Wynik wyszukiwania
Zapytanie: JAKOŚĆ USŁUG
Liczba odnalezionych rekordów: 83



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/83
Nr opisu: 0000131774   
New technologies and quality of customer service - case study.
[Aut.]: Katarzyna Midor.
-MAPE Multidiscipl. Asp. Eng. Prod. 2019 vol. 2 iss. 1, s. 548-558, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

nowe technologie ; klient ; jakość usług ; kwestionariusz ankiety ; doskonalenie

new technologies ; customer ; quality of service ; questionnaire survey ; improvement

2/83
Nr opisu: 0000129417   
Badanie oddziaływania rozwiniętego systemu zarządzania jakością na doskonalenie wyrobu/usługi i procesu powstawania wyrobu/usługi wśród wybranych organizacji. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Dorota Książek.
Zabrze, 2018, 205 k., bibliogr. 237 poz. + zał.: 102 k.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. inż. Mariusz Ligarski, dr inż. Michał Molenda

system zarządzania jakością ; zarządzanie jakością ; TQM ; ISO ; inżynieria produkcji ; zarządzanie produkcją ; doskonalenie jakości ; jakość usług ; jakość produktu ; doskonalenie

quality management system ; quality management ; TQM ; ISO ; production engineering ; production management ; quality improvement ; service quality ; product quality ; improvement

3/83
Nr opisu: 0000126999   
Jakość funkcjonowania oddziałów prewencji.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 715-723, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; skuteczność ; policja ; oddziały prewencji policji

quality of services ; effectiveness ; police ; police prevention departments

4/83
Nr opisu: 0000128918   
Ocena poziomu jakości usług świadczonych przez port lotniczy w Pyrzowicach.
[Aut.]: Aleksandra Wolny, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 131, s. 595-609, bibliogr. 34 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; ocena jakości ; obsługa klienta ; zadowolenie klienta ; usługi

quality of services ; quality assessment ; customer service ; client slowness ; services

5/83
Nr opisu: 0000125725
Raporty NIK o stanie infrastruktury wodociągowej i jakości świadczonych usług dostaw wody.
[Aut.]: Izabela Zimoch, B. Mulik.
-Technol. Wody 2018 R. 10 nr 5, s. 60-65. Punktacja MNiSW 5.000

sieć wodociągowa ; jakość usług ; kontrola jakości ; Najwyższa Izba Kontroli

water network ; service quality ; quality control ; Supreme Audit Office

6/83
Nr opisu: 0000124543
The assessment of service quality level provided by public administration in Poland.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: PEFnet 2017. 21st European scientific conference of doctoral students, Brno, November 30, 2017. Proceedings. Ed. Jana Stavkova. Brno : Mendel University in Brno, 2018, s. 223-231, bibliogr. 38 poz.

jakość usług ; poziom usług ; Servqual ; administracja publiczna

service quality ; level of service ; Servqual ; public administration

7/83
Nr opisu: 0000118626   
Zalety korzystania z e-administracji z punktu widzenia osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Katowicach.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 6, s. 256-264, bibliogr. 17 poz.
Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red.: Jarosław Brodny, Jan Kaźmierczak. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; administracja publiczna ; komunikacja ; jakość usług

disability ; public administration ; communication ; service quality

8/83
Nr opisu: 0000113113
Evaluation of architectural barriers with a division into types of disability and the age of disabled people.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2016, 6-9 April, 2016, Extended Scientific Sessions Vienna, Austria. Conference proceedings. Book 1, Psychology & psychiatry, sociology & healthcare, education. Vol. 2, Sociology and healthcare. Sofia : STEF92 Technology, 2016, s. 471-478, bibliogr. 8 poz. (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)

ewaluacja ; urząd miejski ; osoby niepełnosprawne ; województwo śląskie ; Polska ; bariera architektoniczna ; jakość usług

evaluation ; municipal office ; disabled people ; Silesian Province ; Poland ; architectural barrier ; quality of services

