Wynik wyszukiwania
Zapytanie: EDUKACJA UKIERUNKOWANA NA WYZWANIA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000133079
Challenge driven education combined with PBL in engineering MSC programs.
[Aut.]: Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka, Marcin Landrat, Waldemar Ścierski.
W: 12th International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019, s. 9092-9097, bibliogr. 18 poz. (ICERI Proceedings ; 2340-1095). Punktacja MNiSW 5.000

wyzwania ; PBL ; nowe trendy ; edukacja ukierunkowana na wyzwania

challenges ; PBL ; new trends ; challenge driven education

2/3
Nr opisu: 0000121565
A new education model in sustainable energy.
[Aut.]: W. Grega, Krzysztof Pikoń.
-Int. J. Innov. Sustain. Dev. 2018 vol. 12 iss. 1/2, s. 13-27, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 15.000

edukacja ; studia magisterskie ; energia odnawialna ; Europejski Instytut Innowacji i Technologii ; EIT ; trójkąt wiedzy ; przedsiębiorczość ; edukacja ukierunkowana na wyzwania ; metoda nauczania przez projekty ; wskaźnik jakości ; KPI ; kluczowe wskaźniki wydajności

education ; master's program ; sustainable energy ; The European Institute for Innovation and Technology ; EIT ; knowledge triangle ; entrepreneurship ; challenge-driven education ; case teaching method ; quality indicator ; KPI ; key performance indices

3/3
Nr opisu: 0000127632
Energy DreaMap - challenge driven education in clean fossil and alternative fuels energy program.
[Aut.]: Magdalena Bogacka, Krzysztof Pikoń.
W: 11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2018, Seville, Spain, 12th - 14th November, 2018. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, s. 6748 (ICERI Proceedings ; 2340-1095)

Energy DreaMap ; edukacja ukierunkowana na wyzwania ; nauczanie oparte na projekcie

Energy DreaMap ; challenge driven education ; project based learning

stosując format:
Nowe wyszukiwanie