Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ADMINISTRACJA PUBLICZNA
Liczba odnalezionych rekordów: 56



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/56
Nr opisu: 0000127324   
Biuro zarządzania projektami w urzędach miast na prawach powiatu.
[Aut.]: Anna Musioł-Urbańczyk.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 371-381, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

biuro zarządzania projektami ; administracja publiczna ; zarządzanie projektem

Project Management Office ; public administration ; project management

2/56
Nr opisu: 0000124603   
Stosowanie metody zarządzania projektami w miastach na prawach powiatu w Polsce.
[Aut.]: Anna Musioł-Urbańczyk, Barbara Sorychta-Wojsczyk.
-e-mentor 2018 nr 1, s. 41-46, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 15.000

zarządzanie projektem ; rozwój lokalny ; administracja publiczna ; miasto na prawach powiatu

project management ; local development ; public administration ; city with county rights

3/56
Nr opisu: 0000124543
The assessment of service quality level provided by public administration in Poland.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: PEFnet 2017. 21st European scientific conference of doctoral students, Brno, November 30, 2017. Proceedings. Ed. Jana Stavkova. Brno : Mendel University in Brno, 2018, s. 223-231, bibliogr. 38 poz.

jakość usług ; poziom usług ; Servqual ; administracja publiczna

service quality ; level of service ; Servqual ; public administration

4/56
Nr opisu: 0000127480   
Zastosowanie strategicznej karty wyników w administracji publicznej.
[Aut.]: Aleksandra Wierzbicka, Zbigniew Żebrucki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 571-583, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

Strategiczna Karta Wyników ; zbilansowana karta wyników ; zrównoważona karta wyników ; Balanced Scorecard ; administracja publiczna

strategic scorecard ; Balanced Scorecard ; public administration

5/56
Nr opisu: 0000115053   
System motywacji pozapłacowej pracowników samorządowych.
[Aut.]: Iwona Żabińska, Dorota Blukacz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 100, s. 589-596, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

system motywacji ; motywacja pozapłacowa ; administracja publiczna ; urząd miasta ; urzędnik

motivation system ; non-salary incentives ; public administration ; city hall ; official

6/56
Nr opisu: 0000117680   
Użyteczność ocen pracowniczych w ograniczeniu marnotrawstwa w administracji publicznej.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Probl. Jakości 2017 R. 49 nr 7, s. 9-16, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

administracja publiczna ; ocena pracownika ; marnotrawstwo

public administration ; employee assessment ; waste

7/56
Nr opisu: 0000122994   
Wiedza, umiejętności oraz potencjał pracowników administracji publicznej na przykładzie wybranej jednostki ZUS.
[Aut.]: Beata Hysa, B. Grabowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 113, s. 109-123, bibliogr. 37 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kompetencje ; potencjał pracowników ; administracja publiczna

competences ; potential of employees ; public administration

8/56
Nr opisu: 0000118626   
Zalety korzystania z e-administracji z punktu widzenia osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Katowicach.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 6, s. 256-264, bibliogr. 17 poz.
Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red.: Jarosław Brodny, Jan Kaźmierczak. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; administracja publiczna ; komunikacja ; jakość usług

disability ; public administration ; communication ; service quality

9/56
Nr opisu: 0000107682
Skarga powszechna w samorządzie terytorialnym.
[Aut.]: Tomasz Szewc.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016, 389 s., bibliogr. 675 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 607)

samorząd terytorialny ; skarga powszechna ; administracja publiczna ; interes prawny

local self-government ; universal complain ; public administration ; legal interest

10/56
Nr opisu: 0000106074   
The analysis of architectural barriers in Pszczyna Municipial Office from disable person point of view.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 87, s. 429-441, bibliogr. 46 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

niepełnosprawność ; bariera architektoniczna ; postrzegana jakość ; jakość usług ; administracja publiczna

disability ; architectural barrier ; perceived quality ; quality of service ; public administration

11/56
Nr opisu: 0000120274   
The perception of the problems of disabled people by employees of municipal offices in the Silesian Province.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2016 vol. 10, s. 77-90, bibliogr. 13 poz.

