Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KWESTIONARIUSZ ANKIETY
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000132150   
New technologies and quality of customer service - case study.
[Aut.]: Katarzyna Midor.
W: Multidisciplinary aspects of production engineering. Monograph. Social sciences. Pt. 2. Ed. Patrycja Hąbek. Warszawa : Sciendo, 2019, s. 163-173, bibliogr. 16 poz. (Multidisciplinary Aspects of Production Engineering ; vol. 2, iss. 1 2545-2827). Punktacja MNiSW 20.000

nowe technologie ; klient ; jakość usług ; kwestionariusz ankiety ; doskonalenie

new technologies ; customer ; quality of service ; questionnaire survey ; improvement

2/5
Nr opisu: 0000121708
Customer satisfaction survey and a possibility of using QFD method for satisfaction improvement - the analysis of the case.
[Aut.]: Sara Gruszka, Mariusz Ligarski.
W: Cross-border exchange of experience production engineering using principles of mathematics. Modern mathematical methods in engineering 3mi, 22.1. - 24.1. 2018, Horni Lomna. VSB - Technical University of Ostrava, Silesian University of Technology. Ostrava : VSB - Technical University of Ostrava, 2018, s. 50-57, bibliogr. 11 poz.

zarządzanie jakością ; badanie satysfakcji klienta ; badanie ankietowe ; kwestionariusz ankiety ; metoda QFD

quality management ; customer satisfaction surveys ; questionnaire survey ; QFD method

3/5
Nr opisu: 0000112353   
Potencjał pracownika naukowego - wstęp do badań ankietowych, dobór zmiennych.
[Aut.]: Iwona Zdonek, Maciej Wolny, Beata Hysa, Dariusz Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 535-548, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

potencjał pracowników ; kwestionariusz ankiety ; aspiracje zawodowe ; pracownik naukowo-dydaktyczny

potential of employees ; survey questionnaire ; professional aspirations ; scientific and educational staff

4/5
Nr opisu: 0000041505   
Specyfika przeprowadzania badań kwestionariuszowych w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.
[Aut.]: Anna Michna.
-Organ. i Zarz. 2008 nr 3, s. 83-93, bibliogr. 14 poz.

małe i średnie przedsiębiorstwa ; badania empiryczne ; kwestionariusz ankiety

small and medium enterprises ; empirical research ; survey questionnaire

5/5
Nr opisu: 0000011556
Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług bankowych.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.

metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jakość usług

Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service

stosując format:
Nowe wyszukiwanie