Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MIARA POZYCJI KONKURENCYJNEJ
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000111479
Reputacja jako miara pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa - studium teoretyczno-empiryczne.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Uwarunkowania, trendy, perspektywy. Red. Włodzimierz Sroka. Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2016, s. 127-139, bibliogr.

reputacja przedsiębiorstwa ; pozycja konkurencyjna ; miara pozycji konkurencyjnej

corporate reputation ; competitive position ; measure of competitive position

stosując format:
Nowe wyszukiwanie