Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KLIENT
Liczba odnalezionych rekordów: 57



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/57
Nr opisu: 0000131774   
New technologies and quality of customer service - case study.
[Aut.]: Katarzyna Midor.
-MAPE Multidiscipl. Asp. Eng. Prod. 2019 vol. 2 iss. 1, s. 548-558, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

nowe technologie ; klient ; jakość usług ; kwestionariusz ankiety ; doskonalenie

new technologies ; customer ; quality of service ; questionnaire survey ; improvement

2/57
Nr opisu: 0000125669
Organizacja i funkcjonowanie systemu bezpieczeństwa żywienia ludności w barach szybkiej obsługi.
[Aut.]: Piotr Mocek.
W: W trosce o bezpieczne jutro. Reminiscencje i zamierzenia. 4. Red. Józef Buczyński, Ewa Misterska. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2018, s. 353-367, bibliogr. 13 poz.

system bezpieczeństwa żywności ; restauracja ; posiłek ; klient ; produkty żywnościowe

food safety system ; restaurant ; meal ; customer ; food products

3/57
Nr opisu: 0000129183   
Rola e-administracji w obsłudze klienta niepełnosprawnego na przykładzie miasta Żywiec.
[Aut.]: Bożena Skotnicka-Zasadzień, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 130, s. 535-544, bibliogr. 15 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

e-administracja ; urząd miejski ; osoba niepełnosprawna ; poziom jakości ; klient

e-government ; city hall ; disabled person ; quality level ; customer

4/57
Nr opisu: 0000129025
Wybrane aspekty funkcjonowania przedsiębiorstwa - koszty, konkurencyjność, jakość.
[Aut.]: M. Strojek-Filus, M. Krynke, Michał Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2018, 114 s., bibliogr.

sprawozdanie finansowe ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; jakość ; koszty ; klient ; zarządzanie przedsiębiorstwem

financial report ; enterprises competitiveness ; quality ; costs ; customer ; enterprise management

5/57
Nr opisu: 0000119127   
Marketing doświadczeń w budowaniu wartości dla klienta.
[Aut.]: Przemysław Bartosz.
-Organ. i Zarz. 2017 nr 1, s. 5-18, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 9.000

marketing doświadczeń ; wartość ; klient ; komunikacja

experience marketing ; value ; customer ; communication

6/57
Nr opisu: 0000117020   
Organizacja i funkcjonowanie systemu bezpieczeństwa żywienia ludności w barach szybkiej obsługi [online].
[Aut.]: Piotr Mocek.
[B.m.] : [b.w.], 2017, (plik pdf) 17 s., bibliogr. 13 poz.
Referat wygłoszony na: I Międzynarodowym Kongresie Bezpieczeństwa pt.: "W trosce o bezpieczne jutro- reminiscencja i zamierzenia", Toruń 07-09.04.2017 r.

system bezpieczeństwa żywności ; restauracja ; posiłek ; klient ; produkty żywnościowe

food safety system ; restaurant ; meal ; customer ; food products

7/57
Nr opisu: 0000101765   
Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 85, s. 129-139, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny

brand ; customer ; brand management ; emotional branding

8/57
Nr opisu: 0000101852
Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska.
W: Rozwój społeczny wobec wartości etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 września 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 55
Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.

marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny

brand ; customer ; brand management ; emotional branding

9/57
Nr opisu: 0000095222
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
Warszawa : CeDeWu, 2015, 380 s., bibliogr.

wartość przedsiębiorstwa ; kapitał klienta ; klient ; branża piwowarska

enterprise value ; customer capital ; customer ; brewing industry

10/57
Nr opisu: 0000099993   
Percepcja i pomiar wartości klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 80, s. 67-81, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; wartość klienta ; dochód ; kapital kliencki

customer ; customer value ; income ; customer capital

11/57
Nr opisu: 0000099912   
Perfect model of mining equipment user requirement by C. Conley.
[Aut.]: J. Korski, Katarzyna Tobór-Osadnik, Małgorzata Wyganowska.
-Manage. Syst. Prod. Eng. 2015 R. 5 nr 2, s. 94-97, bibliogr. 10 poz.
Artykuł w polskiej wersji językowej dostępny na stronie internetowej czasopisma http://wydawnictwo.panova.pl/attachments/category/37/08%20J.%20Korski%20PL.pdf. Punktacja MNiSW 9.000

urządzenia górnicze ; sprzedaż ; klient ; model C. Conley`a

mining equipment ; selling ; client ; C. Conley`s model

12/57
Nr opisu: 0000097542
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
Warszawa : CeDeWu, 2015, 174 s., bibliogr. 208 poz.

