Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DECYZJA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000030867
Metody statystyczne w analizie rzetelności i trafności narzędzi pomiarowych.
[Aut.]: R. Piszczek, Ewa* Tkocz-Piszczek.
W: Systemy wspomagania w zarządzaniu środowiskiem. IV Międzynarodowa konferencja naukowa, Mala Fatra, [5-7 września] 2007. Warszawa : Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", 2007, s. 88 (Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa ; R. 58, nr 6 0860-6846)
Pełny tekst na CD-ROM

model statystyczny ; decyzja marketingowa ; narzędzie pomiarowe

statistical model ; marketing decison ; measuring instrument

stosując format:
Nowe wyszukiwanie