Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TELECOMMUNICATION
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000107465   
How to assess and improve the quality of voice services in telephone communication and alarm systems in mines.
[Aut.]: Kazimierz** Miśkiewicz, Antoni Wojaczek.
-Min. - Inf. Autom. Electr. Eng. 2016 R. 54 nr 2, s. 40-47, bibliogr. 20 poz.
Toż w jęz. pol. s. 92-100. Dostęp na stronie: http://miag.ibemag.pl/emiag/75-2-526-item.html. Punktacja MNiSW 8.000

łączność telefoniczna ; system alarmowy ; bezpieczeństwo ; telekomunikacja ; redukcja hałasu ; transmisja głosu

telephone communication ; alarm system ; safety ; telecommunication ; noise reduction ; voice transmission

2/9
Nr opisu: 0000088900   
GSM network telemetric capabilities supporting the construction of modal split focused traffic models.
[Aut.]: Ireneusz Celiński, Grzegorz Sierpiński.
-J. Intell. Transp. Urban Plan. 2013 vol. 1 iss. 1, s. 29-40, bibliogr. 27 poz.

telemetria ; inżynieria transportu ; telekomunikacja ; analiza sieci ; metodologia

telemetry ; transportation engineering ; telecommunication ; network analysis ; methodology

3/9
Nr opisu: 0000088976
Wybrane analizy pracy struktur teletransmisyjnych i teleinformatycznych w elektroenergetyce.
[Aut.]: Michał Szewczyk.
W: Innowacyjność w elektroenergetyce. Invention'13, Szczyrk, 23-25 października 2013. Materiały konferencyjne, streszczenia referatów i wystąpień plenarnych. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2013, dysk optyczny (CD-ROM) s. 45-47, bibliogr. 8 poz.

system elektroenergetyczny ; automatyka zabezpieczeniowa ; teleinformatyka ; telekomunikacja

power system ; protection automatics ; teleinformatics ; telecommunication

4/9
Nr opisu: 0000074064   
Wpływ segmentacji klientów na postrzeganą jakość usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień.
W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.

jakość usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta

quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction

5/9
Nr opisu: 0000071573
Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
[Aut.]: Michał Zasadzień, Bartosz Szczęśniak, K. Falarska.
W: Zarządzanie jakością - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.

jakość usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja

quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication

6/9
Nr opisu: 0000031563
Integracja dyspozytorskich systemów łączności we współczesnej kopalni.
[Aut.]: Kazimierz** Miśkiewicz, Antoni Wojaczek.
W: Polski Kongres Górniczy, Kraków, 19-21 września 2007. Sesja 8: Informatyka w górnictwie - stan aktualny, szanse i wyzwania. Kraków : Wydaw. IGSMiE PAN, 2007, s. 233-242, bibliogr. 8 poz. (Gospodarka Surowcami Mineralnymi ; t. 23, z. spec. 4 0860-0953)

telekomunikacja ; system łączności ; system alarmowo-rozgłoszeniowy

telecommunication ; communication system ; alarm broadcasting system

7/9
Nr opisu: 0000042953
Telematics crisis management within transport systems.
[Aut.]: P. Dziula, Jerzy** Mikulski.
W: Transport systems telematics. TST'07. 7th International conference, Katowice - Ustroń, October 17-19, 2007. Conference proceedings. Program and abstracts. Silesian University of Technology. Faculty of Transport, Polish Academy of Science. Committee of Transport. Katowice : Chair of Automatic Control in Transport. Faculty of Transport. Silesian University of Technology, 2007, s. 26
Pełny tekst na CD-ROM

telematyka ; telekomunikacja ; GPS ; monitorowanie transportu ; zarządzanie transportem ; kryzys ; zarządzanie kryzysowe

telematics ; telecommunication ; GPS ; transport monitoring ; transport management ; crisis ; crisis management

8/9
Nr opisu: 0000039356
Telematics in crisis management within transport systems.
[Aut.]: P. Dziula, Jerzy** Mikulski.
W: Advances in transport systems telematics. [Vol.] 2. Ed. by Jerzy Mikulski. Katowice : Chair of Automatic Control in Transport. Faculty of Transport. Silesian University of Technology, 2007, s. 73-80, bibliogr. 3 poz.
Zawiera materiały z: 7th International Scientific Conference "Transport Systems Telematics"

telematyka ; telekomunikacja ; zarządzanie transportem ; zarządzanie kryzysowe ; system transportowy

telematics ; telecommunication ; transport management ; crisis management ; transport system

9/9
Nr opisu: 0000032328
Teoria sygnałów. Wstęp. Kompendium wiedzy na temat sygnałów i metod ich przetwarzania.
[Aut.]: Jacek Izydorczyk, G. Płonka, G. Tyma. Wyd. 2.
Gliwice : Helion, 2006, 297 s., bibliogr.

teoria sygnałów ; przetwarzanie sygnałów ; telekomunikacja ; szereg Fouriera ; transformata Fouriera ; transformata Laplace'a ; filtr analogowy ; filtr cyfrowy

signal theory ; signal processing ; telecommunication ; Fourier series ; Fourier transform ; Laplace transform ; analog filter ; digital filter

stosując format:
Nowe wyszukiwanie