Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TERRITORIAL MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000101289   
Znaczenie nazewnictwa elementów przestrzeni miejskiej w kreowaniu strategii marketingowej miasta i zarządzaniu jego przestrzenią - studium na przykładzie miasta Zabrze.
[Aut.]: Marek* Synowiec, Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 273-288, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

marketing terytorialny ; tożsamość przestrzenna ; Zabrze

territorial marketing ; spatial identity ; Zabrze

2/2
Nr opisu: 0000080498
Marketing terytorialny jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej regionów.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Grażyna** Storoniak-Palczak.
W: Rozwój regionalny w perspektywie integracji europejskiej. Red. A. Zagórowskiej, K. Malika, M. Miszewskiego. Bytom : Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, 2001, s. 97-107

marketing terytorialny ; konkurencyjność ; polityka regionalna

territorial marketing ; competitiveness ; regional policy

stosując format:
Nowe wyszukiwanie