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna

quality of services ; people with disabilites ; public administration

12/56
Nr opisu: 0000108798   
Wpływ preferowanej formy komunikacji na zadowolenie klienta niepełnosprawnego z e-administracji.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 493-504, bibliogr. 43 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; e-administracja ; forma komunikacji

quality of services ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; e-administration ; form of communication

13/56
Nr opisu: 0000110562   
Wybrane aspekty postrzegania potrzeb osób niepełnosprawnych przez pracowników urzędów miejskich w województwie śląskim.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 92, s. 421-441, bibliogr. 45 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna

quality of services ; disabled person ; public administration ; architectural barrier

14/56
Nr opisu: 0000105002   
Zdefiniowanie poziomu oczekiwań osób niepełnosprawnych w zakresie barier architektonicznych w administracji publicznej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2016, s. 514-523, bibliogr. 13 poz.

bariera architektoniczna ; administracja publiczna ; urząd miejski ; niepełnosprawność

architectural barrier ; public administration ; city office ; disability

15/56
Nr opisu: 0000101341   
Funkcjonowanie e-administracji z perspektywy osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Gliwicach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 359-368, bibliogr. 27 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja

quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government

16/56
Nr opisu: 0000101440   
Ocena funkcjonowania e-administracji w Bytomiu z punktu widzenia osób niepełnosprawnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 3 (12), s. 162-171, bibliogr. 5 poz.
Tytuł zeszytu: Jakość i bezpieczeństwo. Red. Michał Molenda, Patrycja Hąbek. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; jakość usług ; administracja publiczna ; e-usługi ; e-administracja

disability ; quality of services ; public administration ; e-services ; e-administration

17/56
Nr opisu: 0000101342   
Ocena funkcjonowania e-administracji w Dąbrowie Górniczej z punktu widzenia osób niepełnosprawnych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 369-383, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; społeczeństwo informatyczne ; e-administracja

quality of service ; disabled person ; public administration ; information society ; e-government

18/56
Nr opisu: 0000102139      
Satysfakcja osób niepełnosprawnych z usług publicznych na przykładzie Urzędu Miejskiego w Bytomiu.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 83, s. 715-724, bibliogr. 31 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; jakość usług ; urząd miejski ; bariera architektoniczna

disabled person ; public administration ; quality of services ; city office ; architectural barrier

19/56
Nr opisu: 0000100730   
Uwarunkowania wykorzystania budżetu obywatelskiego w administracji publicznej w Polsce.
[Aut.]: Barbara Sorychta-Wojsczyk.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 78, s. 421-430, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

budżet obywatelski ; administracja publiczna ; partycypacja społeczna ; budżet partycypacyjny

participatory budgeting ; public administration ; social participation ; participatory budget

20/56
Nr opisu: 0000100087   
Zadowolenie klienta niepełnosprawnego ze świadczonych usług na przykładzie Urzędu Miejskiego w Rybniku.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 357-366, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; Rybnik

quality of service ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; town of Rybnik

21/56
Nr opisu: 0000097381   
Czynniki jakości związane z barierami architektonicznymi obsługi klienta niepełnosprawnego w urzędzie miejskim w Siemianowicach Śląskich.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2014 nr 2, s. 289-306, bibliogr.. Punktacja MNiSW 8.000

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa

quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis

22/56
Nr opisu: 0000095995   
Factors related to architectural barriers quality of customer with disability service in Siemianowice city offices.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2014 vol. 8 nr 1, s. 35-46, bibliogr. 35 poz.

jakość usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; bariera architektoniczna ; analiza czynnikowa

quality of services ; people with disabilites ; public administration ; architectural barrier ; factor analysis

23/56
Nr opisu: 0000097198   
Metody tworzenia usług elektronicznych w podmiotach administracji publicznej. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Piotr Janke.
Zabrze, 2014, 204 k., bibliogr. 154 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. inż. Jan Brzóska

BPM ; BPMN ; symulacja ; administracja publiczna ; usługi elektroniczne ; zarządzanie procesami

BPM ; BPMN ; simulation ; public administration ; electronic services ; process management

24/56
Nr opisu: 0000096236   
System motywacji pracowników administracji publicznej na podstawie wybranej jednostki ZUS.
[Aut.]: Beata Hysa, B. Grabowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 325-342, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

system motywacji ; motywowanie pracowników ; motywacja ; demotywacja ; administracja publiczna

motivation system ; employees motivation ; motivation ; demotivation ; public administration

25/56
Nr opisu: 0000110414
Interdyscyplinarność nauk o bezpieczeństwie. Paradygmat, wiedza, demarkacja. Red. K. Raczkowski, K. Żukrowska, M. Żuber.
Warszawa : Difin, 2013, 285 s.
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni

administracja publiczna

public administration

26/56
Nr opisu: 0000088500   
Inżynieria wsteczna w analizie e-usług administracji publicznej.
[Aut.]: Piotr Janke.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 92-97, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

administracja publiczna ; e-usługi publiczne ; inżynieria wsteczna ; BPEL ; modelowanie procesów ; BPMN

public administration ; e-public services ; reverse engineering ; BPEL ; process modelling ; BPMN

