Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MODEL STRATEGII MARKETINGOWYCH
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000110095
Strategie marketingowe placówek oświatowych i ich modele.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 225-239, bibliogr. 15 poz.

marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; model strategii marketingowych ; segmentacja rynku

marketing of educational institutions ; educational market ; model marketing strategies ; market strategy

stosując format:
Nowe wyszukiwanie