Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KONSUMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000112649   
Controversial themes in advertisements - on manipulating the emotions of audiences and extending the boundaries of the social 'taboo'.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Commun. Today 2016 vol. 7 no. 1, s. 18-31, bibliogr. 22 poz.

reklama ; manipulacja ; tabu społeczne ; konsument ; reklama kontrowersyjna ; erotyzm w reklamie

advertising ; manipulation ; social taboo ; consumer ; controversial advertising ; eroticism in advertisement

2/8
Nr opisu: 0000104943
Budowanie wizerunku firmy produkcyjnej na bazie jakości świadczonych usług.
[Aut.]: Agnieszka* Hyla.
-Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 5, s. 40-42

cechy produktu ; konsument ; proces decyzyjny ; zakup dóbr ; marka ; jakość produktu ; wizerunek firmy

product attributes ; consumer ; decision process ; purchase of goods ; brand ; product quality ; company image

3/8
Nr opisu: 0000097690   
Wiedza konsumentek na temat informacji umieszczanych na kosmetykach.
[Aut.]: Radosław Wolniak, A. Moskaluk-Grochowicz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 279-290, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

świadomość ; kosmetyki ; konsument ; informacja ; znakowanie

consciousness ; cosmetics ; consumer ; information ; labelling

4/8
Nr opisu: 0000088459
Brand identity and its role in an organization's image.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 81-83, bibliogr. 6 poz.

tożsamość marki ; wizerunek firmy ; konsument

brand identity ; company image ; consumer

5/8
Nr opisu: 0000086779   
Wpływ opakowania na wybór produktu przez konsumenta na przykładzie zabawek.
[Aut.]: Radosław Wolniak, M. Zadura.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 111-124, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

opakowanie ; konsument ; marketing ; preferencje konsumenta ; funkcja opakowania

package ; consumer ; marketing ; consumer preferences ; function of package

6/8
Nr opisu: 0000029692
Weryfikacja modelu zachowań konsumentów opartego na modelu Axelroda.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 38, s. 127-133, bibliogr. 6 poz.

konsument ; model Axelroda ; zachowania konsumentów

consumer ; Axelrod model ; consumer behaviour

7/8
Nr opisu: 0000012580
Attitudes of Euro-consumers to domestic and foreign products.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: EU's ability to compete in global world before and after enlargement. Proceedings of the international conference, Bratislava, Slovak Republic, June 16, 2005. Eds: L. Fabova [i in.]. Department of Economics and Management. Faculty of Electrical Engineering and Information Technology. Slovak University of Technology. [B.m.] : [b.w.], 2005, s. 149-157

konsument ; eurokonsument ; cechy związane z krajem pochodzenia

consumer ; Euroconsumer ; country of origin effects

8/8
Nr opisu: 0000011059
Wykorzystanie automatów komórkowych do symulacji zachowań konsumentów na rynku.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 20, cz. 1, s. 85-91, bibliogr. 4 poz.

automat komórkowy ; konsument ; strategia marketingowa ; segmentacja rynku

cellular automata ; consumer ; marketing strategy ; market segmentation

stosując format:
Nowe wyszukiwanie