kapitał klienta ; wartość przedsiębiorstwa ; klient ; cross-selling

customer capital ; enterprise value ; client ; cross-selling

13/57
Nr opisu: 0000102306
Research methodology of innovative behaviour.
[Aut.]: Piotr Weryński.
Warszawa : Difin, 2015, 153 s., bibliogr.

zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MMŚP ; budowanie marki

innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building

14/57
Nr opisu: 0000111140
Social relations and environmental influence as a determinant of customer capital.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Oecon. Copernicana 2015 vol. 6 nr 2, s. 109-128, bibliogr.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; kapitał klientów ; wartość przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe

customer ; customer capital ; company value ; business relationships

15/57
Nr opisu: 0000093353   
Innowacyjne podejście do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli śląskich MMŚP.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; zarządzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MMŚP

customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector

16/57
Nr opisu: 0000094943
Zarządzanie innowacjami w sektorze MŚP.
[Aut.]: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna* Tokar.
Warszawa : Difin, 2014, 169 s., bibliogr. 147 poz.

innowacja ; otoczenie przedsiębiorstwa ; klient ; budowanie marki ; kompetencje ; małe i średnie przedsiębiorstwa

innovation ; business environment ; customer ; brand building ; competences ; small and medium enterprises

17/57
Nr opisu: 0000089027   
Pomiar efektywności w kontekście kreowania kapitału klienta - wybrane aspekty.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 66, s. 55-65, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; efektywność ; zysk ; procesy

client ; effectiveness ; profit ; processes

18/57
Nr opisu: 0000112416   
Proinnowacyjne postawy przedsiębiorców sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w kreowaniu wartości dla klienta.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
-Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2013 t. 49 nr 4, s. 439-452
Tytuł zeszytu: Być, mieć czy władać? Red. Wojciech Czakon, Mariusz Wojewoda. Punktacja MNiSW 8.000

innowacja ; postawa proinnowacyjna ; klient ; wartość dla klienta ; kreatywność

innovation ; innovation-oriented attitude ; customer ; value for the customer ; creativity

19/57
Nr opisu: 0000111145   
Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej - wybrane aspekty.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. USzczec., Finanse 2013 nr 64/1, s. 503-512, bibliogr. 22 poz.
Tytuł zeszytu: Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. T. 1. Red. E. Urbańczyk [i in.]. Punktacja MNiSW 9.000

klient ; kapitał klientów ; wartość przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe

customer ; customer capital ; company value ; business relationships

20/57
Nr opisu: 0000074656   
Analityczna metoda opisująca działanie układów arbitrażu z rotacją priorytetów.
[Aut.]: Krzysztof Taborek.
-Elektronika 2012 R. 53 nr 10, s. 76-78, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

klient ; system wieloprocesorowy ; układ arbitrażu ; wydajność ; rotacja priorytetów

client ; multiprocessor system ; queueing model ; efficiency ; priority rotation

21/57
Nr opisu: 0000082703
Analityczna metoda opisująca działanie układów arbitrażu z rotacją priorytetów.
[Aut.]: Krzysztof Taborek.
W: Jedenasta Krajowa Konferencja Elektroniki, [Darłówko Wschodnie, 11-14.06.2012]. Materiały konferencji. [Gdańsk] : [Polskie Towarzystwo Elektrotechniki Teoretycznej i Stosowanej. Oddział Gdańsk], 2012, s. 78
Pełny tekst na CD-ROM

klient ; system wieloprocesorowy ; układ arbitrażu ; wydajność ; rotacja priorytetów

client ; multiprocessor system ; arbitration circuit ; efficiency ; priority rotation

22/57
Nr opisu: 0000080309
Diagnoza postaw śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP. Wnioski z badań diagnostycznych śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP.
[Aut.]: Piotr Weryński.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 166-171

marka ; strategia ; klient ; kompetencje

brand ; strategy ; client ; competences

23/57
Nr opisu: 0000075936   
Kształtowanie reakcji afektywnych u użytkowników stron internetowych.
[Aut.]: Iwona Zdonek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 332-344, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

klient ; strona internetowa ; użytkownik internetu ; komunikacja marketingowa ; emocje

client ; website ; internet user ; marketing communication ; emotions

24/57
Nr opisu: 0000075697   
Marketing activities of metallurgical enterprises in the process of gaining competitive advantage.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Mach. Design 2012 vol. 4 nr 1, s. 27-32, bibliogr. 12 poz.

