Wynik wyszukiwania
Zapytanie: GRA POWAŻNA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000119000   
New adaptations for evolutionary algorithm applied to dynamic difficulty adjustment system for serious game.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Man-machine interactions 5. 5th International Conference on Man-Machine Interactions, ICMMI 2017, Kraków, Poland, October 3-6, 2017. Eds. Aleksandra Gruca, Tadeusz Czachórski, Katarzyna Harezlak, Stanisław Kozielski, Agnieszka Piotrowska. Berlin : Springer International Publishing, 2018, s. 492-501, bibliogr. 20 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 659 2194-5357). Punktacja MNiSW 15.000

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny

dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm

2/4
Nr opisu: 0000117408
Dynamic difficulty adjustment for serious game using modified evolutionary algorithm.
[Aut.]: Ewa Lach.
W: Artificial intelligence and soft computing. 16th International conference, ICAISC 2017, Zakopane, Poland, June 11-15, 2017. Proceedings. Pt. 1. Eds. Leszek Rutkowski, Marcin Korytkowski, Rafał Scherer, Ryszard Tadeusiewicz, Lotfi A. Zadeh, Jacek M. Zurada. Cham : Springer, 2017, s. 370-379, bibliogr. 20 poz. (Lecture Notes in Computer Science ; vol. 10245 0302-9743)

dynamiczne dostosowywanie poziomów ; DDA ; SI w grach ; gra poważna ; algorytm ewolucyjny

dynamic difficulty adjustment ; DDA ; game AI ; serious game ; evolutionary algorithm

3/4
Nr opisu: 0000077808   
Projekt ewaluacji gry poważnej dla dzieci zorientowanej na cele psychologiczne.
[Aut.]: Agnieszka Szczęsna, M. Tomaszek.
-Stud. Informat. 2012 vol. 33 nr 4, s. 43-57, bibliogr. 36 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

gra poważna ; ewaluacja gry ; cel psychologiczny ; gra zorientowana na cel ; psychoterapia

serious game ; game evaluation ; psychological goal ; goal-oriented game ; psychotherapy

4/4
Nr opisu: 0000075219
Serious games in psychology - case study.
[Aut.]: Agnieszka Szczęsna, Tomasz* Grudziński, Jakub* Grudziński.
W: Proceedings of the IADIS International conference Game and Entertainment Technologies 2011. Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems 2011 (MCCSIS 2011), Rome, Italy, July 22-24, 2011. [Dokument elektroniczny]. Ed. K. Blaschki. [B.m.] : [b.w.], 2011, dysk optyczny (CD-ROM) s. 129-132, bibliogr. 17 poz.

psychologia ; gra poważna ; gra zorientowana na cel

psychology ; serious game ; goal-oriented game

stosując format:
Nowe wyszukiwanie