Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NARZĘDZIA MARKETINGOWE
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000133662   
Marketing tools for improving enterprise performance in the context of social and economic security of the state: innovative approaches to assessment.
[Aut.]: A. Kwilinski, K. Pająk, O. Halachenko, S. Vasylchak, Y. Pushak, Paulina Kuzior.
-Mark. Menedz. Innov. 2019 no. 4, s. 172-181, bibliogr. 45 poz.. Punktacja MNiSW 20.000

bezpieczeństwo ekonomiczne ; wydajność ; pomnik ; podejście innowacyjne ; narzędzia marketingowe ; ocena ; zakład sanatoryjny ; zabezpieczenie socjalne

economic security ; efficiency ; measurement ; innovative approach ; marketing tools ; assessment ; sanatorium establishment ; social security

2/5
Nr opisu: 0000073682   
Funkcjonowanie witryn internetowych jako narzędzia marketingowego w przedsiębiorstwach przemysłowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2012, s. 884-892, bibliogr. 13 poz.

marketing ; narzędzia marketingowe ; efektywność ; wyszukiwarka internetowa ; strona internetowa

marketing ; marketing tools ; efficiency ; search engine ; website

3/5
Nr opisu: 0000073657   
Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi.
[Aut.]: Radosław Wolniak, K. Malicka.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.

marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe

direct marketing ; marketing quality ; marketing tools

4/5
Nr opisu: 0000071499   
Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi.
[Aut.]: Radosław Wolniak, K. Malicka.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.

marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe ; branża meblarska

direct marketing ; marketing quality ; marketing tools ; furniture branch

5/5
Nr opisu: 0000022145
Taksonomiczna mapa wiedzy jako narzędzie marketingowe pogłębiania relacji.
[Aut.]: Artur* Mazurkiewicz.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 65-83 bibliogr. 24 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

metoda taksonomiczna ; narzędzia marketingowe ; marketing relacji ; mapa wiedzy ; proces informacyjny

taxonomic method ; marketing tools ; relationship marketing ; knowledge map ; information process

stosując format:
Nowe wyszukiwanie