27/56
Nr opisu: 0000088584   
Metody oceny dostępności stron internetowych i problemy związane z ich wiarygodnością.
[Aut.]: Dariusz Zdonek, Seweryn Spałek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 277-291, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

strona internetowa ; dostępność ; wiarygodność ; prawo polskie ; niepełnosprawność ; administracja publiczna

website ; availability ; credibility ; Polish law ; disability ; public administration

28/56
Nr opisu: 0000089112   
Ocena skuteczności zastosowania metody CAF w procesie doskonalenia administracji samorządowej.
[Aut.]: J. Łuczak, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 67, s. 7-18, bibliogr. 23 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

metoda CAF ; administracja samorządowa ; administracja publiczna ; doskonalenie jakości

CAF method ; local government administration ; public administration ; quality improvement

29/56
Nr opisu: 0000089797
Wartości w realizacji koncepcji local governance.
[Aut.]: Izabela* Mendel, Marta Macełko.
W: Etyka biznesu i społeczna odpowiedzialność organizacji jako wyzwanie XXI wieku. Red. L. Karczewski, H. A. Kretek. Opole : Oficyna Wydaw. Politechniki Opolskiej, 2013, s. 249-262, bibliogr. 46 poz. (Studia i Monografie ; Politechnika Opolska z. 361 1429-6063)

koncepcja governance ; wartości ; współrządzenie ; etyka ; administracja publiczna

governance conception ; values ; co-government ; ethics ; public administration

30/56
Nr opisu: 0000083183
Barriers in the development of public e-services.
[Aut.]: Anna Musioł-Urbańczyk, Barbara Sorychta-Wojsczyk.
W: The role and applications of ICT in digitalr economy and e-business. Information systems in management XVII. Eds: P. Jałowiecki, P. Łukasiewicz, A. Orłowski. Warsaw University of Life Sciences SGGW Department of Informatics. Warsaw : WULS Press, 2012, s. 51-62, bibliogr. 10 poz.

e-administracja ; e-usługi publiczne ; administracja publiczna

e-government ; public e-services ; public administration

31/56
Nr opisu: 0000075806   
Parametry opisu procesów elektronicznych usług administracji publicznej.
[Aut.]: Piotr Janke.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 139-145, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

parametryzacja ; e-usługi publiczne ; jakość usług ; administracja publiczna

parametrization ; e-public services ; service quality ; public administration

32/56
Nr opisu: 0000078042   
Problems with the assessment of web accessibility of public administration offices.
[Aut.]: Dariusz Zdonek.
W: Creativity support systems, methods, and applications. Ed. by H. Sroka, S. Stanek, M. Pańkowska. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012, s. 143-155 (Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; Studia Ekonomiczne ; 117 2083-8611). Punktacja MNiSW 7.000

administracja publiczna ; strona internetowa ; dostępność

public administration ; website ; availability

33/56
Nr opisu: 0000075777   
Rozwój e-usług w administracji publicznej w Polsce i innych krajach UE w pierwszej dekadzie XXI wieku-raport z badań.
[Aut.]: Beata Hysa, Anna Mularczyk.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 99-110, bibliogr. 5 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

e-usługi publiczne ; administracja publiczna ; Polska ; Unia Europejska

e-public services ; public administration ; Poland ; European Union

34/56
Nr opisu: 0000075774   
Zapewnienie jakości informacji w procesach informacyjno-decyzyjnych urzędów administracji publicznej.
[Aut.]: Beata Hysa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 85-97, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

jakość informacji ; podejmowanie decyzji ; administracja publiczna ; proces informacyjny

information quality ; decision making ; public administration ; information process

35/56
Nr opisu: 0000066667   
Funkcjonowanie zepołów interdyscyplinarnych w realizacji projektów wykonywanych przez administrację publiczną na przykładzie miasta Zabrze.
[Aut.]: Mirosław Matusek, Seweryn Tchórzewski.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 56, s. 173-193, bibliogr. 7 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

zespół projektowy ; zarządzanie projektem ; administracja publiczna

project team ; project management ; public administration

36/56
Nr opisu: 0000069871   
Metody i techniki zarządzania wspomagające podejmowanie decyzji w urzędach administracji publicznej.
[Aut.]: Beata Hysa, Anna Mularczyk.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 57, s. 153-167, bibliogr. 16 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

metody zarządzania ; techniki zarządzania ; podejmowanie decyzji ; administracja publiczna

management methods ; management technics ; decision making ; public administration

