Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INNOWACJA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000122586   
Innowacyjność branży TSL według klasyfikacji OECD.
[Aut.]: Edyta Przybylska, M. Kruczek, Zbigniew Żebrucki.
-Przeds. Zarz. 2016 t. 17 z. 12, cz. 2, s. 421-434, bibliogr.
Tytuł zeszytu: Systemy logistyczne w gospodarowaniu. Red.: Krzysztof Witkowski, Sebastian Saniuk. Punktacja MNiSW 14.000

branża TSL ; innowacja ; metodologia OECD ; innowacja produktowa ; innowacja procesowa ; innowacja organizacyjna ; innowacja marketingowa

TSL industry ; innovation ; OECD methodology ; product innovation ; process innovation ; organizational innovation ; marketing innovation

2/6
Nr opisu: 0000101188   
Marketing communication with generation Y - advertising, games and social networking.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Marketing identity: explosion of innovations. Conference Proceedings from International Scientific Conference "Marketing Identity 2014: Explosion of Innovations", Smolenice, Slovak Republic, 4th-5th November 2014. Eds.: Jozef Matus, Dana Petranova. Trnava : [Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius], 2014, s. 298-309, bibliogr. 9 poz. (Marketing Identity ; 1339-5726)

advergaming ; pokolenie Y ; reklama w grach komputerowych ; gra towarzyska ; innowacja marketingowa

advergaming ; generation Y ; in-game advertising ; social game ; marketing innovation

3/6
Nr opisu: 0000102306
Research methodology of innovative behaviour.
[Aut.]: Piotr Weryński.
Warszawa : Difin, 2015, 153 s., bibliogr.

zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MMŚP ; budowanie marki

innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building

4/6
Nr opisu: 0000091810   
Kapitał ludzki jako źródło innowacji marketingowej w sektorze MMŚP.
[Aut.]: Joanna* Tokar.
W: Perspektywy rozwoju przedsiębiorczości w warunkach niepewności i ryzyka. Red. M. Matejun, K. Szymańska. Politechnika Łódzka. Łódź : Wydaw. Politechniki Łódzkiej, 2013, s. 37-44, bibliogr. 26 poz. (Monografie Politechniki Łódzkiej ; [nr 2055])

sektor MMŚP ; kapitał ludzki ; kapitał intelektualny ; innowacja ; innowacja marketingowa ; marketing innowacji ; matryca potrzeb marketingowych ; rozwój organizacji

MSME sector ; human capital ; intellectual capital ; innovation ; marketing innovation ; marketing of innovation ; matrix of marketing needs ; organizational development

5/6
Nr opisu: 0000080292
Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Procesy i strategie.
[Aut.]: Agata* Hilarowicz, Adam Lech.
W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 58-74

strategia innowacji ; innowacja procesowa ; innowacja produktowa ; innowacja marketingowa ; innowacja organizacyjna

innovation strategy ; process innovation ; product innovation ; marketing innovation ; organisational innovation

6/6
Nr opisu: 0000076778   
Innowacyjność jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw.
[Aut.]: Monika Żelichowska.
-Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2009 nr 1, s. 46-55, bibliogr. 10 poz.

konkurencyjność ; przewaga konkurencyjna ; innowacja produktowa ; innowacja procesowa ; innowacja organizacyjna ; innowacja marketingowa ; przedsiębiorstwo innowacyjne

competitiveness ; competitive advantage ; product innovation ; process innovation ; marketing innovation ; organisational innovation ; innovative enterprise

stosując format:
Nowe wyszukiwanie