Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TRAVEL SERVICES
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000112338   
Ocena jakości usług hotelarskich.
[Aut.]: Dorota Gawrońska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 259-277, bibliogr. 8 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

usługi turystyczne ; jakość usług ; niepewność ; liczby rozmyte

travel services ; quality of services ; uncertainty ; fuzzy numbers

2/6
Nr opisu: 0000101270   
Potrzeby turystyczne szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich znaczenie w kreowaniu produktów turystycznych.
[Aut.]: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 73-87, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

turystyka szkolna ; potrzeby turystyczne ; usługi turystyczne

school tourism ; touristic needs ; travel services

3/6
Nr opisu: 0000097901
Walory turystyczne wybranych regionów Svalbardu na przykładzie Hornsundu, Isfjorden i Ziemi Północno-Wschodniej.
[Aut.]: Łukasz Gawor, P. Dolnicki.
W: Problematyka 27. Międzynarodowej Konferencji Naukowej nt. "Wpływ innowacyjności na rozwój przedsiębiorstw i gospodarki w układach przestrzennych", Kraków, Poland, 5-6 grudnia 2011 = Main theme of 27th International Scientific Conference on "The effect of innovation on the develoment of enterprises and economy in spatial systems". Pod red. Z. Zioło, T. Rachwała. Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Instytut Geografii. Zakład Przedsiębiorczości i Gospodarki Przestrzennej, Polskie Towarzystwo Geograficzne. Komisja Geografii Przemysłu. Kraków : Zakład Przedsiębiorczości i Gospodarki Przestrzennej Instytutu Geografii Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011, s. 32

geoturystyka ; atrakcyjność turystyczna ; środowisko przyrodnicze ; działalność innowacyjna ; usługi turystyczne ; Arktyka ; Svalbard ; Hornsund ; Ziemia Północno-Wschodnia ; Spitsbergen

geotourism ; tourist attractiveness ; natural environment ; innovative venture ; travel services ; Arctics ; Svalbard ; Hornsund ; Nordaustlandet ; Spitsbergen

4/6
Nr opisu: 0000036661
Komunikacja marketingowa w dystrybucji usług turystycznych - efekty promocji organizatora podróży i jego agenta.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Logistyka 2008 nr 1, s. 91-94

usługi turystyczne ; marketing ; promocja ; logistyka

travel services ; marketing ; promotion ; logistics

5/6
Nr opisu: 0000030632
Doskonalenie skuteczności promocji usług przez przedsiębiorstwa turystyczne.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 8, s. 15-22

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; zachowania konsumentów

travel services ; promotion services ; marketing ; consumer behavior

6/6
Nr opisu: 0000029890
Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jakość usług

travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality

stosując format:
Nowe wyszukiwanie