9/83
Nr opisu: 0000113116
Evaluation of the level of quality with regard to architectural barriers according to the degree of disability.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: 3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2016, 6-9 April, 2016, Extended Scientific Sessions Vienna, Austria. Conference proceedings. Book 1, Psychology & psychiatry, sociology & healthcare, education. Vol. 2, Sociology and healthcare. Sofia : STEF92 Technology, 2016, s. 499-506, bibliogr. 15 poz. (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)

ewaluacja ; urząd miejski ; osoby niepełnosprawne ; województwo śląskie ; Polska ; bariera architektoniczna ; jakość usług

evaluation ; municipal office ; disabled people ; Silesian Province ; Poland ; architectural barrier ; quality of services

10/83
Nr opisu: 0000108530   
Jakość oczekiwana a jakość postrzegana barier architektonicznych w urzędach miejskich w ocenie klienta niepełnosprawnego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 382-391, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; jakość usług ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna ; jakość oczekiwana ; jakość postrzegana

disability ; quality of services ; public administration ; architectural barrier ; quality expected ; perceived quality

11/83
Nr opisu: 0000112338   
Ocena jakości usług hotelarskich.
[Aut.]: Dorota Gawrońska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 259-277, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

usługi turystyczne ; jakość usług ; niepewność ; liczby rozmyte

travel services ; quality of services ; uncertainty ; fuzzy numbers

12/83
Nr opisu: 0000105938
OPNET Modeler simulations of performance for multi nodes wireless systems.
[Aut.]: Beata Krupanek, Ryszard Bogacz.
-Int. J. Metrol. Qual. Eng. 2016 vol. 7 nr 1, art. nr 105, s. 1-5, bibliogr. 9. Punktacja MNiSW 5.000

opóźnienie ; WiFi ; OPNET ; jakość usług

delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service

13/83
Nr opisu: 0000112182
Study of passenger streams and service quality of an urban transport company.
[Aut.]: Katarzyna Markowska.
-J. Kones, Powertrain Transp. 2016 vol. 23 no. 4, s. 335-338, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 14.000

potok pasażerski ; jakość usług ; przedsiębiorstwo transportowe

passenger stream ; quality of service ; transport company

14/83
Nr opisu: 0000106074   
The analysis of architectural barriers in Pszczyna Municipial Office from disable person point of view.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 87, s. 429-441, bibliogr. 46 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

niepełnosprawność ; bariera architektoniczna ; postrzegana jakość ; jakość usług ; administracja publiczna

disability ; architectural barrier ; perceived quality ; quality of service ; public administration

15/83
Nr opisu: 0000120274   
The perception of the problems of disabled people by employees of municipal offices in the Silesian Province.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2016 vol. 10, s. 77-90, bibliogr. 13 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna

quality of services ; people with disabilites ; public administration

16/83
Nr opisu: 0000108798   
Wpływ preferowanej formy komunikacji na zadowolenie klienta niepełnosprawnego z e-administracji.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 493-504, bibliogr. 43 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; e-administracja ; forma komunikacji

quality of services ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; e-administration ; form of communication

17/83
Nr opisu: 0000110562   
Wybrane aspekty postrzegania potrzeb osób niepełnosprawnych przez pracowników urzędów miejskich w województwie śląskim.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 92, s. 421-441, bibliogr. 45 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna

quality of services ; disabled person ; public administration ; architectural barrier

18/83
Nr opisu: 0000101559   
A simulations of performance algorithms used in multi-nodes wireless systems.
[Aut.]: Beata Krupanek, Ryszard Bogacz.
W: XXI IMEKO World Congress "Measurement in research and industry", August 30 - September 4, 2015, Prague, Czech Republic. Full papers [online]. Ed. Jan Holub. Prague : Czech Technical University. Faculty of Electrical Engineering. Department of Measurement, 2015, (plik pdf) s. 1-4, bibliogr. 9 poz.
Dostępny w Internecie: http://www.imeko.org/publications/wc-2015/IMEKO-WC-2015-TC21-401.pdf [dostęp 18 września 2015]

