Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 72



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/72
Nr opisu: 0000128529
Magical and charming or unreal beauty about the marketing of Polish cities.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Eur. J. Sci. Theol. 2019 vol. 15 iss. 1, s. 29-37, bibliogr. 19 poz.

kampania ; miasto ; marketing

campaign ; city ; marketing

2/72
Nr opisu: 0000128352   
Marketing a jakość usług medycznych na przykładzie placówki regionu Górnego Śląska.
[Aut.]: Małgorzata Nadziakiewicz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 129, s. 313-324, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing ; jakość ; służba zdrowia ; zarządzanie

marketing ; quality ; health care ; management

3/72
Nr opisu: 0000127425   
Marketing and quality of medical services in the times of new technologies.
[Aut.]: Małgorzata Nadziakiewicz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 122, s. 141-149, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing ; usługi medyczne ; jakość ; zarządzanie

marketing ; medical services ; quality ; management

4/72
Nr opisu: 0000126129
Marketing i jakość usług medycznych w dobie nowych technologii.
[Aut.]: Małgorzata Nadziakiewicz.
W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. IV Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 27-29 września 2018 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. IV International interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2018, s. 87

jakość usług medycznych ; marketing ; nowe technologie

quality of medical services ; marketing ; new technologies

5/72
Nr opisu: 0000120973
Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w świetle zmian w otoczeniu organizacji.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.

marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki ; public relations

marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations

6/72
Nr opisu: 0000120181
Nowoczesne koncepcje marketingowe i instrumenty promocji w XXI wieku.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Marketing XXI wieku. Red. Olga Smalej. Lublin : Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017, s. 69-77, bibliogr. 14 poz.

marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki

marketing ; advertising ; promotion ; brand identity

7/72
Nr opisu: 0000114923   
Public relations in the marketing of product innovations.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Organ. i Zarz. 2016 nr 3, s. 49-63, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

marketing innowacji ; public relations ; media relations ; marketing

marketing of innovation ; public relations ; media relations ; marketing

8/72
Nr opisu: 0000103895
Design and coding an integrated Facebook web application.
[Aut.]: M. Piontek, Aleksandra Werner, Małgorzata Bach.
W: Internet in the information society 2015. 10th International conference proceedings, September 24-25th, Dąbrowa Gónicza, Poland. Eds. Maciej Rostański, Piotr Pikiewicz, Paweł Buchwald. Dąbrowa Górnicza : University of Dąbrowa Górnicza, 2015, s. 199-208, bibliogr. 16 poz.

media społecznościowe ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; reklama ; marketing ; marketing mediów społecznościowych

social media ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; advertising ; marketing ; social media marketing

9/72
Nr opisu: 0000091205   
Corporate social responsibility versus marketing - theoretical and practical perspective.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Hum. Resour. Manage. Ergon. 2013 vol. 7 nr 1, s. 100-114, bibliogr. 30 poz.

społeczna odpowiedzialność biznesu ; marketing ; zasoby ludzkie ; wartości korporacyjne

corporate social responsibility ; marketing ; human resources ; corporate values

10/72
Nr opisu: 0000089029   
Działania marketingowe jako determinanty kosztów w cyklu życia produktu.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 66, s. 79-89, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing ; cykl życia produktu ; koszty marketingu

marketing ; product life cycle ; marketing costs

11/72
Nr opisu: 0000089477
Działania w wymiarze procesy.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 133-144, bibliogr.

marketing ; plan marketingowy ; proces innowacyjny ; komunikacja marketingowa

marketing ; marketing plan ; innovative process ; marketing communication

12/72
Nr opisu: 0000092547   
Marketing self-diagnostic tool for SMEs - assumptions of the project.
[Aut.]: Piotr Weryński.
-J. Positive Manage. 2013 vol. 4 no. 1, s. 92-109, bibliogr. 28 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

innowacja ; marketing ; potrzeby marketingowe ; relacje biznesowe ; społeczność naukowa ; świadomość marki ; strategia marketingowa

innovation ; marketing ; marketing needs ; business relationships ; scientific community ; branding awareness ; marketing strategy

13/72
Nr opisu: 0000089481
Słownik terminów innowacyjnego przedsiębiorcy.
[Aut.]: Piotr Weryński, Aneta Aleksander, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna* Tokar.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 168-189, bibliogr.

