Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KLIENT WEWNĘTRZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000104963
Badanie roli systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie świadczącym usługi dla górnictwa - perspektywa klienta wewnętrznego.
[Aut.]: D. Książek, Mariusz Ligarski.
W: Górnictwo węgla kamiennego. Inteligentne rozwiązania. Monografia. Red. Katarzyna Midor, Krzysztof Michalski. Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2015, s. 74-80, bibliogr. 9 poz.

zarządzanie jakością ; przedsiębiorstwo usługowe ; klient wewnętrzny ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; górnictwo

quality management ; service enterprise ; internal customer ; enterprises competitiveness ; mining

2/9
Nr opisu: 0000077306   
Concept of supportive spreadsheet application in the survey of production departments' satisfaction with services of maintenance departments.
[Aut.]: Bartosz Szczęśniak.
-Zesz. Nauk. AM Szczecin 2012 nr 32, z. 1, s. 91-96, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

arkusz kalkulacyjny ; klient wewnętrzny ; utrzymanie ruchu

spreadsheet ; internal customer ; maintenance

3/9
Nr opisu: 0000073494   
Measurement and analysis of internal customer satisfaction on the example of production department and maintenance unit.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
W: Innovations in management and production engineering. Ed. Ryszard Knosala. Katowice : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2012, s. 493-504, bibliogr. 6 poz.

utrzymanie ruchu ; klient wewnętrzny ; jakość pracy ; TPM

maintenance ; internal customer ; work quality ; TPM

4/9
Nr opisu: 0000074372
Prawa pacjenta na gruncie wprowadzenia systemu zarządzania jakością.
[Aut.]: Małgorzata Nadziakiewicz.
W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. 4. Pod red. Aleksandry Kuzior. Sosnowiec : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, 2012, s. 151-161, bibliogr. 5 poz.

prawa pacjenta ; globalizacja ; zarządzanie jakością ; opieka zdrowotna ; pacjent ; klient ; prawa człowieka ; ISO ; klient wewnętrzny ; klient zewnętrzny

patient rights ; globalization ; quality management ; health care ; patient ; customer ; human rights ; ISO ; internal customer ; external customer

5/9
Nr opisu: 0000067987
Ocena postrzeganej jakości pracy służb utrzymania ruchu w ujęciu dostawca-klient wewnętrzny.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 359-370, bibliogr. 9 poz.

zarządzanie jakością ; klient wewnętrzny ; utrzymanie ruchu ; usługi

quality management ; internal customer ; maintenance ; services

6/9
Nr opisu: 0000067979
Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością w zakresie analizy niezgodności wyrobu w przedsiębiorstwie przemysłowym.
[Aut.]: Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 251-259, bibliogr. 9 poz.

zarządzanie jakością ; klient wewnętrzny ; utrzymanie ruchu ; usługi

quality management ; internal customer ; maintenance ; services

7/9
Nr opisu: 0000071435   
Analysis of the internal customers' requirements from the perspective of process management.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska, Bartosz Szczęśniak.
-Zesz. Nauk. AM Szczecin 2010 nr 23, s. 40-44, bibliogr. 14 poz.

zarządzanie procesami ; klient wewnętrzny ; zarządzanie jakością

process management ; internal customer ; quality management

8/9
Nr opisu: 0000071459   
The methods of studying the satisfaction of production department with traffic maintenance department's work - the outline of research method.
[Aut.]: Katarzyna Midor, Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień.
-Zesz. Nauk. AM Szczecin 2010 nr 24, s. 53-58, bibliogr. 5 poz.

ocena pracy ; służba utrzymania ruchu ; wydział produkcji ; klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta

work assessment ; maintenance staff ; production department ; inside client ; client's satisfaction

9/9
Nr opisu: 0000032476
Koncepcja metody pomiaru satysfakcji klienta wewnętrznego urzędu miasta.
[Aut.]: Paweł** Szewczyk, Alicja* Gębczyńska.
W: Nowoczesność przemysłu i usług - 2003. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2003, s. 595-603, bibliogr. 10 poz.

klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta ; urząd miejski ; zadowolenie klienta

internal customer ; customer satisfaction ; city office ; customer satisfaction

stosując format:
Nowe wyszukiwanie