opóźnienie ; WiFi ; OPNET ; jakość usług

delay ; WiFi ; OPNET ; quality of services

19/83
Nr opisu: 0000115606   
An analysis of the quality of services provided by Sosnowiec Municipial office from the point of view of disabled clients.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2015 vol. 9, s. 107-118, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna

quality of services ; people with disabilites ; public administration

20/83
Nr opisu: 0000097688   
Bariery architektoniczne w urzędzie miejskim - postrzeganie przez klienta niepełnosprawnego na przykładzie Dąbrowy Górniczej.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 265-278, bibliogr. 44 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna

quality of service ; disabled person ; public administration ; architectural barrier

21/83
Nr opisu: 0000100034   
Doskonalenie zarządzania jakością usług.
[Aut.]: Joanna Michalska-Ćwiek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 191-203, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; ciągłe doskonalenie ; Servqual ; usługi bankowe ; usługi

quality of service ; continuous improvement ; Servqual ; banking services ; service

22/83
Nr opisu: 0000101341   
Funkcjonowanie e-administracji z perspektywy osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Gliwicach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 359-368, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja

quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government

23/83
Nr opisu: 0000101440   
Ocena funkcjonowania e-administracji w Bytomiu z punktu widzenia osób niepełnosprawnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 3 (12), s. 162-171, bibliogr. 5 poz.
Tytuł zeszytu: Jakość i bezpieczeństwo. Red. Michał Molenda, Patrycja Hąbek. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; jakość usług ; administracja publiczna ; e-usługi ; e-administracja

disability ; quality of services ; public administration ; e-services ; e-administration

24/83
Nr opisu: 0000101342   
Ocena funkcjonowania e-administracji w Dąbrowie Górniczej z punktu widzenia osób niepełnosprawnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 369-383, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja

quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government

25/83
Nr opisu: 0000115707
Ocena jakości usług medycznych przez pacjenta - satysfakcja z opieki medycznej i rehabilitacji. Badanie ankietowe.
[Aut.]: B. Łabuz-Roszak, Ł. Kozarski, A. Pisz, M. Kozarska, Marek Roszak.
W: Wpływ jakości na zarządzanie organizacją w warunkach zmian otoczenia. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek, Mariusza Hofmana, Grzegorza Greli. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2015, s. 147-157

jakość usług ; opieka medyczna ; rehabilitacja ; badanie ankietowe

quality of service ; medical care ; rehabilitation ; survey

26/83
Nr opisu: 0000115610   
Procesy szkolenia i doskonalenia pracowników w ochronie zdrowia.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. WSBank. Poznań Wydz. Zamiejsc. Chorzów 2015 nr 17, s. 163-176, bibliogr. 29 poz.
Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku w sieci powiązań - oblicza i perspektywy. Red. Krzysztof Koj, Jarosław Szostak. Punktacja MNiSW 6.000

ochrona zdrowia ; szkolenie ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; jakość usług

health care ; training ; human resources management ; service quality

27/83
Nr opisu: 0000097691   
Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, S. Zendla.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

zadowolenie klienta ; jakość usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jakości

customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level

28/83
Nr opisu: 0000102139      
Satysfakcja osób niepełnosprawnych z usług publicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Bytomiu.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 83, s. 715-724, bibliogr. 31 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; jakość usług ; urząd miejski ; bariera architektoniczna

disabled person ; public administration ; quality of services ; city office ; architectural barrier

29/83
Nr opisu: 0000103116   
The problems of e-goverment functioning in municipial office in Dąbrowa Górnicza from persons with disability point of view.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2015 nr 3, s. 175-186, bibliogr.. Punktacja MNiSW 8.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; społeczeństwo elektroniczne ; e-administracja

quality of services ; disabled person ; public administration ; electronic society ; e-government

30/83
Nr opisu: 0000100087   
Zadowolenie klienta niepełnosprawnego ze świadczonych usług na przykładzie Urzędu Miejskiego w Rybniku.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 357-366, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; Rybnik

quality of service ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; town of Rybnik