innowacyjność ; przedsiębiorstwo ; marketing ; rozwój przedsiębiorstwa

innovation ; enterprise ; marketing ; enterprise development

14/72
Nr opisu: 0000073682   
Funkcjonowanie witryn internetowych jako narzędzia marketingowego w przedsiębiorstwach przemysłowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2012, s. 884-892, bibliogr. 13 poz.

marketing ; narzędzia marketingowe ; efektywność ; wyszukiwarka internetowa ; strona internetowa

marketing ; marketing tools ; efficiency ; search engine ; website

15/72
Nr opisu: 0000075697   
Marketing activities of metallurgical enterprises in the process of gaining competitive advantage.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Mach. Design 2012 vol. 4 nr 1, s. 27-32, bibliogr. 12 poz.

przedsiębiorstwo hutnicze ; rynek ; klient ; marketing

metallurgical enterprise ; market ; client ; marketing

16/72
Nr opisu: 0000070744
Marketingowe aspekty działań związanych z wdrażaniem innowacyjnych technologii środowiskowych.
[Aut.]: Jolanta Baran.
W: Opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych technologii środowiskowych stosowanych na zwałowiskach odpadów powęglowych. Podstawy teoretyczno-metodyczne i przykłady praktyczne. Praca zbiorowa. Pod red.: J. Łącznego, J. Baran, A. Ryszko. Radom : Wydaw. Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - Państwowego Instytutu Badawczego, 2012, s. 163-175, bibliogr.

technologia środowiskowa ; marketing ; ekoprodukt ; marketing lateralny

environmental technology ; marketing ; ecoproduct ; lateral marketing

17/72
Nr opisu: 0000072112   
Marketingowo-logistyczne zarządzanie procesami zamawiania i realizacji zamówienia klienta.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 29-51, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

marketing ; logistyka ; zarządzanie procesami biznesowymi ; realizacja zamówienia

marketing ; logistics ; business process management ; order fulfillment

18/72
Nr opisu: 0000077887
Proces kształtowania tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa w następstwie sytuacji kryzysowych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Aneta Aleksander.
Zabrze, 2012, 235 k., bibliogr. 249 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch

marketing ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; tożsamość organizacyjna ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; zarządzanie sytuacją kryzysową

marketing ; enterprise management ; organizational identity ; human resources management ; crisis management

19/72
Nr opisu: 0000070195   
Przedsiębiorstwo hutnicze po restrukturyzacji. Dynamika zmian w krajowym sektorze hutniczym w latach 1992-2010.
[Aut.]: Bożena Gajdzik. Wyd. 2 popr. i rozsz..
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2012, 432 s., bibliogr. 400 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 351)
Rozprawa habilitacyjna

przedsiębiorstwo hutnicze ; restrukturyzacja przedsiębiorstwa ; hutnictwo ; zarządzanie wiedzą ; zarządzanie zmianami ; marketing ; społeczna odpowiedzialność biznesu

metallurgical plant ; enterprise restructuring ; metallurgy ; knowledge management ; changes management ; marketing ; corporate social responsibility

20/72
Nr opisu: 0000086779   
Wpływ opakowania na wybór produktu przez konsumenta na przykładzie zabawek.
[Aut.]: Radosław Wolniak, M. Zadura.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 111-124, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

opakowanie ; konsument ; marketing ; preferencje konsumenta ; funkcja opakowania

package ; consumer ; marketing ; consumer preferences ; function of package

21/72
Nr opisu: 0000110326
Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Public management 2011. Funkcjonowanie organizacji publicznych w dynamicznym otoczeniu. II Międzynarodowa konferencja naukowa. T. 2. Red. Jarosław Wołejszo, Arkadiusz Letkiewicz. Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie. Szczytno : Wydział Wydaw. i Poligrafii Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 381-392, bibliogr. 23 poz.

szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing

public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing

22/72
Nr opisu: 0000110357
Marketing a efektywność zarządzania szkołą publiczną w warunkach niepewności.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Kooperacje organizacji publicznych. T. 2. Red. Witold Kieżun, Arkadiusz Letkiewicz, Jarosław Wołejszo. Szczytno : Wydaw. Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 343-355, bibliogr. 23 poz.

szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing

public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing

23/72
Nr opisu: 0000078549
Marketing audit as an innovative tool of business development support.
[Aut.]: Aneta Aleksander, Anna* Sworowska.
W: Theory of management 3. The selected problems for the development support of management knowledge base. Ed. S. Hittmar. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina, Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS - Publishing House of the University of Zilina, 2011, s. 65-70, bibliogr. 11 poz.

