Wynik wyszukiwania
Zapytanie: JAKOŚĆ POSTRZEGANA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000108530   
Jakość oczekiwana a jakość postrzegana barier architektonicznych w urzędach miejskich w ocenie klienta niepełnosprawnego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 382-391, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; jakość usług ; administarcja publiczna ; bariera architektoniczna ; jakość oczekiwana ; jakość postrzegana

disability ; quality of services ; public administration ; architectural barrier ; quality expected ; perceived quality

stosując format:
Nowe wyszukiwanie