Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CRM
Liczba odnalezionych rekordów: 25



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/25
Nr opisu: 0000106432   
Modelowanie relacji z dostawcą na bazie doświadczeń CRM - badania ankietowe.
[Aut.]: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska, K. Warzecha.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 89, s. 379-395, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

CRM ; SRM ; zarządzanie relacjami z klientami ; zarządzanie relacjami z dostawcami

CRM ; SRM ; Customer Relationship Management ; management of supplier relationships

2/25
Nr opisu: 0000103595
Wybrane narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu w firmach branży kurierskiej.
[Aut.]: K. Turoń, Maria Cieśla, Piotr Czech.
W: Wybrane aspekty zarządzania a jakość życia. Red. Ireneusz Miciuła. Katowice : Wydaw. Naukowe Sophia, 2015, s. 64-77, bibliogr.

zarządzanie przedsiębiorstwem ; zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ; CRM ; przedsiębiorstwo kurierskie

enterprise management ; enterprise sustainable development ; CRM ; courier enterprise

3/25
Nr opisu: 0000106292   
Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem aplikacji dostępnych w modelu SaaS.
[Aut.]: Marcin Wyskwarski.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 549-558, bibliogr 13 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

przetwarzanie w chmurze ; CRM ; SaaS

cloud computing ; CRM ; SaaS

4/25
Nr opisu: 0000093353   
Innowacyjne podejście do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli śląskich MMŚP.
[Aut.]: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

klient ; zarządzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MMŚP

customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector

5/25
Nr opisu: 0000067519   
Systemy CRM a funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw w dotychczasowych badaniach empirycznych.
[Aut.]: Roman Kmieciak.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 1. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2010, s. 686-694, bibliogr. 26 poz.

CRM ; e-CRM ; małe przedsiębiorstwo ; średnie przedsiębiorstwo

CRM ; e-CRM ; small enterprise ; medium enterprise

6/25
Nr opisu: 0000059112   
Wykorzystanie koncepcji CRM w zarządzaniu uczelnią wyższą.
[Aut.]: Elżbieta Gajda.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009, s. 305-313, bibliogr. 19 poz.

CRM ; klient ; szkolnictwo wyższe ; zarządzanie relacjami

CRM ; customer ; higher education ; relationship management

7/25
Nr opisu: 0000048650   
Badania nad wykorzystaniem kapitału społecznego przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
-Organ. i Zarz. 2008 nr 4, s. 87-99, bibliogr. 17 poz.

relacje z klientem ; CRM ; zarządzanie relacjami z klientami ; kapitał społeczny przedsiębiorstwa ; wiedza ; zaufanie

realtionships with customer ; CRM ; Customer Relationship Management ; social capital of the company ; knowledge ; trust

8/25
Nr opisu: 0000074140
Kapitał społeczny w zarządzaniu relacjami z klientami.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 51-60, bibliogr. 17 poz.

przedsiębiorstwo ; klient ; kapitał społeczny ; zarządzanie relacjami z klientami ; CRM

enterprise ; client ; social capital ; Customer Relationship Management ; CRM

9/25
Nr opisu: 0000036691   
Recenzja. [Aut.]: Bożena Gajdzik. -Hutnik 2008 R. 75 nr 2, s. 78
[Praca recenzowana]: CRM. Relacje z klientami / J. Dyche. Gliwice 2006

CRM ; zarządzanie łańcuchem dostaw ; relacje partnerskie ; handel elektroniczny ; biznes plan

CRM ; supply chain management ; partner relationships ; e-commerce ; business plan

10/25
Nr opisu: 0000038456
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z klientami.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2008, s. 448-455, bibliogr. 4 poz.

sztuczna inteligencja ; marketing partnerski ; CRM ; chatterbot

artificial intelligence ; partnership marketing ; CRM ; chatterbot

11/25
Nr opisu: 0000038488
Analiza procesów biznesowych pod kątem wdrożenia CRM - case study.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, J. Magnuski.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2007, s. 353-359, bibliogr. 3 poz.

