Wynik wyszukiwania
Zapytanie: DANE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000131777
Optimizing the data flow in a network communication between railway nodes.
[Aut.]: R. Polak, D. Laskowski, R. Matyszkiel, P. Łubkowski, Łukasz Konieczny, Rafał Burdzik.
W: Research methods and solutions to current transport problems. Proceedings of the International Scientific Conference Transport of the 21st Century, 9 - 12th of June 2019, Ryn, Poland. Eds. Mirosław Siergiejczyk, Karolina Krzykowska. Cham : Springer, 2020, s. 351-362, bibliogr. 18 poz. (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 1032 2194-5357)

optymalizacja ; dane ; sieć ; węzeł kolejowy

optimization ; data ; network ; railway node

2/4
Nr opisu: 0000119827
Generating knowledge about the downtime of the machines in the example of mining enterprise.
[Aut.]: Kinga Stecuła, Jarosław Brodny.
W: 17th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2017, 29 June - 5 July 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 17, Science and technologies in geology, exploration and mining. Iss. 13, Exploration and mining. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 359-366, bibliogr. 15 poz. (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)

generowanie wiedzy ; efektywność ; dane ; wiedza

knowledge generating ; effectiveness ; data ; knowledge

3/4
Nr opisu: 0000114167
Niezawodność usług w sieci transportowej.
[Aut.]: R. Polak, D. Laskowski, P. Łubkowski, Rafał Burdzik, Łukasz Konieczny.
W: Niezawodność systemów technicznych. Materiały XLV Zimowej Szkoły Niezawodności, Szczyrk, 8-14 stycznia 2017. [B.m.] : [b.w.], 2017, s. 131, bibliogr. 3 poz.

niezawodność ; sieć ; dane

reliability ; network ; data

4/4
Nr opisu: 0000118658   
Ocena i doskonalenie przepływu informacji w zarządzaniu reklamacjami na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego.
[Aut.]: Beata Szczerba, B. Białecka.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 8, s. 90-100, bibliogr. 13 poz.
Tytuł zeszytu: Sposoby i środki doskonalenia produktów i usług na wybranych przykładach. Red.: Skotnicka-Zasadzień Bożena. Punktacja MNiSW 6.000

informacja ; dane ; zarządzanie reklamacją

information ; data ; complaint management

stosując format:
Nowe wyszukiwanie