37/56
Nr opisu: 0000069873   
Modelowanie procesów dla elektronicznych usług publicznych.
[Aut.]: Piotr Janke.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 57, s. 183-190, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

usługi publiczne ; platforma elektroniczna ; administracja publiczna ; modelowanie procesów ; usługi sieciowe

public services ; electronic platform ; public administration ; process modelling ; Web service

38/56
Nr opisu: 0000066672   
Osoby z niepełnosprawnościami miasta Zabrze a strategia rozwiązywania problemów społecznych.
[Aut.]: Barbara Sorychta-Wojsczyk.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2011 z. 56, s. 277-289, bibliogr. 5 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; pomoc społeczna ; polityka społeczna ; samorząd terytorialny ; administracja publiczna

disability ; social assistance ; social policy ; local government ; public administration

39/56
Nr opisu: 0000068751
Podsumowanie.
[Aut.]: Joanna Bartnicka.
W: Kształtowanie przestrzeni publicznej z uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnością. Monografia. Pod red. Joanny Bartnickiej. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2011, s. 110

osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; przestrzeń publiczna

disabled person ; public administration ; public area

40/56
Nr opisu: 0000120023   
Sektor instytucji publicznych a rozwój klastrów w województwie opolskim. Pod red. Wojciecha Duczmala, Witolda Potwory.
[Aut.]: A. Lisowska, Szymon Rubisz.
Opole : Wydaw. Instytut Śląski, 2011, 78 s., bibliogr.
(Klastry i Inicjatywy Klastrowe w Województwie Opolskim ; t. 6)

administracja publiczna ; klaster ; województwo opolskie

public administration ; cluster ; Opole Voivodeship

41/56
Nr opisu: 0000067501   
Ewolucja ustroju i funkcjonowania administracji publicznej w Polsce w pierwszej dekadzie XXI wieku.
[Aut.]: Tomasz Szewc.
-Organ. i Zarz. 2010 nr 3, s. 125-141, bibliogr. 33 poz.

Unia Europejska ; administracja publiczna

public administration ; European Union

42/56
Nr opisu: 0000071489   
Komponenty poziomu jakości usług świadczonych przez administrację publiczną na przykładzie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. AP Siedlce, Adm. Zarz. 2010 nr 85 (12), s. 169-178, bibliogr. 7 poz.

administracja publiczna ; usługi administracji publicznej ; Urząd Miejski w Sosnowcu ; jakość usług ; zarządzanie jakością

public administration ; public administration service ; Municipal Office in Sosnowiec ; service quality ; quality management

43/56
Nr opisu: 0000059364
Ocena systemów zarządzania jakością w administracji publicznej - perspektywa pełnomocnika ds. jakości.
[Aut.]: Mariusz Ligarski.
W: Systemy wspomagania w zarządzaniu środowiskiem. VII Międzynarodowa konferencja naukowa, Skalne Miasto, Czechy, 5-7 września 2010. Warszawa : Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", 2010, s. 68 (Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa ; nr 4 0860-6846)
Toż w jęz. ang., s. 68

system zarządzania jakością ; administracja publiczna ; pełnomocnik

quality management system ; public administration ; plenipotentiary

44/56
Nr opisu: 0000067523   
Tworzenie i rola sieci powiązań administracji i instytucji publicznych, szkolnictwa oraz przedsiębiorstw w udzielaniu pomocy niepełnosprawnym na przykładzie miasta Zabrze.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
-Organ. i Zarz. 2010 nr 4, s. 163-180, bibliogr. 21 poz.

niepełnosprawność ; zarządzanie wiedzą ; administracja publiczna ; Zabrze

disability ; knowledge management ; public administration ; Zabrze

45/56
Nr opisu: 0000070290   
Tworzenie i rola systemu powiązań administracji publicznej, szkolnictwa wyższego, przedsiębiorstw w kształtowaniu podaży i popyty na innowacje.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
W: Publikacja z konferencji pt. Budowa współpracy nauki z biznesem w województwie lubelskim, 9 grudnia 2010. Warszawa : Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, 2010, s. 27-42, bibliogr. 18 poz.

zarządzanie wiedzą ; administracja publiczna ; nnowacyjność

knowledge management ; public administration ; innovation

46/56
Nr opisu: 0000074101   
Czynniki wpływające na poziom jakości usług świadczonych przez administrację publiczną na przykładzie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2009, s. 121-128, bibliogr. 7 poz.

