Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BUDOWANIE MARKI
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000111315   
Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 95, s. 345-356, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarządzanie zasobami ludzkimi

employer branding ; brand building ; personnel marketing ; human resources management

2/4
Nr opisu: 0000120050
Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. II Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 22-24 września 2016 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Second international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2016, s. 91

employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarządzanie zasobami ludzkimi

employer branding ; brand building ; personal marketing ; human resources management

3/4
Nr opisu: 0000102306
Research methodology of innovative behaviour.
[Aut.]: Piotr Weryński.
Warszawa : Difin, 2015, 153 s., bibliogr.

zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MMŚP ; budowanie marki

innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building

4/4
Nr opisu: 0000094943
Zarządzanie innowacjami w sektorze MŚP.
[Aut.]: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna* Tokar.
Warszawa : Difin, 2014, 169 s., bibliogr. 147 poz.

innowacja ; otoczenie przedsiębiorstwa ; klient ; budowanie marki ; kompetencje ; małe i średnie przedsiębiorstwa

innovation ; business environment ; customer ; brand building ; competences ; small and medium enterprises

stosując format:
Nowe wyszukiwanie