Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000123107   
Customer satisfaction study using the Servqual method.
[Aut.]: Aneta Kania, K. Plasczyk.
-J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2018 vol. 86 iss. 2, s. 78-84, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 12.000

badanie satysfakcji klienta ; metoda Servqual ; jakość

customer satisfaction surveys ; Servqual method ; quality

2/4
Nr opisu: 0000121708
Customer satisfaction survey and a possibility of using QFD method for satisfaction improvement - the analysis of the case.
[Aut.]: Sara Gruszka, Mariusz Ligarski.
W: Cross-border exchange of experience production engineering using principles of mathematics. Modern mathematical methods in engineering 3mi, 22.1. - 24.1. 2018, Horni Lomna. VSB - Technical University of Ostrava, Silesian University of Technology. Ostrava : VSB - Technical University of Ostrava, 2018, s. 50-57, bibliogr. 11 poz.

zarządzanie jakością ; badanie satysfakcji klienta ; badanie ankietowe ; kwestionariusz ankiety ; metoda QFD

quality management ; customer satisfaction surveys ; questionnaire survey ; QFD method

3/4
Nr opisu: 0000093011   
Uwarunkowania jakości badania satysfakcji klientów.
[Aut.]: Michał Molenda.
W: Systemy wspomagania w inżynierii produkcji. Jakość i bezpieczeństwo. Monografia. Red. Jacek Sitko, Bartosz Szczęśniak. Gliwice : Wydaw. P.A. NOVA, 2014, s. 154-163, bibliogr. 9 poz.

jakość ; zarządzanie jakością ; badanie satysfakcji klienta ; system zarządzania jakością

quality ; quality management ; customer satisfaction surveys ; quality management system

4/4
Nr opisu: 0000058619
Pomiar postrzeganej i oczekiwanej jakości na przykładzie wybranej usługi motoryzacyjnej.
[Aut.]: Michał Zasadzień, M. Kolak.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Konkurencja i kooperacja w strategiach zarządzania organizacjami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 528-536, bibliogr. 6 poz.

badanie satysfakcji klienta ; myjnia samochodowa ; warsztat wulanizacyjny ; metoda Servqual ; potrzeba klienta

customer satisfaction need ; car wash ; vulcanizing shop ; Servqual method ; customer need

stosując format:
Nowe wyszukiwanie