przedsiębiorstwo hutnicze ; rynek ; klient ; marketing

metallurgical enterprise ; market ; client ; marketing

25/57
Nr opisu: 0000074372
Prawa pacjenta na gruncie wprowadzenia systemu zarządzania jakością.
[Aut.]: Małgorzata Nadziakiewicz.
W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. 4. Pod red. Aleksandry Kuzior. Sosnowiec : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, 2012, s. 151-161, bibliogr. 5 poz.

prawa pacjenta ; globalizacja ; zarządzanie jakością ; opieka zdrowotna ; pacjent ; klient ; prawa człowieka ; ISO ; klient wewnętrzny ; klient zewnętrzny

patient rights ; globalization ; quality management ; health care ; patient ; customer ; human rights ; ISO ; internal customer ; external customer

26/57
Nr opisu: 0000070627
Proces dystrybucji selektywnej w przedsiębiorstwie górniczym jako element strategicznego podejścia do zarządzania relacjami z klientem.
[Aut.]: Anna Bluszcz, Anna** Kijewska.
-Wiad. Gór. 2012 R. 63 nr 3, s. 145-151, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

przedsiębiorstwo górnicze ; klient ; zarządzanie relacjami ; dystrybucja selektywna

mining company ; client ; relationship management ; selective distribution

27/57
Nr opisu: 0000083374
Zakaznicky orientovane manazerske informacne systemy a manazerske uctovnictvo.
[Aut.]: Wiesława* Caputa, E. Skorecova.
W: National and regional economics IX. International Conference Proceedings, Herlany, 26-27 September 2012 = Narodna a regionalna ekonomika IX. [Dokument elektroniczny]. Technical University of Kosice Faculty of Economics. [B.m.] : [b.w.], 2012, dysk optyczny (CD-ROM) s. 57-65, bibliogr. 13 poz.

klient ; wartość ; system informacji zarządczej ; rachunkowość zarządcza ; konkurencyjność

customer ; value ; managerial information system ; managerial accounting ; competitiveness

28/57
Nr opisu: 0000066416
Metody i narzędzia zarządzania jakością. Teoria i praktyka.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka. Wyd. 4.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2011, 215 s., bibliogr.
Skrypt nr 2476

zarządzanie jakością ; klient ; metoda Pareto ; metoda Ishikawy ; FMEA ; QFD ; metoda Serqual ; kwestionariusz Kano

quality management ; client ; Pareto method ; Ishikawa method ; failure mode and effect analysis ; Quality Function Deployment ; Serqual method ; Kano questionnaire

29/57
Nr opisu: 0000067986
Ocena jakości obsługi klienta niepełnosprawnego w Urzędzie Miejskim w Zabrzu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 334-347, bibliogr. 8 poz.

jakość ; ocena jakości ; klient ; niepełnosprawność ; analiza czynnikowa

quality ; quality assessment ; customer ; disability ; factor analysis

30/57
Nr opisu: 0000074097   
Postawy klientów w województwie śląskim wobec e-commerce.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 386-397, bibliogr. 11 poz.

handel elektroniczny ; klient ; postawy klientów ; proces zakupów

e-commerce ; customer ; customer attitudes ; purchasing process

31/57
Nr opisu: 0000064010   
Struktura łańcucha wartości wyrobów w sektorze przedsiębiorstw hutniczych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2011 R. 78 nr 2, s. 203-210, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

przedsiębiorstwo hutnicze ; wyrób ; łańcuch wartości ; klient

metallurgical enterprise ; product ; value chain ; client

32/57
Nr opisu: 0000071334   
Innovativeness in the process of creating customer value.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Forum. Stat. Slovacum 2010 nr 6, s. 23-28, bibliogr. 15 poz.

klient ; kapitał klientów ; innowacyjność

customer ; customers capital ; innovation

33/57
Nr opisu: 0000061471
Zakład przemysłowy po angielsku. Cz. 1.
[Aut.]: Jan Jezierski.
-Stal Met. Nowe Technol. 2010 nr 3/4, s. 42-44

zarządzanie jakością ; klient ; Wyman-Gordon Ltd.

quality management ; client ; Wyman-Gordon Ltd.

