manufacturing company ; metallurgical enterprise ; marketing ; logistics ; customer service ; logistic customer service ; client

27/39
Nr opisu: 0000038577
Koncepcja restrukturyzacji systemu logistycznego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Grażyna** Radziejowska.
W: Wybrane elementy zarządzania logistyką w przedsiębiorstwie. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, s. 97-113, bibliogr. 16 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 159)

przedsiębiorstwo logistyczne ; restrukturyzacja przedsiębiorstwa ; reengineering ; obsługa klienta ; zarządzanie logistyczne

logistic enterprise ; enterprise restructuring ; reengineering ; customer service ; logistic management

28/39
Nr opisu: 0000050492   
Koncepcja strategii marketingowej ukierunkowanej na poprawę jakości obsługi klienta przemysłu węglowego. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Anna Bluszcz.
Gliwice, 2008, 205 k., [17] k. tabl., bibliogr. 221 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Górnictwa i Geologii. Promotor: dr hab. inż. Henryk** Przybyła

rynek węgla ; przedsiębiorstwo górnicze ; strategia marketingowa ; dystrybucja węgla ; obsługa klienta ; analiza porównawcza

coal market ; mining company ; marketing strategy ; coal distribution ; customer service ; comparative analysis

29/39
Nr opisu: 0000040450   
Kryteria oceny procesów usługowych w urzędach administracji samorządowej.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 9, s. 40-42, bibliogr. 9 poz.

obsługa klienta ; jakość usług ; urząd administracji samorządowej ; PN-EN ISO 9001

customer service ; quality of service ; local government office ; PN-EN ISO 9001

30/39
Nr opisu: 0000036675   
Nowa kultura obsługi klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 2, s. 35-38, bibliogr. 4 poz.

przedsiębiorstwo produkcyjne ; jakość ; obsługa klienta ; kultura

manufacturing company ; quality ; customer service ; culture

31/39
Nr opisu: 0000040613
Koordynacja procesów w systemie realizacji zamówień klientów.
[Aut.]: Grażyna** Radziejowska.
W: Wybrane zagadnienia logistyki stosowanej. [Dokument elektroniczny]. Komitet Transportu Polskiej Akademii Nauk. Kraków : Oficyna Wydaw. TEXT, 2007, dysk optyczny (CD-ROM) s. 214-220, bibliogr. 7 poz. (Logistyka ; nr 5, dod.: Logistyka - nauka 1734-2015)
Zawiera materiały z X Konferencji Logistyki Stosowanej, Zakopane, 7-9 grudnia 2006 r.

przedsiębiorstwo produkcyjne ; zamówienie ; obsługa klienta ; logistyka ; realizacja zamówienia

manufacturing enterprise ; order ; customer service ; logistics ; order fulfillment

32/39
Nr opisu: 0000039203
Sprawny łańcuch dostaw - klucz do sukcesu firmy.
[Aut.]: Agnieszka* Kurp, Remigiusz** Sosnowski.
W: Nowe technologie i materiały w metalurgii i inżynierii materiałowej. Materiały XV seminarium naukowego, Katowice, 18 maja 2007. Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej. [Katowice] : [Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki Śląskiej], 2007, s. 133-136, bibliogr. 7 poz.

łańcuch dostaw ; elastyczny łańcuch dostaw ; obsługa klienta ; sprawność

supply chain ; agile supply chain ; customer service ; efficiency

33/39
Nr opisu: 0000036306
Badanie jakości świadczonych usług za pomocą metody SERVQUAL.
[Aut.]: M. Czaja, Marta Dudek-Burlikowska.
W: Sesja Okolicznościowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysząca Międzynarodowej Konferencji Naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej, 2006, s. 13-22, bibliogr. 10 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 7)

jakość usług ; Servqual ; obsługa klienta

service quality ; Servqual ; customer service

34/39
Nr opisu: 0000020591
Elementy logistycznej obsługi klienta jako czynniki kształtujące sprawność i efektywność kanałów dystrybucji.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 34, s. 113-125, bibliogr. 4 poz.

logistyka ; obsługa klienta ; łańcuch dostaw ; branża hutnicza

logistics ; customer service ; supply chain ; steel industry branch

35/39
Nr opisu: 0000073414
Strategie obsługi klienta. Wyniki badań.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Doskonalenie zarządzania jako źródło przewagi konkurencyjnej. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2006, s. 252-260

obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; logistyka dystrybucji

customer service ; logistic customer service ; distribution logistics

36/39
Nr opisu: 0000047792
Elementy Logistycznej Obsługi Klienta jako czynniki kształtujące sprawność kanałów dystrybucji.
[Aut.]: Marzena Kramarz.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 459-470, bibliogr. 4 poz.

przedsiębiorstwo produkcyjne ; logistyczna obsługa klienta ; kanał dystrybucji ; obsługa klienta ; branża hutnicza

manufacturing enterprise ; logistic customer service ; distribution channel ; customer service ; steel industry branch

37/39
Nr opisu: 0000013733   
Planowanie produkcji w systemach wytwórczo-montażowych w warunkach ograniczeń zasobowych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Anna* Dobrzańska.
Gliwice, 2003, 198, [34] s., bibliogr. 215 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Mechaniczny Technologiczny. Promotor: dr hab. inż. Bożena Skołud

małe i średnie przedsiębiorstwa ; zarządzanie produkcją ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; zasoby produkcyjne ; zlecenie produkcyjne ; system wytwarzania ; system montażowy ; obsługa klienta ; proces decyzyjny

small and medium enterprises ; production management ; enterprise management ; production resources ; production order ; manufacturing system ; assembly system ; customer service ; decision process

38/39
Nr opisu: 0000105369
Wspomaganie procesu obsługi klienta systemami klasy CRM.
[Aut.]: Włodzimierz* Kramarz.
W: Logisticke rizeni podniku. Sbornik referatu z mezinarodni konference, Reka, 22.-23.11.2001. VSB - Technicka univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materialoveho inzenyrstvi. Katedra ekonomiky a managamentu v metalurgii [et al.]. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2001, s. 95-98

zarządzanie ; obsługa klienta ; CRM

management ; customer service ; CRM

39/39
Nr opisu: 0000085356
Obsługa klienta jako obszar zarządzania marketingowo-logistycznego.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem. III Konferencja naukowa, Zielona Góra, 1998. Politechnika Zielonogórska. Instytut Organizacji i Zarządzania. Zielona Góra : [b.w.], 1998, s. 234-241, bibliogr. 6 poz.

obsługa klienta ; zarządzanie marketingowo-logistyczne

customer service ; marketing and logistics management

stosując format:
Nowe wyszukiwanie