31/83
Nr opisu: 0000093389   
Analiza postrzegania przez klienta niepełnosprawnego barier architektonicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Siemianowicach Śląskich.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 71, s. 327-343, bibliogr. 30 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna

quality of services ; disabled person ; public administration ; architectural barrier

32/83
Nr opisu: 0000096002
Analiza poziomu usług z punktu widzenia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Łaziskach Górnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014, s. 159-174, bibliogr. 104 poz.

osoba niepełnosprawna ; urząd miejski ; jakość usług ; Łaziska Górne

disabled person ; city office ; quality of service ; Łaziska Górne

33/83
Nr opisu: 0000097381   
Czynniki jakości związane z barierami architektonicznymi obsługi klienta niepełnosprawnego w urzędzie miejskim w Siemianowicach Śląskich.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2014 nr 2, s. 289-306, bibliogr.. Punktacja MNiSW 8.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa

quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis

34/83
Nr opisu: 0000095995   
Factors related to architectural barriers quality of customer with disability service in Siemianowice city offices.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2014 vol. 8 nr 1, s. 35-46, bibliogr. 35 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa

quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis

35/83
Nr opisu: 0000096020   
Performance of HTTP video streaming under different network conditions.
[Aut.]: Arkadiusz Biernacki, K. Tutschku.
-Multimedia Tools Appl. 2014 vol. 72 iss. 2, s. 1143-1166, bibliogr. 32 poz.. Impact Factor 1.346. Punktacja MNiSW 30.000

komunikacja multimedialna ; pomiar sieci ; jakość usług ; transmisja video

multimedia communication ; network measurement ; quality of service ; video streaming

36/83
Nr opisu: 0000094407
Simulations and analysis of performance algorithms used in wireless networks and measurement systems.
[Aut.]: Beata Krupanek.
W: Innovative control systems for tracked vehicle platforms. Ed. Aleksander Nawrat. Cham : Springer, 2014, s. 175-187, bibliogr. 20 poz. (Studies in Systems, Decision and Control ; Vol. 2 2198-4182)

opóźnienie ; WiFi ; OPNET ; jakość usług

delay ; WiFi ; OPNET ; quality of service

37/83
Nr opisu: 0000088572   
Cechy atrakcyjności polskich uzdrowisk.
[Aut.]: Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 251-264, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

uzdrowisko ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; jakość usług ; ruch turystyczny ; turystyka zdrowotna

spa ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; service quality ; tourist traffic ; health tourism

38/83
Nr opisu: 0000082143   
An evaluation of e-administration functioning in municipal offices in Poland.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2012 vol. 6, s. 73-88

e-administracja ; analiza czynnikowa ; jakość usług ; komunikacja interpersonalna

e-administration ; factor analysis ; service quality ; interpersonal communication

39/83
Nr opisu: 0000072084   
Czynniki jakości usług świadczonych przez przychodnie medyczne.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 17-28, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

jakość usług ; analiza czynnikowa ; przychodnia medyczna ; metoda Servqual

service quality ; factor analysis ; medical clinic ; Servqual method

40/83
Nr opisu: 0000077312   
Functioning of e-administration exemplified by the Silesian Province - research results.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. AM Szczecin 2012 nr 32, z. 1, s. 119-125, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

e-administracja ; jakość usług ; analiza czynnikowa ; samorząd ; Aglomeracja Śląska

e-administration ; service quality ; factor analysis ; self-government ; Silesia Agglomeration

41/83
Nr opisu: 0000087105   
Kształtowanie usług medycznych na podstawie oceny i odczucia pacjenta.
[Aut.]: A. Waszkiewicz, Barbara* Białecka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 259-273, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

usługi medyczne ; jakość usług ; placówka medyczna ; badanie jakościowe

medical services ; service quality ; medical centre ; qualitative research

42/83
Nr opisu: 0000075806   
Parametry opisu procesów elektronicznych usług administracji publicznej.
[Aut.]: Piotr Janke.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 139-145, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

parametryzacja ; e-usługi publiczne ; jakość usług ; administracja publiczna

parametrization ; e-public services ; service quality ; public administration

43/83
Nr opisu: 0000074793   
Strict priority scheduler for rate controlled transmission.
[Aut.]: Łukasz* Chróst, Agnieszka Brachman.
W: The Eleventh International Conference on Networks. ICN 2012, Saint Gilles, Reunion Island, February 29 - March 5, 2012. Eds: P. Lorenz, T. Gyires, I. Pozniak-Koszalka. Red Hook : Curran, 2012, s. 1-6, bibliogr. 15 poz.