marketing ; audyt marketingowy ; przedsiębiorstwo ; sterowanie

marketing ; marketing audit ; enterprise ; control

24/72
Nr opisu: 0000110090
Marketingowe aspekty zarządzania organizacją non profit.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Społeczne, marketingowe i innowacyjne aspekty kreowania zmian w organizacjach. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydaw. AFM, 2011, s. 33-52, bibliogr.

organizacja non-profit ; marketing ; finansowanie działalności

non-profit organization ; marketing ; financing activities

25/72
Nr opisu: 0000065683   
Działalność marketingowa w procesie komercjalizacji technologii. Studium dobrych praktyk promowania innowacji technologicznej przez organizacje akademickie oraz wynalazców.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
-Organ. i Zarz. 2010 nr 2, s. 123-139, bibliogr. 15 poz.

marketing ; promocja ; innowacja ; uczelnia techniczna

marketing ; promotion ; innovation ; technical university

26/72
Nr opisu: 0000110324
Efektywność działań marketingowych w organizacjach sektora publicznego.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Public management 2010. Prakseologiczne aspekty zarządzania we współczesnych organizacjach publicznych. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Witolda Kieżuna, Leopolda Ciborowskiego, Jarosława Wołejszo. Wydział Zarządzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej [et al.]. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2010, s. 198-207, bibliogr. 25 poz.

organizacja niedochodowa ; sektor publiczny ; marketing

non-profit organization ; public sector ; marketing

27/72
Nr opisu: 0000110359
Jakość jako efekt działań marketingowych w sektorze publicznym.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 235-243, bibliogr. 6 poz.

jakość ; sektor publiczny ; marketing ; placówka oświatowa

quality ; public sector ; marketing ; educational institution

28/72
Nr opisu: 0000054677
Kompleksowość obsługi klientów w przedsiębiorstwach produkcyjnych w ujęciu marketingowo-logistycznym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 12, s. 2-7

przedsiębiorstwo produkcyjne ; przedsiębiorstwo hutnicze ; marketing ; logistyka ; obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; klient

manufacturing company ; metallurgical enterprise ; marketing ; logistics ; customer service ; logistic customer service ; client

29/72
Nr opisu: 0000080898
Marka i reputacja firmy jako zasoby kreujące zaufanie klientów.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655

marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka

brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand

30/72
Nr opisu: 0000109871
Marketing jako efektywne podejście do zarządzania placówką oświatową w dobie kryzysu światowego.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Decyzje rynkowe w obliczu kryzysu. Wybrane aspekty. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 113-122, bibliogr. 18 poz.

marketing ; szkoła publiczna ; segmentacja rynku

marketing ; public school ; market segmentation

31/72
Nr opisu: 0000109873
Marketing placówek oświatowych - strategie, modele.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Strategie marketingowe na wybranych rynkach. Aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit. Praca zbiorowa. Pod red. Krystyny Śliwińskiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009, s. 69-91 (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )

marketing ; segmentacja rynku ; szkoła publiczna ; strategia marketingowa

marketing ; market segmentation ; public school ; marketing strategy

32/72
Nr opisu: 0000117572
Procedury marketingowe, a bezpieczeństwo rynkowe przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Współczesne dylematy bezpieczeństwa - teoria i praktyka. Red. Jan Pięta, Bogusław Purski. Warszawa : Wydaw. Naukowe Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa i Ochrony, 2009, s. 126-133, bibliogr. 10 poz.

bezpieczeństwo rynkowe ; segmentacja rynku ; marketing

market security ; segmentation of market ; marketing

33/72
Nr opisu: 0000049246
Przedsiębiorstwo hutnicze po restrukturyzacji.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, 357 s., bibliogr. 320 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 191)

przedsiębiorstwo hutnicze ; restrukturyzacja przedsiębiorstwa ; hutnictwo ; zarządzanie wiedzą ; zarządzanie zmianami ; marketing ; społeczna odpowiedzialność biznesu

metallurgical plant ; enterprise restructuring ; metallurgy ; knowledge management ; changes management ; marketing ; corporate social responsibility

34/72
Nr opisu: 0000073712
Public relations i marketing w praktyce.
[Aut.]: Dorota Dolińska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 179-187, bibliogr. 13 poz.

marketing ; public relations ; wizerunek firmy

marketing ; public relations ; company image

35/72
Nr opisu: 0000073701
Struktura i harmonogram planu biznesu.
[Aut.]: Marek Krannich, Jan Brzóska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 67-79, bibliogr. 2 poz.

