Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING INTERNETOWY
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000116237   
Jakość witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych Małopolski według wybranych miar syntetycznych.
[Aut.]: K. Król, Dariusz Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 102, s. 169-177, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

witryna internetowa ; promocja ; agroturystyka ; marketing internetowy

website ; promotion ; agrotourism ; internet marketing

2/5
Nr opisu: 0000108552   
Internet of things in marketing: opportunities and security issues.
[Aut.]: I. Abashidze, Marcin* Dąbrowski.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2016 R. 6 nr 4, s. 217-221, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

marketing internetowy ; Internet Rzeczy ; reklama

internet marketing ; Internet of Things ; advertising

3/5
Nr opisu: 0000098782   
Pokolenie sieci i kreowanie wizerunku uczelni wyższych w internecie.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym świecie. Red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka. Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013, s. 151-162, bibliogr. 10 poz.

kreowanie wizerunku ; marketing internetowy ; uczelnia wyższa ; pokolenie Y ; media społecznościowe

image creation ; internet marketing ; university ; generation Y ; social media

4/5
Nr opisu: 0000083036
Witryna internetowa jako narzędzie marketingowe na przykładzie firmy ephp.pl.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wydaw. Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach, 2012, s. 363-371, bibliogr. 11 poz.

witryna internetowa ; marketing internetowy

website ; internet marketing

5/5
Nr opisu: 0000083339
Wirusy, marketing afiliacyjny i reklamo-zabawa - czyli Internet w komunikacji z klientem.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 77-94, bibliogr. 34 poz.

marketing wirusowy ; marketing afiliacyjny ; advertainment ; marketing internetowy ; segmentacja internautów ; reklamo-zabawa

viral marketing ; affiliation marketing ; advertainment ; internet marketing ; segmentation of Internet users

stosując format:
Nowe wyszukiwanie