kolejkowanie pakietów ; ścisłe szeregowanie priorytetów ; jakość usług ; sieć bezprzewodowa

packet scheduling ; strict priority scheduler ; quality of service ; wireless network

44/83
Nr opisu: 0000073661   
The concept study of Servqual method's gap.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Qual. Quant. 2012 vol. 46 no. 4, s. 1239-1247, bibliogr. 8 poz.. Impact Factor 0.728. Punktacja MNiSW 25.000

zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług ; Servqual ; model jakościowy

quality management ; service management ; service quality ; Servqual ; quality model

45/83
Nr opisu: 0000070102   
Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
-Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

wizerunek firmy ; jakość usług ; usługi pogrzebowe

company image ; service quality ; funeral services

46/83
Nr opisu: 0000068743
Badania w zakresie identyfikacji potrzeb i oceny barier w dostępie do usług publicznych i rozwoju osób z niepełnosprawnością. Analiza poziomu jakości obsługi klienta niepełnosprawnego - wyniki badań ankietowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością. Monografia. Pod red. Joanny Bartnickiej. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2011, s. 39-57

osoba niepełnosprawna ; jakość usług ; metoda Servqual

disabled person ; quality of service ; Servqual method

47/83
Nr opisu: 0000067983
Identyfikacja i ocena potrzeb studentów w zakresie technicznych i organizacyjnych składników procesu nauczania na przykładzie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej.
[Aut.]: Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień, Katarzyna Midor.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 284-294, bibliogr. 16 poz.

jakość kształcenia ; proces kształcenia ; zadowolenie klienta ; jakość usług

quality of education ; process of educating ; satisfying of the customer ; service quality

48/83
Nr opisu: 0000068053   
Scheduling algorithms for different approaches to quality of service provisioning.
[Aut.]: Agnieszka Brachman, Jakub* Mieszczanin.
W: Computer networks. CN 2011. 18th Conference, Ustroń, Poland, June 14-18, 2011. Proceedings. Eds. Andrzej Kwiecień, Piotr Gaj, Piotr Stera. Berlin : Springer-Verlag, 2011, s. 135-143, bibliogr. 27 poz. (Communications in Computer and Information Science ; 160 1865-0929)

jakość usług ; szeregowanie ; szeregoweanie hierarchiczne ; krzywa obsługi

quality of service ; scheduling ; hierarchical scheduling ; service curve

49/83
Nr opisu: 0000074064   
Wpływ segmentacji klientów na postrzeganą jakość usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.

jakość usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta

quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction

50/83
Nr opisu: 0000071573
Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień, Bartosz Szczęśniak, K. Falarska.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.

jakość usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja

quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication

51/83
Nr opisu: 0000073655
Analiza zadowolenia klienta ze świadczonych usług na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Nowe wyzwania dla zarządzania w świetle współczesnych zagrożeń gospodarczych i cywilizacyjnych. Praca zbiorowa. Pod red. D. Kisperskiej-Moroń, A. Świerczka. Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy, 2010, s. 97-105, bibliogr. 8 poz.

usługi publiczne ; jakość usług ; Servqual ; zadowolenie klienta

public services ; service quality ; Servqual ; customer satisfaction

52/83
Nr opisu: 0000071489   
Komponenty poziomu jakości usług świadczonych przez administrację publiczną na przykładzie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. AP Siedlce, Adm. Zarz. 2010 nr 85 (12), s. 169-178, bibliogr. 7 poz.