plan biznesu ; misja przedsiębiorstwa ; cel strategiczny ; produkt ; usługi ; zarządzanie ; personel ; rynek ; marketing ; proces produkcyjny ; finanse ; analiza SWOT

business plan ; company mission ; strategic goal ; product ; services ; management ; personnel ; market ; marketing ; production process ; finance ; SWOT analysis

36/72
Nr opisu: 0000110330
Wybrane aspekty wykorzystania marketingu w zarządzaniu antykryzysowym.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Logistyka humanitarna i zarządzanie kryzysowe - wybrane problemy. Pod red. Tadeusza Pokusy, Mariana Duczmala. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2009, s. 335-348, bibliogr. 20 poz.

marketing ; zarządzanie antykryzysowe ; sektor publiczny

marketing ; anticrisis management ; public safety

37/72
Nr opisu: 0000036661
Komunikacja marketingowa w dystrybucji usług turystycznych - efekty promocji organizatora podróży i jego agenta.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Logistyka 2008 nr 1, s. 91-94

usługi turystyczne ; marketing ; promocja ; logistyka

travel services ; marketing ; promotion ; logistics

38/72
Nr opisu: 0000110403
Marketing as a method of improving the educational institution management.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Zarządzanie, doskonalenie, zmiany. Red. Leopold Jeziorski, Stanisław Borkowski. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. "Humanitas". Wyższa Szkoła Humanitas, 2008, s. 97-103, bibliogr. 11 poz.

marketing ; otoczenie rynkowe ; rynek edukacyjny ; marketing oświatowy ; szkoła publiczna

marketing ; market environment ; educational market ; educational marketing ; public school

39/72
Nr opisu: 0000040896
Marketing przedsiębiorstw. Zagadnienia wybrane dla inżynierów.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 152 s., bibliogr. 51 poz.

marketing ; rynek ; przedsiębiorstwo ; klient ; sprzedaż ; zysk

marketing ; market ; enterprise ; client ; sale ; profit

40/72
Nr opisu: 0000041503   
Marketing relacji w procesie kształtowania efektywności działalności przedsiębiorstw różnych branż.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
-Organ. i Zarz. 2008 nr 3, s. 45-66, bibliogr. 24 poz.

marketing relacji ; zarządzanie relacjami ; efektywność przedsiębiorstwa ; marketing

relationship marketing ; relationship management ; efficiency of enterprise ; marketing

41/72
Nr opisu: 0000110405
Marketingowe aspekty zarządzania antykryzysowego w sektorze publicznym.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
W: Bezpieczeństwo we współczesnej społeczności lokalnej. Red. Adam Szecówka, Joanna Dzieńdziora, Sabina Musioł. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2008, s. 251-260, bibliogr.

marketing ; zarządzanie antykryzysowe ; sektor publiczny

marketing ; anticrisis management ; public sector

42/72
Nr opisu: 0000083366
Regiony sprzedaży jako ośrodki odpowiedzialności w controllingu działalności marketingowej na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Budżetowanie działalności jednostek gospodarczych. Teoria i praktyka. Red. W. Krawczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 397-410, bibliogr. 14 poz. (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 5 1899-2382)

marketing ; sprzedaż ; controlling ; ośrodek odpowiedzialności

marketing ; sale ; controlling ; responsibility center

43/72
Nr opisu: 0000055446   
Wyznaczniki atrakcyjności artykułów sportowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, M. Wykręt.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2008 nr 1, s. 79-90, bibliogr. 6 poz.

odzież sportowa ; jakość produktu ; cena ; marketing ; rynek odzieżowy

sportswear ; product quality ; price ; marketing ; clothing market

44/72
Nr opisu: 0000039801
Zarys problemu marketingu węgla kamiennego.
[Aut.]: Michał* Mazurek.
-Prz. Gór. 2008 t. 64 nr 6, s. 24-25, bibliogr. 9 poz.

marketing przemysłowy ; górnictwo węgla kamiennego ; węgiel kamienny ; odbiorca węgla ; rynek węgla kamiennego ; marketing

industrial marketing ; hard coal mining ; hard coal ; coal recipient ; hard coal market ; marketing

45/72
Nr opisu: 0000028288
Analiza procesu rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych.
[Aut.]: Mirosław Matusek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 219-234, bibliogr. 20 poz.