klient ; jakość ; analiza czynnikowa ; administracja publiczna

customer ; quality ; factor analysis ; public administration

47/56
Nr opisu: 0000074375
Udział informatyzacji urzędów administracji publicznej i samorządowej w budowie społeczeństwa informacyjnego.
[Aut.]: Jerzy* Gołubowicz.
-Zarz. i Eduk. 2009 nr 64/65, s. 5-15, bibliogr. 18 poz.

społeczeństwo informacyjne ; informatyzacja ; administracja publiczna ; administracja samorządowa

information society ; informatization ; public administration ; local government administration

48/56
Nr opisu: 0000071921
Wdrażanie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w urzędach administracji publicznej.
[Aut.]: Beata Hysa.
W: Bezpieczeństwo i efektywność systemów informatycznych. Red. Adrian Kapczyński, Janusz Trawka. Polskie Towarzystwo Informatyczne. Katowice : Polskie Towarzystwo Informatyczne. Oddział Górnośląski, 2009, s. 45-51, bibliogr. 6 poz.

administracja publiczna ; zarządzanie bezpieczeństwem informacji ; normalizacja

public administration ; information safety management ; standardization

49/56
Nr opisu: 0000049247   
Wykorzystanie metody Servqual do badania jakości usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, 122 s., bibliogr. 67 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 208)

administracja publiczna ; jakość usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda Śląska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec

50/56
Nr opisu: 0000041722
Partnerstwo w procesie zarządzania na szczeblu lokalnym.
[Aut.]: Małgorzata** Baron-Wiaterek.
W: Systemy wspomagania w zarządzaniu środowiskiem. V Międzynarodowa konferencja naukowa, Kowno, Litwa, 3-5 września 2008. Warszawa : Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", 2008, s. 89 (Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa ; R. 59, nr 6 0860-6846)
Pełny tekst na CD-ROM

administracja publiczna ; zarządzanie ; partnerstwo lokalne

public administration ; management ; local partnership

51/56
Nr opisu: 0000046536
Wpływ bezpieczeństwa informacji na działalność urzędów administracji publicznej.
[Aut.]: Beata Hysa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 45, s. 123-131, bibliogr. 6 poz.

bezpieczeństwo informacyjne ; administracja publiczna ; zarządzanie bezpieczeństwem informacji

information safety ; public administration ; information safety management

52/56
Nr opisu: 0000025599
Marketing mix w jednostkach administracji publicznej.
[Aut.]: Krzysztof Skowron.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 97-114, bibliogr. 25 poz.

marketing mix ; administracja publiczna ; samorząd terytorialny ; jednostka administracji publicznej

mix marketing ; public administration ; local government ; public entity

53/56
Nr opisu: 0000025755
Wykorzystanie metody Servqual w administracji publicznej na przykładzie Urzędu Miejskiego w Zabrzu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, A. Jasikowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 39, s. 17-39, bibliogr. 37 poz.

metoda Servqual ; administracja publiczna ; jakość usług

Servqual method ; public administration ; quality of services

54/56
Nr opisu: 0000076702
Informacja publiczna w sferze zatrudnienia.
[Aut.]: Małgorzata** Baron-Wiaterek.
W: Publiczne systemy informacyjne. Informatyka w administracji, Bielsko-Biała, 25-27 listopada 2002 r. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2002, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-4

informacja publiczna ; rynek pracy ; zatrudnienie ; administracja publiczna

public information ; labour market ; employment ; public administration

55/56
Nr opisu: 0000080585
Oferta gmin i powiatów dla małych i średnich przedsiębiorstw.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
W: Rozwój regionalny w perspektywie integracji europejskiej. Red. A. Zagórowskiej, K. Malika, M. Miszewskiego. Bytom : Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, 2001, s. 301-304

gospodarka regionalna ; małe i średnie przedsiębiorstwa ; rozwój lokalny ; przedsiębiorczość lokalna ; administracja publiczna

regional economy ; small and medium enterprises ; local development ; local entrepreneurship ; public administration

56/56
Nr opisu: 0000081822
Zdalny dostęp do danych o szkodach górniczych dla biur projektów i administracji drogowej (sieć internet).
[Aut.]: Adam** Mrózek, Stanisław* Cieśla.
W: INFRABUD. II Międzynarodowe Targi Budowy Dróg i Mostów, Katowice, 4-7.09.1996. Katalog. Katowice : Międzynarodowe Targi Katowickie, 1996, 56-58, bibliogr. 4 poz.

szkody górnicze ; administracja publiczna ; system informatyczny

mining damage ; public administration ; information system

stosując format:
Nowe wyszukiwanie