administracja publiczna ; usługi administracji publicznej ; Urząd Miejski w Sosnowcu ; jakość usług ; zarządzanie jakością

public administration ; public administration service ; Municipal Office in Sosnowiec ; service quality ; quality management

53/83
Nr opisu: 0000057674
Ocena czynników jakości usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Mark. i Rynek 2010 R.17 nr 6, s. 32-36

sektor publiczny ; administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta

public sector ; local government administration ; service quality ; customer service

54/83
Nr opisu: 0000057445   
Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości w usługach medycznych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2010 R. 42 nr 6, s. 33-39, bibliogr. 30 poz.

usługi medyczne ; jakość usług ; zarządzanie jakością ; badanie ankietowe ; metoda Servqual ; metoda Servperf

medical services ; service quality ; quality management ; survey ; Servqual method ; Servperf method

55/83
Nr opisu: 0000063619   
Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej. Cz. 1.
[Aut.]: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 67, s. 55-65, bibliogr. 18 poz.

komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych

urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service

56/83
Nr opisu: 0000063633   
Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej. Cz. 2.
[Aut.]: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 68, s. 73-82, bibliogr. 9 poz.

komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych ; kontrola jakości

urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service ; quality control

57/83
Nr opisu: 0000054559
Analiza punktualności dla wspólnego odcinka linii tramwajowych.
[Aut.]: Renata Żochowska, A. Socik.
W: Systemy transportowe. Teoria i praktyka. VI Konferencja naukowo-techniczna, Katowice, 22 września 2009. Materiały konferencyjne. Katowice : Katedra Inżynierii Ruchu. Wydział Transportu Politechniki Śląskiej, 2009, s. 519-528, bibliogr. 6 poz.

miernik punktualności ; transport zbiorowy ; transport miejski ; linia tramwajowa ; jakość usług

factor of punctuality ; public transport ; urban transport ; tram line ; quality of service

58/83
Nr opisu: 0000058806
Analiza wykorzystania Internetu do kreowania nowego modelu biznesu dla MSP z branży turystycznej.
[Aut.]: Sandra Grabowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 61-69, bibliogr. 14 poz.

biznes elektroniczny ; turystyka ; marketing usług ; jakość usług ; małe i średnie przedsiębiorstwa

e-business ; tourism ; services marketing ; e-marketing ; service quality ; small and medium enterprises

59/83
Nr opisu: 0000055250
Jakość usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 9, s. 68-75, bibliogr. 7 poz.

administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta ; analiza jakości

local government administration ; service quality ; customer service ; quality analysis

60/83
Nr opisu: 0000051106   
Niezawodność przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych.
[Aut.]: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
W: Podstawowe problemy metrologii. PPM'09. [Materiały VII konferencji naukowo-technicznej], Sucha Beskidzka, 10-13 maja 2009. Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach. [Gliwice] : Komisja Metrologii Oddziału PAN w Katowicach, 2009, s. 216-219, bibliogr. 4 poz. (Prace Komisji Metrologii Oddziału PAN w Katowicach ; Seria: Konferencje ; nr 14)

system pomiarowy ; rozproszony system pomiarowy ; jakość usług ; niezawodność

measurement system ; distributed measurement system ; service quality ; reliability

61/83
Nr opisu: 0000051236   
Niezawodność przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych.
[Aut.]: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
-Pomiary Autom. Kontr. 2009 vol. 55 nr 9, s. 783-786, bibliogr. 4 poz.