CRM ; zarządzanie procesami ; reengineering

CRM ; process management ; reengineering

12/25
Nr opisu: 0000028729
Innowacyjne metody wspomagania zarządzania sprzedażą.
[Aut.]: Józef Piotr Ober.
W: Świadectwo Petera Druckera. Red.: Iwona Sobieraj, Jerzy Broda, Jacek Rąb. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2007, s. 353-358, bibliogr. 7 poz.

zarządzanie przedsiębiorstwem ; CRM

enterprise management ; CRM

13/25
Nr opisu: 0000038861   
Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Izabela* Grzanka.
Zabrze, 2007, 358 k., bibliogr. 416 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch

CRM ; kapitał społeczny ; marketing relacji ; teleinformatyczny zakład pracy ; relacje z klientem ; teleinformatyka ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; zarządzanie relacjami z klientami

CRM ; social capital ; relationship marketing ; telefactory ; relationships with customer ; teleinformatics ; enterprise management ; Customer Relationship Management

14/25
Nr opisu: 0000032418
Wdrożenie systemu CRM jako etap zarządzania projektem informatycznym.
[Aut.]: Włodzimierz* Kramarz.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Przedsiębiorczość i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 398-410, bibliogr. 9 poz.

zarządzanie relacjami z klientami ; CRM ; wdrożenie systemu ; efektywność przedsiębiorstwa

Customer Relationship Management ; CRM ; implementation of system ; efficiency of enterprise

15/25
Nr opisu: 0000036316
Wybrane trendy w zarządzaniu jakością.
[Aut.]: G. Sochacki, Joanna Michalska.
W: Sesja Okolicznościowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysząca międzynarodowej konferencji naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej, 2006, s. 73-82, bibliogr. 16 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 7)

system zarządzania jakością ; EFQM ; BSC ; zarządzanie wiedzą ; CRM

quality management system ; EFQM ; BSC ; knowledge management ; CRM

16/25
Nr opisu: 0000074935
"Kontrahent" w bazie danych.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2005 nr 2, s. 50-53

klient ; dostawca ; partner handlowy ; baza danych ; CRM ; relacje biznesowe

customer ; supplier ; trading partner ; database ; CRM ; business relationships

17/25
Nr opisu: 0000012057   
Analiza strategiczna uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych przedsiębiorstwa hutniczego podstawą wyboru strategii działań rynkowych.
[Aut.]: Bożena Gajdzik.
-Hutnik 2005 R. 72 nr 5, s. 305-310, bibliogr. 7 poz.

analiza SWOT/TOWS ; analiza strategiczna ; scenariusze stanów otoczenia ; zintegrowany system zarządzania ; CRM

SWOT/TOWS ; strategic analysis ; scenario of possible environment states ; integrated management system ; CRM

18/25
Nr opisu: 0000074934
Przekraczać oczekiwania.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 4, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

19/25
Nr opisu: 0000074933
Tam gdzie klienci.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-MSP Gazeta Małych Średnich Przeds. 2005 nr 2, s. 32

klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarządzanie relacjami z klientami

client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management

20/25
Nr opisu: 0000074936
Zarządzanie kampaniami w CRM.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
-Mark. Prakt. 2005 nr 3, s. 20-22

CRM ; baza danych ; kampania marketingowa

CRM ; database ; marketing campaign

21/25
Nr opisu: 0000015454
Czy CRM opłaca się niedużej firmie.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2004 nr 9, s. 41-43

CRM ; koszt ; opłacalność ekonomiczna

CRM ; cost ; cost-effectiveness

22/25
Nr opisu: 0000011886
Jakość wyników analitycznych w śladowej analizie nieorganicznej.
[Aut.]: K. Srogi, Mariusz* Minkina.
-Wiad. Chem. 2004 R. 58 z. 11/12, s. 983-1007, bibliogr. 70 poz.

analiza chemiczna ; jakość wyników ; RM ; CRM

chemical analysis ; results quality ; RM ; CRM

23/25
Nr opisu: 0000074937
Serce CRM - baza wiedzy o klientach.
[Aut.]: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
-Mark. Prakt. 2004 nr 10, s. 40-43

CRM ; marketing ; baza wiedzy

CRM ; marketing ; knowledge base

24/25
Nr opisu: 0000017710
CRM - filozofia działania a technologia informatyczna.
[Aut.]: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. [VI Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie. IV Warsztaty z Nauk o Zarządzaniu dla Doktorantów i Przyszłych Doktorantów, Zakopane, 13-15 stycznia 2003]. Zbiór prac. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2003, s. 473-480, bibliogr. 5 poz.

CRM ; zarządzanie relacjami z klientami

CRM ; Customer Relationship Management

25/25
Nr opisu: 0000105369
Wspomaganie procesu obsługi klienta systemami klasy CRM.
[Aut.]: Włodzimierz* Kramarz.
W: Logisticke rizeni podniku. Sbornik referatu z mezinarodni konference, Reka, 22.-23.11.2001. VSB - Technicka univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materialoveho inzenyrstvi. Katedra ekonomiky a managamentu v metalurgii [et al.]. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2001, s. 95-98

zarządzanie ; obsługa klienta ; CRM

management ; customer service ; CRM

stosując format:
Nowe wyszukiwanie