przedsiębiorstwo przemysłowe ; nowy produkt ; rozwój produktu ; marketing ; sprzedaż ; produkcja ; innowacja

industrial enterprise ; new product ; product development ; marketing ; sale ; production ; innovation

46/72
Nr opisu: 0000030632
Doskonalenie skuteczności promocji usług przez przedsiębiorstwa turystyczne.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 8, s. 15-22

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; zachowania konsumentów

travel services ; promotion services ; marketing ; consumer behavior

47/72
Nr opisu: 0000025418
Hierarchia reakcji konsumenta jako podstawa konstrukcji stron WWW.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Mark. i Rynek 2007 nr 3, s. 8-13

domena internetowa ; strona WWW ; reklama ; marketing

internet domain ; website ; advertisement ; marketing

48/72
Nr opisu: 0000039843   
Jak kupić dobrą firmę.
[Aut.]: K. Jung, J. Olszewski, Jadwiga Grabowska.
-Eurologistics 2007 nr 11/12, s. 88

marketing ; zysk ; rynek ; przedsiębiorstwo ; Due Diligence

marketing ; profit ; market ; enterprise ; Due Diligence

49/72
Nr opisu: 0000029890
Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jakość usług

travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality

50/72
Nr opisu: 0000078499
Nowe drogi wykorzystania marketingu w przedsiębiorstwie.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 119-123

marketing ; przedsiębiorstwo ; innowacyjne zarządzanie przedsiębiorstwem

marketing ; enterprise ; innovative management the enterprise

51/72
Nr opisu: 0000122871
Niezamówiona informacja handlowa (spam) w internetowej komunikacji indywidualnej. Zagadnienia prawne.
[Aut.]: Szymon Rubisz.
W: Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej. Pod red. Mariana Duczmala, Bogusława Nierenberga. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2005, s. 239-252, bibliogr. 19 poz. (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)

spam ; ochrona konsumenta ; marketing ; ochrona dóbr osobistych

spam ; consumer protection ; marketing ; protection of personal rights

52/72
Nr opisu: 0000078255
Zarządzanie relacjami z klientami.
[Aut.]: Anna Manowska, Andrzej* Janczukiewicz.
W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. V Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 30 marca - 1 kwietnia 2005. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2005, s. 255-263, bibliogr. 4 poz. (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 110 Seria: Konferencje ; nr 42 0324-9670)

zarządzanie ; klient ; informacja ; marketing ; rynek ; jakość

management ; customer ; information ; marketing ; market ; quality

53/72
Nr opisu: 0000010183
Działalność marketingowa na rynku pracy województwa śląskiego.
[Aut.]: Małgorzata** Baron-Wiaterek.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 203-208, bibliogr. 18 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

województwo śląskie ; rynek pracy ; marketing

Silesian Voivodeship ; labour market ; marketing

54/72
Nr opisu: 0000086589
Funkcje znaku towarowego w Internecie.
[Aut.]: Jarosław Antoniuk.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 163-168, bibliogr. 13 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

znak towarowy ; marketing ; internet

trademark ; marketing ; internet

55/72
Nr opisu: 0000010180
Marketing papierów wartościowych przy wykorzystaniu Internetu w świetle przepisów regulujących publiczny obrót papierami wartościowymi.
[Aut.]: Piotr* Horosz.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 157-162, bibliogr. 11 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

papiery wartościowe ; marketing ; internet ; przepisy prawne

securities ; marketing ; internet ; legal regulations

56/72
Nr opisu: 0000074937
Serce CRM - baza wiedzy o klientach.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2004 nr 10, s. 40-43

CRM ; marketing ; baza wiedzy

CRM ; marketing ; knowledge base

57/72
Nr opisu: 0000010177
Z marketingiem po serendip.
[Aut.]: Artur* Mazurkiewicz.
W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarządzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2004, s. 87-97, bibliogr. 7 poz. (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1626 Organizacja i Zarządzanie ; z. 24)

marketing ; serendip ; interesariusz

marketing ; serendipity ; stakeholder

58/72
Nr opisu: 0000077430
Ekonomiczne i finansowe funkcje marketingu.
[Aut.]: Halina* Zadora.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 15-28, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

marketing ; wartość rynkowa ; przedsiębiorstwo

marketing ; market value ; enterprise

59/72
Nr opisu: 0000011783
Kształtowanie wizerunku gminy - elementy systemu tożsamości wizualnej.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Prz. Organ. 2003 nr 10, s. 35-37, bibliogr. 24 poz.