Opnet Modeler ; jakość usług ; system pomiarowy

OPNET Modeler ; quality of service ; measurement system

62/83
Nr opisu: 0000055126
The quality of airlines transportation services determined by logistic items.
[Aut.]: Rafał Burdzik.
W: Transactions on transport systems telematics and safety. Eds: Jan Piecha, Tomasz Węgrzyn. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 125-133, bibliogr. 9 poz. (Monograph ; [Politechnika Śląska] nr 239)

jakość usług ; transport lotniczy ; logistyczna obsługa klienta

service quality ; air transport ; logistic customer service

63/83
Nr opisu: 0000049247   
Wykorzystanie metody Servqual do badania jakości usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, 122 s., bibliogr. 67 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 208)

administracja publiczna ; jakość usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

64/83
Nr opisu: 0000040450   
Kryteria oceny procesów usługowych w urzędach administracji samorządowej.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska.
-Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 9, s. 40-42, bibliogr. 9 poz.

obsługa klienta ; jakość usług ; urząd administracji samorządowej ; PN-EN ISO 9001

customer service ; quality of service ; local government office ; PN-EN ISO 9001

65/83
Nr opisu: 0000046558   
Some aspects of quality of service in wireless LAN.
[Aut.]: J. Domańska, Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, Filip* Kłębczyk.
-Stud. Informat. 2008 vol. 29 nr 4B, s. 113-126, bibliogr. 23 poz.

sieć bezprzewodowa ; jakość usług ; 802.11 ; QoS ; TBF

wireless network ; service quality ; 802.11 ; QoS ; TBF

66/83
Nr opisu: 0000048097   
Wpływ mechanizmów kontroli ruchu na jakość usług w sieciach bezprzewodowych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Agnieszka Brachman.
Gliwice, 2008, 170 s., bibliogr. 151 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Promotor: prof. dr hab. inż. Tadeusz* Czachórski

sieć bezprzewodowa ; przepustowość ; jakość usług ; protokół TCP ; protokół MAC ; algorytm kolejkowania ; badanie symulacyjne

wireless network ; throughput ; service quality ; TCP protocol ; MAC protocol ; scheduling algorithm ; simulation analysis

67/83
Nr opisu: 0000039862   
Problems of incentives for employees in the quality management of the service sector.
[Aut.]: E. Krzemień, Radosław Wolniak.
-Qual. Quant. 2007 vol. 41 no. 5, s. 749-756, bibliogr. 12 poz.. Impact Factor 0.225

motywacja ; system motywacji ; zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług

motivation ; motivation system ; quality management ; service management ; service quality

68/83
Nr opisu: 0000029890
Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jakość usług

travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality

69/83
Nr opisu: 0000036420   
Algorytmy obsługi użytkowników w rozwiniętych sieciach lokalnych i rozległych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Jarosław Karcewicz.
Gliwice, 2006, 133 k., bibliogr. 89 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Promotor: prof. dr hab. inż. Andrzej* Grzywak

sieć komputerowa ; kolejkowanie ; usługi internetowe ; jakość usług

computer network ; quenching ; internet services ; quality of services

70/83
Nr opisu: 0000036306
Badanie jakości świadczonych usług za pomocą metody SERVQUAL.
[Aut.]: M. Czaja, Marta Dudek-Burlikowska.
W: Sesja Okolicznościowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysząca Międzynarodowej Konferencji Naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej, 2006, s. 13-22, bibliogr. 10 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 7)

jakość usług ; Servqual ; obsługa klienta

service quality ; Servqual ; customer service

71/83
Nr opisu: 0000073616
Mierzenie jakości usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.

jakość usług ; metoda Servqual ; pomiar jakości

service quality ; Servqual method ; quality measurement

72/83
Nr opisu: 0000025597
Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług świadczonych przez szkołę.
[Aut.]: Radosław Wolniak, W. Waśka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 55-78, bibliogr. 36 poz.

metoda Servqual ; szkoła ; jakość usług ; jakość kształcenia

Servqual method ; school ; quality of services ; level of education

73/83
Nr opisu: 0000025755
Wykorzystanie metody Servqual w administracji publicznej na przykładzie Urzędu Miejskiego w Zabrzu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, A. Jasikowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 17-39, bibliogr. 37 poz.

metoda Servqual ; administracja publiczna ; jakość usług

Servqual method ; public administration ; quality of services

74/83
Nr opisu: 0000011214   
Motywacja w systemie zarządzania jakością usług.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2005 nr 2, s. 17-22, bibliogr. 22 poz.

