Wynik wyszukiwania
Zapytanie: VIRTUAL COMMUNITY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000129285   
Crowdsourcing - nowa organizacja współpracy i zaangażowania klienta w proces kreowania wartości.
[Aut.]: Wiesława* Caputa, A. Paździor.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 132, s. 119-129, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

crowdsourcing ; relacje z klientem ; strategia ; wirtualna społeczność

crowdsourcing ; customer relationship ; strategy ; virtual community

2/4
Nr opisu: 0000112291   
Bariery w wykorzystaniu crowdsourcingu na potrzeby budowania kapitału klienta.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 39-51, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

kapitał klienta ; społeczność wirtualna ; kultura organizacyjna ; potencjał wiedzy

customer capital ; virtual community ; organizational culture ; potential of knowledge

3/4
Nr opisu: 0000111530
Strategies for using virtual communities in building customer capital.
[Aut.]: Wiesława* Caputa.
W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 41

zasoby wiedzy ; kapitał klienta ; społeczność wirtualna

knowledge resources ; customer capital ; virtual community

4/4
Nr opisu: 0000075081   
Budowanie społeczności wirtualnej w oparciu o platformę internetową.
[Aut.]: E. Lubina, Marcin* Dąbrowski.
W: Informatyczne przygotowanie nauczycieli. Internet w procesie kształcenia. Pod red. B. Kędzierskiej i J. Migdałka. Kraków : Rabid, 2004, s. 359-368, bibliogr. 10 poz.

informacja ; społeczeństwo informacyjne ; społeczność wirtualna

information ; information society ; virtual community

stosując format:
Nowe wyszukiwanie