Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SOCIAL MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 26



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/26
Nr opisu: 0000126991   
Aktywność na Facebooku oraz jej wpływ na użytkowników.
[Aut.]: Kinga Stecuła.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 559-571, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

Facebook ; media społecznościowe ; zagrożenia Facebooka ; lajki

Facebook ; social media ; Facebook threats ; likes

2/26
Nr opisu: 0000127769   
Aktywność pracowników w mediach społecznościowych a ryzyko reputacyjne przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca, Monika* Prandzioch.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 124, s. 77-90, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

media społecznościowe ; reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacyjne ; zasoby ludzkie

social media ; corporate reputation ; reputational risk ; human resources

3/26
Nr opisu: 0000127271   
Marketing uczelni w mediach społecznościowych i generacja sieci.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 207-220, bibliogr. 26 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

media społecznościowe ; marketing uczelni ; generacja sieci ; wizja uczelni

social media ; university marketing ; network generation ; university vision

4/26
Nr opisu: 0000124575
Problematyka wolności w kontekście mediów społecznościowych.
[Aut.]: Kinga Stecuła.
W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. Inspiracje teoretyczne i potencjalne rozwiązania. Praca zbiorowa. 10. Pod red. Aleksandry Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2018, s. 133-144, bibliogr. 13 poz.

wolność ; media społecznościowe ; naruszanie wolności ; granice wolności ; cyberprzemoc ; hejt

freedom ; social media ; violation of freedom ; borders of freedom ; cyberbullying ; hate

5/26
Nr opisu: 0000127427   
The role of social media in company's activity.
[Aut.]: Małgorzata Nadziakiewicz.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 122, s. 151-157, bibliogr. 6 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

media społecznościowe ; nowe technologie ; internet ; biznes

social media ; new technologies ; internet ; business

6/26
Nr opisu: 0000122405
Use of social media by academic teachers in higher education - attitudes, opportunities and threats.
[Aut.]: Beata Hysa.
W: 12th International Technology, Education and Development Conference. INTED 2018, 5-7 March, 2018, Valencia, Spain. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, pamięć USB (PenDrive) s. 398-403, bibliogr. 16 poz. (INTED Proceedings ; 2340-1079)

media społecznościowe ; nauczyciel akademicki ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; ICT

social media ; academic teacher ; information and communication technologies ; ICT

7/26
Nr opisu: 0000127886
"Medium is the message" - creating a university image in the time of Web 2.0.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Eduk. Ekon. Menedżerów 2017 nr 4, s. 159-172, bibliogr.. Punktacja MNiSW 12.000

media ; media społecznościowe ; Web 2.0

media ; social media ; Web 2.0

8/26
Nr opisu: 0000118058
Aktywność obywatelska w warunkach nowych form integracji społecznej.
[Aut.]: Jacek Bendkowski.
W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. Aktualne problemy. Praca zbiorowa. 9. Pod red. Aleksandry Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2017, s. 23-35, bibliogr. 25 poz.

aktywność obywatelska ; media społecznościowe ; sieć społecznościowa ; nowe wspólnoty ; integracja społeczna

active citizenship ; social media ; social network ; new communities ; social network

9/26
Nr opisu: 0000120207   
Media społecznościowe jako źródło ryzyka reputacyjnego przedsiębiorstwa.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Stud. Ekon. 2017 nr 322, s. 230-242, bibliogr. 25 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

reputacja ; ryzyko reputacji ; media społecznościowe

reputation ; reputational risk ; social media

10/26
Nr opisu: 0000121694
Rola mediów społecznościowych w procesie uczenia się na stanowisku pracy.
[Aut.]: Jacek Bendkowski.
W: Gospodarka cyfrowa 2016. Zarządzanie, innowacje, społeczeństwo i technologie. Praca zespołowa. Red.: Artur Gąsiorkiewicz, Kamil Sitarski, Olga Sobolewska, Michał Wiśniewski. Warszawa : Wydział Zarządzania. Politechnika Warszawska, 2017, s. 8-18, bibliogr. 27 poz.

wirtualizacja ; współkonfiguracja ; uczenie się na stanowisku pracy ; media społecznościowe ; sieć społeczna

virtualization ; co-configuration ; workplace learning ; social media ; social network

11/26
Nr opisu: 0000116116   
The role of social media in corporate reputation management - the results of the Polish enterprises.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
-Found. Manag. 2017 vol. 9, s. 161-174, bibliogr. 32 poz.. Punktacja MNiSW 10.000

reputacja firmy ; zarządzanie reputacją ; komunikacja korporacyjna ; media społecznościowe

corporate reputation ; reputation management ; corporate communication ; social media