zarządzanie jakością ; jakość usług ; system motywacji ; zarządzanie zasobami ludzkimi

quality management ; service quality ; motivation system ; human resources management

75/83
Nr opisu: 0000013471   
Wskaźniki kształtujące jakość usług pocztowych.
[Aut.]: Bożena Skotnicka.
-Probl. Jakości 2005 nr 8, s. 51-53, bibliogr. 5 poz.

usługi pocztowe ; jakość usług ; Poczta Polska

postal services ; quality of services ; Polish Post

76/83
Nr opisu: 0000021326
Wybrane aspekty zarządzania jakością w ING Banku Śląskim S. A. a wymagania normy ISO 9001:2000.
[Aut.]: Magdalena* Wierzbicka, Mariusz Ligarski.
-Bank i Kredyt 2005 nr 2, s. 80-91

ISO 9001:2000 ; usługa finansowa ; instytucja finansowa ; jakość usług ; zarządzanie jakością

ISO 9001 ; financial service ; financial institution ; quality of services ; quality management

77/83
Nr opisu: 0000011553
Analiza możliwości wykorzystania metody QFD w organizacjach stosujących normę ISO 9001:2000.
[Aut.]: Radosław Wolniak, S. Brzeszcz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 57-76, bibliogr. 15 poz.

metoda QFD ; ISO 9001:2000 ; jakość produktu ; jakość usług

QFD method ; ISO 9001:2000 ; product quality ; quality of service

78/83
Nr opisu: 0000013555
Self-similarity of network traffic and the performances of QoS mechanisms.
[Aut.]: Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
-Arch. Informat. Teor. Stosow. 2004 t. 16 z. 4, s. 337-349, bibliogr. 15 poz.

jakość usług ; samopodobieństwo ; ocena efektywności ; modelowanie

service quality ; selfsimilarity ; performance evaluation ; modelling

79/83
Nr opisu: 0000013597
Wpływ samopodobnej natury ruchu internetowego na działanie mechanizmów jakości usług, przykład regulaminu priorytetowego.
[Aut.]: Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
W: Współczesne problemy sieci komputerowych. Nowe technologie. Praca zbiorowa. Pod red.: Stefana Węgrzyna, Bolesława Pochopienia, Tadeusza Czachórskiego. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2004, s. 113-120, bibliogr. 10 poz.

internet ; jakość usług ; przesył ; samopodobieństwo

internet ; quality of services ; transmission ; self-similarity

80/83
Nr opisu: 0000010588   
Wykorzystanie metody SERVQUAL.
[Aut.]: Radosław Wolniak, E. Kostorz.
-Probl. Jakości 2004 nr 12, s. 41-46, bibliogr. 32 poz.

stacja paliw ; jakość usług ; metoda Servqual ; zarządzanie jakością

petrol station ; quality of service ; Servqual method ; quality management

81/83
Nr opisu: 0000011556
Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług bankowych.
[Aut.]: Alicja* Gębczyńska, Eugeniusz* Krzemień, K. Zagajska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2004 z. 19, s. 117-129, bibliogr. 6 poz.

metoda Servqual ; usługi bankowe ; kwestionariusz ankiety ; jakość usług

Servqual method ; banking services ; survey questionnaire ; quality of service

82/83
Nr opisu: 0000002812
Badania mechanizmów QoS w systemie Linux.
[Aut.]: Ryszard** Maceluch, Piotr Damian* Kasprzyk, Adam Domański.
-Stud. Informat. 2003 vol. 24 nr 2A, s. 335-344, bibliogr. 5 poz.

sieć komputerowa ; ruch sieciowy ; Linux ; jakość usług ; router ; QoS

computer network ; network traffic ; Linux ; router ; quality of service ; QoS

83/83
Nr opisu: 0000011782
Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2003 nr 10, s. 7-11

administracja samorządowa ; jakość usług ; samorząd terytorialny ; województwo śląskie

local government administration ; quality of service ; local self-government ; Silesian Voivodeship

stosując format:
Nowe wyszukiwanie