Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/14
Nr opisu: 0000128989
Jak współcześnie definiować kompetencje komunikacyjne.
[Aut.]: Grażyna Osika.
W: Z teorii i praktyki komunikacji społecznej. Stan i rozwój badań w Polsce. Pod red. Katarzyny Konarskiej, Arkadiusza Lewickiego, Pawła Urbaniaka. Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Wrocławski. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Kraków : Wydaw. LIBRON - Filip Lohner, 2018, s. 93-104, bibliogr.

kompetencje komunikacyjne ; komunikacja społeczna ; ujęcie holistyczne ; media

communicative competence ; social communication ; holistic thinking ; media

2/14
Nr opisu: 0000127886
"Medium is the message" - creating a university image in the time of Web 2.0.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Eduk. Ekon. Menedżerów 2017 nr 4, s. 159-172, bibliogr.. Punktacja MNiSW 12.000

media ; media społecznościowe ; Web 2.0

media ; social media ; Web 2.0

3/14
Nr opisu: 0000118148   
An image of a human promoted by the media vs. eating disorders among children and youth.
[Aut.]: Beata Pituła, K. Morkisz.
-Acta Salus Vitae 2016 vol. 4 no. 2, s. 8-16, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

zaburzenia odżywiania ; media ; edukacja zdrowotna

eating disorders ; media ; health education

4/14
Nr opisu: 0000104519
Dialog w mediach - warunki formalne. Herbert P. Grice na nowo odkryty.
[Aut.]: Grażyna Osika.
W: Dialog w mediach od fikcji do show. Red. Michał Drożdż. Tarnów : Wydaw. Diecezji Tarnowskiej Biblos, 2015, s. 63-74, bibliogr. 24 poz. (Etyka mediów ; nr 10)

dialog ; media ; implikatury konwersacyjne ; interakcja zapośredniczona ; formalne warunki udanego dialogu

dialogue ; media ; conversational implicature ; mediated interaction ; formal conditions of successful dialogue

5/14
Nr opisu: 0000095532   
Konsekwencje interpersonalne cyfrowych technologii komunikacyjnych.
[Aut.]: Grażyna Osika.
W: Przestrzenie komunikacji. Technika, język, kultura. Pod red. Ewy Borkowskiej, Agaty Pogorzelskiej-Kliks, Beaty Wojewody. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2015, s. 57-68, bibliogr. 18 poz. (Europejskie Mosty ; 2Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 544)

cyfrowe technologie komunikacyjne ; komunikacja interpersonalna ; media

information and communication technologies ; interpersonal communication ; media

6/14
Nr opisu: 0000104513
Powrót jednoczesności słowa/obrazu/dźwięku a wykształcenie ogólne - perspektywa ontologii komunikacji.
[Aut.]: Bartłomiej Knosala.
W: Obrazy i poznanie. Red. Maciej T. Kocuba. Lublin : Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej, 2015, s. 325-338

ontologia komunikacji ; media ; poezja ; język ; humanistyka

communication ontology ; media ; poetry ; language ; humanistics

7/14
Nr opisu: 0000102072
Praktyki tożsamościowe w erze cyfrowych mediów komunikacyjnych.
[Aut.]: Grażyna Osika.
W: X Polski Zjazd Filozoficzny, 15-19 września 2015, Poznań, UAM. Księga streszczeń. Pod red. Lidii Godek, Macieja Musiała, Marka Woszczka. Poznań : Wydaw. Naukowe Instytutu Filozofii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2015, s. 492-493

cyfrowe technologie komunikacyjne ; komunikacja społeczna ; media ; tożsamość osobowa

information and communication technologies ; social communication ; media ; personal identity

8/14
Nr opisu: 0000098629
Media a ponowne zaczarowanie świata. Red. Bartłomiej Knosala, Magdalena Kruk.
Szczecin : [b.w.], 2014, 193

media ; rzeczywistość wirtualna ; komunikacja kulturowa

media ; virtual reality ; cultural communication

9/14
Nr opisu: 0000075409
Wpływ społeczny czy manipulacja? Rozważania wokół moralności współczesnych liderów.
[Aut.]: Izabela* Bieniek, S. Steinerowska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 139-151, bibliogr. 15 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; menedżer ; media ; wpływ społeczny ; manipulacja

business ethics ; professional ethics ; manager ; media ; social influence ; manipulation

10/14
Nr opisu: 0000099694
Wartości moralne w życiu młodzieży.
[Aut.]: Danuta* Ulewicz-Adamczyk.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Częst. 2011 nr 1, s. 65-80, bibliogr. 17 poz.

młodzież ; rozwój moralności ; rodzina ; media ; szkoła ; religia ; normy moralne ; grupa rówieśnicza ; autorytet

adolescents ; moral development ; family ; media ; school ; religion ; moral standards ; peer group ; authority

11/14
Nr opisu: 0000076893
Doświadczenia dotyczące zarządzania energią i mediami w przykładowym zespole obiektów komunalnych.
[Aut.]: Joachim** Kozioł, Tomasz* Skoczowski.
W: Systemy, technologie i urządzenia energetyczne. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. J. Talera. Kraków : Wydaw. Politechniki Krakowskiej, 2010, s. 1021-1030, bibliogr. 6 poz.

zużycie energii ; media ; monitoring ; zarządzanie energią ; zarządzanie mediami

energy consumption ; media ; monitoring ; energy management ; media management

12/14
Nr opisu: 0000083691
Cyberprzestrzeń a wirtualna społeczność, fatum czy zbawienie.
[Aut.]: J. Żukowska, Zdzisław Sroczyński.
W: Społeczeństwo informacyjne. Praca zbiorowa. Pod red. Kazimiery Wódz i Tadeusza Wieczorka. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2007, s. 137-144, bibliogr. 15 poz.

społeczeństwo informacyjne ; internet ; cyberprzestrzeń ; media

information society ; internet ; cyberspace ; media

13/14
Nr opisu: 0000099693
Środki masowej komunikacji jako potencjalne źródła agresji.
[Aut.]: Danuta* Ulewicz-Adamczyk.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Częst., Med.-Pedagog. 2007 nr 4, s. 85-93, bibliogr. 16 poz.

komunikacja masowa ; agresja ; media

mass communication ; aggression ; media

14/14
Nr opisu: 0000022342
Klasteryzacja szeregów czasowych na przykładzie pomiarów zużycia mediów.
[Aut.]: Marcin Gorawski, D. Kowalski.
W: Bazy danych. Struktury, algorytmy, metody. Praca zbiorowa. [T. 1]: Architektura, metody formalne i eksploracja danych. Pod red. Stanisława Kozielskiego [i in.]. Warszawa : Wydaw. Komunikacji i Łączności, 2006, s. 419-427, bibliogr. 12 poz.

klasteryzacja ; szereg czasowy ; media ; zużycie energii ; zużycie wody

clustering ; time series ; media ; energy consumption ; water consumption

stosując format:
Nowe wyszukiwanie