Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING PERSONALNY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000111315   
Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 95, s. 345-356, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarządzanie zasobami ludzkimi

employer branding ; brand building ; personnel marketing ; human resources management

2/4
Nr opisu: 0000120050
Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. II Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 22-24 września 2016 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Second international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2016, s. 91

employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarządzanie zasobami ludzkimi

employer branding ; brand building ; personal marketing ; human resources management

3/4
Nr opisu: 0000077431
Marketing personalny.
[Aut.]: Mariusz* Zieliński.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 69-80, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

marketing personalny ; pozyskiwanie personelu ; redukcja zatrudnienia ; motywowanie pracowników

personnel marketing ; personnel gaining ; employment reduction ; employees motivation

4/4
Nr opisu: 0000080647
Marketing personalny jako koncepcja efektywnego zarządzania kadrami.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 143-152

marketing personalny ; kadry ; zarządzanie ; marketing wewnętrzny

personnel marketing ; staff ; management ; internal marketing

stosując format:
Nowe wyszukiwanie