Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING BEZPOŚREDNI
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000073657   
Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi.
[Aut.]: Radosław Wolniak, K. Malicka.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.

marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe

direct marketing ; marketing quality ; marketing tools

2/3
Nr opisu: 0000071499   
Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi.
[Aut.]: Radosław Wolniak, K. Malicka.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.

marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe ; branża meblarska

direct marketing ; marketing quality ; marketing tools ; furniture branch

3/3
Nr opisu: 0000022167
Przewidywane kierunki rozwoju marketingu bezpośredniego w Polsce i na świecie.
[Aut.]: Krzysztof Skowron.
W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 129-136 bibliogr. 13 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)

marketing bezpośredni ; nowoczesne technologie ; telemarketing ; multimedia

direct marketing ; new technologies ; telemarketing ; multimedia

stosując format:
Nowe wyszukiwanie