34/57
Nr opisu: 0000074101   
Czynniki wpływające na poziom jakości usług świadczonych przez administrację publiczną na przykładzie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2009, s. 121-128, bibliogr. 7 poz.

klient ; jakość ; analiza czynnikowa ; administracja publiczna

customer ; quality ; factor analysis ; public administration

35/57
Nr opisu: 0000054677
Kompleksowość obsługi klientów w przedsiębiorstwach produkcyjnych w ujęciu marketingowo-logistycznym.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 12, s. 2-7

przedsiębiorstwo produkcyjne ; przedsiębiorstwo hutnicze ; marketing ; logistyka ; obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; klient

manufacturing company ; metallurgical enterprise ; marketing ; logistics ; customer service ; logistic customer service ; client

36/57
Nr opisu: 0000073703
Plan marketingowy.
[Aut.]: Jan Brzóska.
W: Start. Przedsiębiorczość akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 125-131, bibliogr. 2 poz.

rynek ; klient ; konkurencyjność ; dostawca ; cena ; promocja ; dystrybucja ; plan sprzedaży

market ; client ; competitiveness ; supplier ; price ; promotion ; distribution ; sales planning

37/57
Nr opisu: 0000059112   
Wykorzystanie koncepcji CRM w zarządzaniu uczelnią wyższą.
[Aut.]: Elżbieta Gajda.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009, s. 305-313, bibliogr. 19 poz.

CRM ; klient ; szkolnictwo wyższe ; zarządzanie relacjami

CRM ; customer ; higher education ; relationship management

38/57
Nr opisu: 0000049222
Wykorzystanie narzędzi Lean Management w usprawnieniu przepływów materiałów i informacji.
[Aut.]: Mariusz* Kruczek, Krzysztof Pałucha, Zbigniew Żebrucki.
W: Wybrane zagadnienia zarządzania łańcuchem dostaw. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 73-84, bibliogr. 12 poz. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 213)

lean management ; klient ; przepływ materiałów ; przepływ informacji ; przedsiębiorstwo produkcyjne

lean management ; customer ; materials flow ; information flow ; manufacturing company

39/57
Nr opisu: 0000080899
Zachowania polskich konsumentów w warunkach niepewności.
[Aut.]: Ewa* Kieżel.
W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 165-174

zachowanie konsumenta ; klient ; ryzyko finansowe ; niepewność

consumer behaviour ; client ; financial risk ; uncertainty

40/57
Nr opisu: 0000036656
Czy system zarządzania jakością według normy ISO 9001:2000 można z powodzeniem zastosować w bankowości.
[Aut.]: Mariusz Ligarski.
-Prz. Organ. 2008 nr 2, s. 37-40, bibliogr. 8 poz.

system zarządzania jakością ; ISO 9001 ; bank ; klient ; monitoring ; nadzór

quality management system ; ISO 9001 ; bank ; client ; monitoring ; supervision

41/57
Nr opisu: 0000074140
Kapitał społeczny w zarządzaniu relacjami z klientami.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 51-60, bibliogr. 17 poz.

przedsiębiorstwo ; klient ; kapitał społeczny ; zarządzanie relacjami z klientami ; CRM

enterprise ; client ; social capital ; Customer Relationship Management ; CRM

42/57
Nr opisu: 0000040896
Marketing przedsiębiorstw. Zagadnienia wybrane dla inżynierów.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 152 s., bibliogr. 51 poz.

marketing ; rynek ; przedsiębiorstwo ; klient ; sprzedaż ; zysk

marketing ; market ; enterprise ; client ; sale ; profit

43/57
Nr opisu: 0000040080
Metody i narzędzia zarządzania jakością. Teoria i praktyka.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 215 s., bibliogr.

zarządzanie jakością ; klient ; metoda Pareto ; metoda Ishikawy ; FMEA ; QFD ; metoda Serqual ; kwestionariusz Kano

quality management ; client ; Pareto method ; Ishikawa method ; failure mode and effect analysis ; Quality Function Deployment ; Serqual method ; Kano questionnaire

44/57
Nr opisu: 0000038560
Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2008, 190 s., bibliogr.
Skrypt nr 2422

satysfakcja klienta ; dostawca ; klient ; CSI

client's satisfaction ; supplier ; client ; CSI

45/57
Nr opisu: 0000073626   
Wyznaczniki atrakcyjności artykułów sportowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, M. Wykręt.
-Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2008 nr 1, s. 79-90, bibliogr. 6 poz.

jakość produktu ; cena ; klient

product quality ; price ; customer

46/57
Nr opisu: 0000028285
Dobór mierników w procesie tworzenia Strategicznej Karty Wyników - perspektywa finansowa i perspektywa klienta.
[Aut.]: Mariusz* Kruczek, Zbigniew Żebrucki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 167-177, bibliogr. 11 poz.

