Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING POLITYCZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000086193
Determinanty preferencji wyborczych na przykładzie elektoratu Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w latach 2000-2005.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
-Stud. Polit. Univ. Siles. 2009 t. 4/5, s. 111-135

marketing polityczny ; partia polityczna ; elektorat ; wybory

political marketing ; political party ; electorate ; election

2/3
Nr opisu: 0000083227
Polityczne public relations w procesie kształtowania wizerunku partii politycznych na przykładzie Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Mediatyzacja kampanii politycznych. Pod red. M. Kolczyńskiego, M. Mazura, S. Michalczyka. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, 2009, s. 384-395, bibliogr. 7 poz. (Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2735 0208-6336)

public relations ; partia polityczna ; wizerunek partii ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwość ; marketing polityczny

public relations ; political party ; party image ; Platforma Obywatelska ; Prawo i Sprawiedliwość ; political marketing

3/3
Nr opisu: 0000083283
PR-owiec, konsultant polityczny czy spin doctor - etyczne realia polskiego marketingu politycznego.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Etyka a polityka. Red. Henryk Kretek, Rafał Riedel. Racibórz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2009, s. 164-171

marketing polityczny ; public relations ; partia polityczna ; spin doctor

political marketing ; public relations ; political party ; spin doctor

stosując format:
Nowe wyszukiwanie