Wynik wyszukiwania
Zapytanie: LOJALNOŚĆ KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 14



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/14
Nr opisu: 0000111518   
Corporate reputation and customer loyalty as the measures of competitive enterprise position - empirical analyses on the example of Polish banking sector.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Oecon. Copernicana 2016 vol. 7 nr 1, s. 91-106, bibliogr.. Punktacja MNiSW 11.000

reputacja ; lojalność klienta ; pozycja konkurencyjna ; sektor bankowości

reputation ; customer loyalty ; competitive position ; banking sector

2/14
Nr opisu: 0000106181   
Wybrane czynniki demograficzne jako determinanta lojalności klientów.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 29-38, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

lojalność klienta ; kapitał klienta ; czynnik demograficzny ; postawa klienta

customer loyalty ; customer capital ; demographic factor ; customer attitude

3/14
Nr opisu: 0000088486   
Customer loyalty to the brand and company image.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2013. Zbornik vedeckych prac. Aut.: S. Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydatel'stvo EKONOM, 2013, s. 420-425, bibliogr. 7 poz.

tożsamość marki ; lojalność klienta ; wizerunek firmy

brand identity ; customer loyalty ; company image

4/14
Nr opisu: 0000089277
Total loyalty marketing - how to build the true customer loyalty.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 144-147, bibliogr. 10 poz.

lojalność klienta ; lojalność pracownika ; Total Loyalty Marketing ; TLM

customer loyalty ; employee loyalty ; Total Loyalty Marketing ; TLM

5/14
Nr opisu: 0000080289
Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Klient i otoczenie.
[Aut.]: Anna* Piekacz, Piotr Weryński.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 37-49

potrzeby klienta ; pozyskiwanie klientów ; lojalność klienta

customer needs ; customer acquisition ; customer loyalty

6/14
Nr opisu: 0000075045   
Zintegrowane zarządzanie lojalnością jako koncepcja budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług - nowe wyzwania. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2012, s. 430-438, bibliogr. 8 poz.

zarządzanie przedsiębiorstwem ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; zintegrowane zarządzanie lojalnością ; lojalność klienta ; lojalność pracownika ; lider lojalności

enterprise management ; enterprises competitiveness ; integrated loyalty management ; customer loyalty ; employee loyalty ; leader of loyalty

7/14
Nr opisu: 0000074795   
Wartość dla klienta jako fundament kreowania lojalności klientów.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zarz. i Eduk. 2011 nr 78, s. 17-31, bibliogr.

wartość klienta ; lojalność klienta ; kapitał klienta

customer value ; customer loyalty ; customer capital

8/14
Nr opisu: 0000078565
Market resources as a competitive advantage source of the contemporary enterprise.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 243-249, bibliogr. 13 poz.

przewaga konkurencyjna ; zasoby rynkowe ; marka ; lojalność klienta ; reputacja firmy

competitive advantage ; market resources ; brand ; customer loyalty ; corporate reputation

9/14
Nr opisu: 0000058238   
Measuring customer loyalty - methods and indices.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Forum. Stat. Slovacum 2009 nr 4, s. 93-98, bibliogr. 11 poz.

lojalność klienta ; aktywa firmy ; badanie lojalności klienta

customer loyalty ; assets of business ; measuring customer loyalty

10/14
Nr opisu: 0000085203
Nowoczesne narzędzia informatyczne wspomagające marketing lojalnościowy.
[Aut.]: Joanna Herczakowska.
W: Informatyka w dobie XXI wieku. Nowoczesne systemy informatyczne i ich zastosowania. Praca zbiorowa. Pod red. A. Jastriebowa. Radom : Wydaw. Politechniki Radomskiej, 2008, s. 208-211, bibliogr. 2 poz. (Monografia ; Politechnika Radomska nr 118 1642-5278)

narzędzia informatyczne ; marketing lojalnościowy ; lojalność klienta ; mobilność

information tools ; loyalty marketing ; customer loyalty ; mobility

11/14
Nr opisu: 0000032408
Zadowolenie i lojalność klienta jako miary pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Procesy restrukturyzacji i konkurencyjność w przemyśle i usługach. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 519-528, bibliogr. 15 poz.

przewaga konkurencyjna ; satysfakcja klienta ; lojalność klienta ; pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa

competitive advantage ; customer satisfaction ; customer loyalty ; competitive enterprise position

12/14
Nr opisu: 0000078465
Uwarunkowania lojalności klientów.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 71-79

klient ; lojalność klienta

client ; customer loyalty

13/14
Nr opisu: 0000047794
Lojalność klienta jako źródło konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 481-491, bibliogr. 10 poz.

klient ; strategia przedsiębiorstwa ; satysfakcja klienta ; lojalność klienta ; konkurencyjność przedsiębiorstw

customer ; enterprise strategy ; customer satisfaction ; customer loyalty ; enterprises competitiveness

14/14
Nr opisu: 0000073474
Przesłanki relacji z partnerem handlowym.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Jana Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2004, s. 122-130, bibliogr. 18 poz.

partner handlowy ; lojalność klienta ; wpływ społeczny

trading partner ; customer loyalty ; social impact

stosując format:
Nowe wyszukiwanie