Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KAPITAŁ KLIENTÓW
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000111140
Social relations and environmental influence as a determinant of customer capital.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Oecon. Copernicana 2015 vol. 6 nr 2, s. 109-128, bibliogr.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; kapitał klientów ; wartość przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe

customer ; customer capital ; company value ; business relationships

2/7
Nr opisu: 0000111145   
Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej - wybrane aspekty.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. USzczec., Finanse 2013 nr 64/1, s. 503-512, bibliogr. 22 poz.
Tytuł zeszytu: Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. T. 1. Red. E. Urbańczyk [i in.]. Punktacja MNiSW 9.000

klient ; kapitał klientów ; wartość przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe

customer ; customer capital ; company value ; business relationships

3/7
Nr opisu: 0000089273   
Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klienta.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. USzczec., Finanse 2012 nr 55, s. 529-555, bibliogr.. Punktacja MNiSW 5.000

kapitał klientów ; lojalność pozorna ; lojalność rzeczywista ; wartość klienta

customer capital ; apparent loyalty ; real loyalty ; customer value

4/7
Nr opisu: 0000077863
Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w erze informacji.
[Aut.]: Wiesława* Caputa, Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca.
Warszawa : CeDeWu Wydaw. Fachowe, 2011, 157 s., bibliogr.

rynek finansowy ; giełda papierów wartościowych ; globalizacja rynku ; bank ; marketing relacji ; kapitał klientów

financial market ; stock exchange ; market globalisation ; bank ; relationship marketing ; customers capital

5/7
Nr opisu: 0000065713   
Wykorzystanie procesu kaizen w budowaniu kapitału klientów.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 55, s. 35-49, bibliogr. 28 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

strategia kaizen ; kapitał klientów ; kreowanie wartości

kaizen strategy ; customers capital ; value creating

6/7
Nr opisu: 0000071334   
Innovativeness in the process of creating customer value.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Forum. Stat. Slovacum 2010 nr 6, s. 23-28, bibliogr. 15 poz.

klient ; kapitał klientów ; innowacyjność

customer ; customers capital ; innovation

7/7
Nr opisu: 0000073586
Proces kreowania kapitału klientów.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Relacje i wartość w strategiach zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 265-274, bibliogr. 9 poz.

kapitał klientów ; kreowanie kapitału ; reorganizacja rynkowa

customers capital ; capital creation ; market reorganization

stosując format:
Nowe wyszukiwanie