Wynik wyszukiwania
Zapytanie: HIPERMARKET
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000115374
Coopetition strategy - what is in it for all?. A study of common benefits in the Polish energy balancing market.
[Aut.]: W. Czakon, M. Mucha-Kuś, Maciej* Sołtysik.
-Int. Stud. Manage. Organ. 2016 vol. 46 iss. 2/3, s. 80-93, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 5.000

współpraca ; wspólna korzyść ; energia ; rynek ; hipermarket

coopetition ; common benefit ; energy ; market ; megastore

2/4
Nr opisu: 0000075225
Centrum handlowe - fikcja miejsca idealnego.
[Aut.]: Beata* Kuc-Słuszniak.
W: ULAR 6. Odnowa krajobrazu miejskiego. Miasto - miejsca ludziom przyjazne. Idee - koncepcje - realizacje. Monografia. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Komitetu Architektury i Urbanistyki Polskiej Akademii Nauk i Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej. T. 1. Red. Nina Juzwa, Anna Szulimowska-Ociepka. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2012, s. 221-226, bibliogr. 6 poz.

centrum handlowe ; konsumpcjonizm ; przestrzeń publiczna ; hipermarket

shopping centre ; consumerism ; public space ; hypermarket

3/4
Nr opisu: 0000075276
Shopping centre - an illusion of an ideal place.
[Aut.]: Beata* Kuc-Słuszniak.
W: ULAR 6. The urban landscape renewal. City - people friendly places. Ideas - projects - realisations. Monograph. Proceeding of international scientific conference Committee on Architecture and Urban Planning of the Polish Academy of Science, The Faculty of Architecture, Silesian University of Technology. Vol. 2. Eds: Nina Juzwa, Anna Szulimowska-Ociepka. Gliwice : Silesian University of Technology. Faculty of Architecture, 2012, s. 219-224, bibliogr. 6 poz.

centrum handlowe ; konsumpcjonizm ; przestrzeń publiczna ; hipermarket

shopping centre ; consumerism ; public space ; hypermarket

4/4
Nr opisu: 0000040373
Wartości oddziaływania współczesnych dużych realizacji na przestrzeń publiczną w mieście.
[Aut.]: Tomasz Bradecki.
-Pr. Komis. Nauk. PAN Katow. 2007 nr 31, s. 106

przestrzeń publiczna ; hipermarket ; centrum handlowe

public space ; hypermarket ; shopping centre

stosując format:
Nowe wyszukiwanie