Strategiczna Karta Wyników ; miernik ; planowanie strategiczne ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; finanse przedsiębiorstwa ; klient

Balanced Scorecard ; meter ; strategic planning ; enterprise management ; finance ; client

47/57
Nr opisu: 0000025632
Metody i narzędzia zarządzania jakością. Teoria i praktyka.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka. Wyd. 2.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2007, 215 s., bibliogr.
Skrypt nr 2408

zarządzanie jakością ; klient ; metoda Pareto ; metoda Ishikawy ; FMEA ; QFD ; metoda Serqual ; kwestionariusz Kano

quality management ; client ; Pareto method ; Ishikawa method ; failure mode and effect analysis ; Quality Function Deployment ; Serqual method ; Kano questionnaire

48/57
Nr opisu: 0000039038
Wartość dodana z auditu.
[Aut.]: D. Miara, K. Jędralska, Marek Roszak.
W: Dzień Jakości. Prace Seminarium Studenckiego Koła Naukowego Jakości "Grupa Q". Impreza towarzysząca Światowemu Kongresowi COMMENT 2007, Gliwice, 20 kwietnia 2007 r.. Red. Marta Dudek-Burlikowska, Marek Roszak. Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska. Gliwice : [Komitet Organizacyjny Międzynarodowych Konferencji Naukowych Instytutu Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej], 2007, s. 81-86, bibliogr. 5 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska z. 9)

audyt ; audytor ; wartość dodana ; klient ; dostawca ; działanie doskonalące ; działanie korygujące

audit ; auditor ; added value ; client ; supplier ; improving action ; corrective action

49/57
Nr opisu: 0000042313   
Adaptacja metody QFD dla potrzeb odlewni żeliwa.
[Aut.]: Jacek Sitko.
-Arch. Odlew. 2006 R. 6 nr 19, s. 283-288, bibliogr. 4 poz.

metoda QFD ; klient ; odlewnia ; żeliwo

Quality Function Deployment ; customer ; foundry ; cast iron

50/57
Nr opisu: 0000078465
Uwarunkowania lojalności klientów.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 71-79

klient ; lojalność klienta

client ; customer loyalty

51/57
Nr opisu: 0000023265
Wykorzystanie QFD w doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością na wydziale uczelni technicznej.
[Aut.]: P. Piasek, Marta Dudek-Burlikowska.
W: Dzień Jakości. Prace Seminarium Studenckiego Koła Naukowego Jakości "Grupa Q", Gliwice, 11 kwietnia 2006 r.. Red. Danuta Szewieczek. Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska. Gliwice : [Komitet Organizacyjny Międzynarodowych Konferencji Naukowych Instytutu Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej], 2006, s. 43-50, bibliogr. 10 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 2)

system zarządzania jakością ; QFD ; klient ; wymagania ; uczelnia techniczna

quality management system ; QFD ; client ; requirements ; technical university

52/57
Nr opisu: 0000074935
"Kontrahent" w bazie danych.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2005 nr 2, s. 50-53

klient ; dostawca ; partner handlowy ; baza danych ; CRM ; relacje biznesowe

customer ; supplier ; trading partner ; database ; CRM ; business relationships

53/57
Nr opisu: 0000047794
Lojalność klienta jako źródło konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 481-491, bibliogr. 10 poz.

klient ; strategia przedsiębiorstwa ; satysfakcja klienta ; lojalność klienta ; konkurencyjność przedsiębiorstw

customer ; enterprise strategy ; customer satisfaction ; customer loyalty ; enterprises competitiveness

54/57
Nr opisu: 0000074934
Przekraczać oczekiwania.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 4, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

55/57
Nr opisu: 0000074933
Tam gdzie klienci.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 2, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

56/57
Nr opisu: 0000078255
Zarządzanie relacjami z klientami.
[Aut.]: Anna Manowska, Andrzej* Janczukiewicz.
W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. V Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 30 marca - 1 kwietnia 2005. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2005, s. 255-263, bibliogr. 4 poz. (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 110 Seria: Konferencje ; nr 42 0324-9670)

zarządzanie ; klient ; informacja ; marketing ; rynek ; jakość

management ; customer ; information ; marketing ; market ; quality

57/57
Nr opisu: 0000002816
Możliwości poprawy wydajności połączenia pomiędzy klientem i serwerem WWW.
[Aut.]: Grzegorz* Hryń.
-Stud. Informat. 2003 vol. 24 nr 2B, s. 99-106, bibliogr. 9 poz.

serwer www ; wydajność ; HTTP ; klient ; charakterystyka

Web server ; efficiency ; HTTP ; client ; characteristics

stosując format:
Nowe wyszukiwanie