Wynik wyszukiwania
Zapytanie: GRUPA NIEFORMALNA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000088519   
Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 157-167, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing szeptany ; sieć społeczna ; grupa nieformalna ; preferencje konsumenta ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; oligopol

word of mouth marketing ; social network ; informal group ; consumer preferences ; cellular automata ; consumer behaviour ; oligopoly

stosując format:
Nowe wyszukiwanie