Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WORD OF MOUTH MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000110573   
From consumer decision to market share - unanimity of majority?.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
-JASSS J. Artif. Soc. Soc. Simul. 2016 vol. 19 iss. 4, art. no. 10 s. 1-13, bibliogr.. Impact Factor 0.992. Punktacja MNiSW 30.000

model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów

agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automata ; consumer behavior

2/7
Nr opisu: 0000096726   
Podejście agentowe w modelowaniu dyfuzji innowacji.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 547-555, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

dyfuzja innowacji ; marketing szeptany ; zachowania konsumentów ; model agentowy ; automat komórkowy

diffusion of innovation ; word of mouth marketing ; consumer behaviour ; agent-based model ; cellular automaton

3/7
Nr opisu: 0000091728   
Podejście agentowe w modelowaniu zachowań konsumentów na rynku oligopolistycznym.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 199-207, bibliogr. 41 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów

agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automaton ; consumer behaviour

4/7
Nr opisu: 0000091677   
The study of properties of the word of mouth marketing using cellular automata.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Found. Comput. Decis. Sci. 2014 vol. 39 no. 1, s. 27-37, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 15.000

marketing szeptany ; automat komórkowy ; modelowanie agentowe

word of mouth marketing ; cellular automata ; agent based modeling

5/7
Nr opisu: 0000089152   
The impact of a word of mouth mechanism on an adoption of changes in the industrial organization.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
W: First Annual International Conference on Industrial, Systems and Design Engineering, Athens, Greece, 24-27 June 2013. Ed. by Gregory T. Papanikos. Athens : Athens Institute for Education and Research, 2013, s. 29

zmiany w organizacji ; otwartość na zmiany ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; eksperyment symulacyjny

changes in organization ; openness to change ; word of mouth marketing ; cellular automata ; simulation experiment

6/7
Nr opisu: 0000097289   
The impact of a word of mouth mechanism on an adoption of changes in the industrial organization.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Atiner's Conf. Pap. Ser. [online] 2013 no. IND2013-0709, s. 1-13, bibliogr. 17 poz.
Dostępny w Internecie: http://www.atiner.gr/papers/IND2013-0709.pdf [dostęp 13 stycznia 2014]. Punktacja MNiSW 5.000

zmiany w organizacji ; otwartość na zmiany ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; eksperyment symulacyjny

changes in organization ; openness to change ; word of mouth marketing ; cellular automata ; simulation experiment

7/7
Nr opisu: 0000088519   
Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 157-167, bibliogr. 24 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing szeptany ; sieć społeczna ; grupa nieformalna ; preferencje konsumenta ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; oligopol

word of mouth marketing ; social network ; informal group ; consumer preferences ; cellular automata ; consumer behaviour ; oligopoly

stosując format:
Nowe wyszukiwanie