promocja regionu ; gmina ; wizerunek ; marketing ; tożsamość wizualna

region promotion ; community ; image ; marketing ; visual identity

60/72
Nr opisu: 0000004831
Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. H. Zadory.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003

ekonomia ; finanse ; marketing ; seminarium

economy ; finance ; marketing ; seminar

61/72
Nr opisu: 0000080492
Produkt a użyteczność w ekonomii i marketingu.
[Aut.]: Grażyna** Storoniak-Palczak.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 33-42, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

użyteczność produktu ; marketing ; ekonomia

product usability ; marketing ; economy

62/72
Nr opisu: 0000076798
Przedsiębiorstwo franchisingowe jako produkt marketingowy.
[Aut.]: Izabela Jonek-Kowalska.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 158-168, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

franchising ; przedsiębiorstwo ; marketing

franchising ; enterprise ; marketing

63/72
Nr opisu: 0000077651
Zakończenie. Wokół dyskusji na temat roli marketingu w ekonomii i finansach.
[Aut.]: Halina* Zadora.
W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2003, s. 169-172, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 37)

marketing ; ekonomia ; finanse

marketing ; economy ; finance

64/72
Nr opisu: 0000010636
Zarządzanie procesami marketingu i sprzedaży. Organizacja rynku.
[Aut.]: Henryk Dźwigoł.
-Wiad. Gór. 2003 R. 54 nr 5, s. 212-215, bibliogr. 6 poz.

węgiel kamienny ; marketing ; rynek węglowy

hard coal ; marketing ; carbon market

65/72
Nr opisu: 0000010637
Zmiany w obszarze zarządania procesami marketingu i sprzedaży węgla.
[Aut.]: Henryk Dźwigoł.
-Wiad. Gór. 2003 R. 54 nr 6, s. 277-279, bibliogr. 8 poz.

przedsiębiorstwo górnicze ; sprzedaż węgla ; marketing

mining enterprise ; coal sale ; marketing

66/72
Nr opisu: 0000109870
Zarys marketingu organizacji non-profit. Zagadnienia teoretyczne, studia przypadków. Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego. Kolegium Zarządzania.
[Aut.]: Barbara Trzaska.
Katowice : AE, 2001, 102 s., bibliogr.
Podręcznik z ćwiczeniami

marketing ; organizacja non-profit ; finansowanie działalności

marketing ; non-profit organization ; financing activities

67/72
Nr opisu: 0000080676
Marketing w działalności przedsiębiorstw budowlanych.
[Aut.]: Leon** Rowiński.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 59-65

przedsiębiorstwo budowlane ; marketing ; menedżer ; struktura organizacyjna

construction company ; marketing ; manager ; organizational structure

68/72
Nr opisu: 0000080698
Marketingowe uwarunkowania sterowania przepływem produkcji.
[Aut.]: J. Pyka, Krzysztof Pałucha.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 171-176

marketing ; sterowanie produkcją ; zarządzanie produkcją ; sterowanie przepływem ; przedsiębiorstwo produkcyjne

marketing ; production control ; production management ; flow control ; manufacturing company

69/72
Nr opisu: 0000080706
Powiązania marketingu z technicznym przygotowaniem produkcji.
[Aut.]: Krzysztof Pałucha.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 233-239

zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie produkcją ; techniczne przygotowanie produkcji ; marketing ; cykl życia produktu ; potrzeba klienta

enterprise management ; production management ; technical production preparation ; marketing ; product life cycle ; customer need

70/72
Nr opisu: 0000080196
Wpływ zmian systemu dystrybucji na pozycję rynkową przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Franciszek** Grzesiok, Mariusz* Zieliński.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach, 1998, s. 217-231

dystrybucja ; marketing ; przedsiębiorstwo

distribution ; marketing ; enterprise

71/72
Nr opisu: 0000080704
Zastosowanie controllingu dla potrzeb działalności marketingowej.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 201-208

controlling ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; marketing ; planowanie zadań ; komunikacja

controlling ; enterprise management ; marketing ; task planning ; communication

72/72
Nr opisu: 0000085353
Zastosowanie controllingu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem. III Konferencja naukowa, Zielona Góra, 1998. Politechnika Zielonogórska. Instytut Organizacji i Zarządzania. Zielona Góra : [b.w.], 1998, s. 242-250

controlling ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; marketing ; planowanie zadań ; komunikacja

controlling ; enterprise management ; marketing ; task planning ; communication

stosując format:
Nowe wyszukiwanie