Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000110095
Strategie marketingowe placówek oświatowych i ich modele.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 225-239, bibliogr. 15 poz.

marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; model strategii marketingowych ; segmentacja rynku

marketing of educational institutions ; educational market ; model marketing strategies ; market strategy

2/3
Nr opisu: 0000110343
Cykl działań marketingowych szkoły.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Przejawy i formy nowoczesnego zarządzania i komunikacji społecznej. Pod red. Mariana Duczmala, Tadeusza Pokusy. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2008, s. 173-178, bibliogr. 6 poz. (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)

marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; szkoła

marketing of educational institutions ; educational market ; school

3/3
Nr opisu: 0000110339
Źródła finansowania placówek oświatowych w dobie eurointegracji.
[Aut.]: Barbara Trzaska, J. Dzieńdziora.
W: Ekonomiczno-społeczne problemy współczesnego zarządzania i komunikacji. Pod red. Mariana Duczmala, Tadeusza Pokusy. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2008, s. 54-61, bibliogr. (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)

marketing placówek oświatowych ; finansowanie ; program edukacyjny ; Unia Europejska

marketing of educational institutions ; financing ; education program ; European Union

stosując format:
Nowe wyszukiwanie