Wynik wyszukiwania
Zapytanie: KAMPANIA REKLAMOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000130640   
Heterogeneous data with agreed content aggregation system development.
[Aut.]: L. Churyn, Agnieszka Kowalska-Styczeń, Y. Burov, A. Berko, A. Vasevych, I. Pelekh, Y. Ryshkovets.
W: Modern machine learning technologies and data science. Workshop of the 8th international conference on "Mathematics. Information Technologies. Education", MoMLeT and DS 2019, Shatsk, Ukraine, 2 June 2019 through 4 June 2019 [online]. Ed. by Michael Emmerich,Vasyl Lytvyn, Iryna Yevseyeva, Vitor Basto-Fernandes, Dmytro Dosyn, Victoria Vysotska. [B.m.] : [ b.w.], 2019, plik pdf s. 1-20, bibliogr. 37 poz. (CEUR Workshop Proceedings ; vol. 2386 1613-0073)
http://ceur-ws.org/Vol-2386/paper4.pdf [dostęp 29 lipca 2019]

rynek reklamy internetowej ; reklama kontekstowa ; kampania reklamowa ; informatyka ; technologia informacyjna ; Google AdWords ; serwis internetowy ; zasób informacji ; analiza statystyczna ; system inteligentny ; mediana filtracji ; systemy automatyki ; usługa reklamowa ; strona internetowa ; wyszukiwarka ; zarządzanie reklamą kontekstową ; automatyzacja reklamy kontekstowej ; zautomatyzowany system informacji zarządczej ; elektroniczny system handlu treściami ; wynik wyszukiwania ; uzgodniony system agregacji treści ; technologia dla przedsiębiorstw ; reklama w Internecie

Internet advertising market ; contextual advertising ; advertising campaign ; computer science ; information technology ; Google AdWords ; Web service ; information resource ; statistical analysis ; intelligent system ; median filtration ; automation systems ; advertising service ; Web page ; search engine ; contextual advertising management ; contextual advertising automation ; automated management information system ; electronic content commerce system ; search result ; agreed content aggregation system ; enterprise technology ; online advertising

2/3
Nr opisu: 0000120213   
Is it easy to change corporate image - case study of the largest Polish bank PKO BP.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: International Conference on Advanced Marketing 2017. ICAM 2017 [online]. Department of Marketing Management. University of Kelaniya. Sri Lanka. [B.m.] : Digital Repository University of Kelaniya, 2017, (plik pdf) s. 54
Dostępny w Internecie: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/17589 [dostęp 4 grudnia 2017]

wizerunek firmy ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; kampania reklamowa ; komunikacja

corporate image ; corporate identity ; advertising campaign ; communication

3/3
Nr opisu: 0000098650
The effectiveness of the repositioning campaign of PKO BP brand on the basis of questionnaire research.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: International Science Conference. International Conference on Marketing Management ICMM 2014, May 29-30, 2014, Tokyo, Japan. [B.m.] : World Academy of Science, Engineering and Technology, 2014, s. 1622-1627, bibliogr. 17 poz. (International Science Index ; vol. 8, no. 5)

kampania reklamowa ; repozycjonowanie marki ; wizerunek banku

advertising campaign ; brand repositioning ; image of bank

stosując format:
Nowe wyszukiwanie