Wynik wyszukiwania
Zapytanie: JAKOŚĆ OBSŁUGI
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000127002   
Ocena bezpieczeństwa obsługi pasażerów na przykładzie międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice.
[Aut.]: A. Wolny, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 739-753, bibliogr. 29 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

poziom obsługi klienta ; jakość obsługi ; bezpieczeństwo ; ryzyko ; zagrożenia ; port lotniczy

level of customer service ; service quality ; security ; risk ; threats ; airport

2/5
Nr opisu: 0000116681
Komutacja kanałów i komutacja pakietów.
[Aut.]: Jerzy** Wojtuszek, Piotr Kłosowski.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2017, 143 s., bibliogr.

komutacja ; natężenie ruchu ; współczynnik strat ; jakość obsługi ; model Erlanga ; model Engseta ; pole komutacyjne ; pole Closa ; protokół komunikacyjny ; bezpieczeństwo sieci ; ruch telekomunikacyjny ; internet ; usługi sieciowe ; model OSI ; model TCP/IP ; filtrowanie pakietów

commutation ; traffic intensity ; loss coefficient ; quality of service ; Erlang model ; Engset model ; switching network ; Clos-network switch ; communication protocol ; network security ; telecom traffic ; internet ; Web service ; OSI model ; TCP/IP model ; packet filtering

3/5
Nr opisu: 0000108551   
Unexpected anomalies of isochronous communication over USB 3.1 Gen 1.
[Aut.]: Michał Sawicki, Andrzej Kwiecień.
-Comput. Standards Interfaces 2017 vol. 49, s. 67-70, bibliogr. 8 poz.. Impact Factor 1.465. Punktacja MNiSW 30.000

kolejkowanie pakietów ; izochroniczna transmisja danych ; teoria systemów komunikacji w czasie rzeczywistym ; jakość obsługi ; USB 3.1

packet scheduling ; isochronous data transfer ; real-time communication system theory ; quality of service ; USB 3.1

4/5
Nr opisu: 0000107483
Model profilu czynników wpływających na poziom jakości obsługi klienta niepełnosprawnego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016, 199 s., bibliogr. 160 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 603)

niepełnosprawność ; obsługa klienta ; jakość obsługi ; administracja samorządowa ; województwo śląskie ; metoda Servqual ; bariera architektoniczna ; e-administracja

disability ; customer service ; service quality ; local government administration ; Silesian Voivodeship ; Servqual method ; architectural barrier ; e-administration

5/5
Nr opisu: 0000113457
Zadowolenie klienta niepełnosprawnego z funkcjonowania e-administracji - ocena zalet korzystania z e-urzędu.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Jakość w społeczeństwie sieciowym. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2016, s. 221-230

e-administracja ; osoba niepełnosprawna ; jakość obsługi ; e-usługi ; bezpieczeństwo

e-administration ; disabled person ; service quality ; e-services ; security

stosując format:
Nowe wyszukiwanie