12/26
Nr opisu: 0000119095
Znaczenie mediów społecznych w działalności organizacji.
[Aut.]: Małgorzata Nadziakiewicz.
W: Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka - technika - społeczeństwo. III Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 28-30 września 2017 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Third international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, 2017, s. 97

media społecznościowe ; nowe technologie ; internet ; biznes ; społeczność

social media ; new technologies ; internet ; business ; sociality

13/26
Nr opisu: 0000111529
Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
[Aut.]: Danuta Szwajca.
W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42

reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; komunikacja marketingowa ; media społecznościowe

corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media

14/26
Nr opisu: 0000117157
Internal communication and cultural orientations of university employees.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Marek Krannich.
W: International Scientific Conference on Megatrends and Media - Critique in Media, Critique of Media, Smolenice, Slovakia, April 19-20, 2016. Ed. D. Petranova, S. Magal. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius, 2016, s. 271-287 (Megatrends and Media ; 2453-6474)

kultura organizacyjna ; uczelnia wyższa ; media społecznościowe ; komunikacja ; orientacja kulturalna

organizational culture ; university ; social media ; communication ; cultural orientation

15/26
Nr opisu: 0000107488
Media społecznościowe w procesie rekrutacji - perspektywa pracodawców i przyszłych pracowników.
[Aut.]: Beata Hysa, Anna Mularczyk, Iwona Zdonek.
-Ekon. Organ. Przeds. 2016 nr 5, s. 59-70, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 12.000

media społecznościowe ; proces rekrutacji ; analiza SWOT ; pracodawca ; pracownik

social media ; recruitment process ; SWOT analysis ; employer ; employee

16/26
Nr opisu: 0000103895
Design and coding an integrated Facebook web application.
[Aut.]: M. Piontek, Aleksandra Werner, Małgorzata Bach.
W: Internet in the information society 2015. 10th International conference proceedings, September 24-25th, Dąbrowa Gónicza, Poland. Eds. Maciej Rostański, Piotr Pikiewicz, Paweł Buchwald. Dąbrowa Górnicza : University of Dąbrowa Górnicza, 2015, s. 199-208, bibliogr. 16 poz.

media społecznościowe ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; reklama ; marketing ; marketing mediów społecznościowych

social media ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; advertising ; marketing ; social media marketing

17/26
Nr opisu: 0000101405
Komunikowanie społecznej odpowiedzialności łańcucha dostaw w social mediach.
[Aut.]: Ewa Stawiarska.
W: Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - kierunki rozwoju. Red. Adam Jabłoński i Marek Jabłoński. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2014, s. 575-587, bibliogr. (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej ; )

zarządzanie łańcuchem dostaw ; media społecznościowe ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; CSR

supply chain management ; social media ; corporate social responsibility ; CSR

18/26
Nr opisu: 0000113194   
Management of the image of higher education institution in times of web 2.0 and media convergence.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Perspectives of business and entrepreneurship development. Economic, management, finance and system engineering from the academic and practioners views. 15th International Scientific Conference, Brno, May 28-29, 2015. Eds.: Iveta Simberova, Alena Kocmanova. Brno : Brno University of Technology Faculty of Business and Management, 2015, s. 376-384, bibliogr. 11 poz.

wizerunek uczelni ; media społecznościowe ; konwergencja mediów ; prosument ; komunikacja marketingowa

image of university ; social media ; media convergence ; prosument ; marketing communication

19/26
Nr opisu: 0000101934   
Media społecznościowe w zarządzaniu komunikacją uczelni ze studentami.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Kult. Media Teol. 2015 nr 21, s. 9-22, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 8.000

media społecznościowe ; zarządzanie komunikacją ; wizerunek uczelni

social media ; communication management ; image at the university

20/26
Nr opisu: 0000104398   
Self-promotion on the Internet.
[Aut.]: Iwona Zdonek, Beata Hysa, Anna Mularczyk.
-Stud. Ekon. 2015 nr 234, s. 214-226, bibliogr.. Punktacja MNiSW 10.000

organizacja inteligentna ; potencjał pracowników ; autopromocja w Internecie ; media społecznościowe ; zarządzanie zasobami ludzkimi

intelligent organization ; potential of employees ; self-promotion on the Internet ; social media ; human resources management

21/26
Nr opisu: 0000104390   
Social media - the challenges and the future direction of the recruitment process in HRM area.
[Aut.]: Beata Hysa, Anna Mularczyk, Iwona Zdonek.
-Stud. Ekon. 2015 nr 234, s. 54-67, bibliogr.. Punktacja MNiSW 10.000

media społecznościowe ; HRM ; proces rekrutacji

social media ; HRM ; recruitment process

22/26
Nr opisu: 0000111025   
Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym świecie. Red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka.
Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013, 219 s.
Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni

media społecznościowe ; internet ; mass media ; komunikacja cyfrowa

social media ; internet ; mass media ; digital communication

23/26
Nr opisu: 0000091405   
Media społecznościowe w strategii public relations miast.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
-Zesz. Nauk. SGGW Warszawa, Polit. Eur. Finans. Mark. 2013 nr 10, s. 361-370, bibliogr. 22 poz.. Punktacja MNiSW 13.000

media społecznościowe ; public relations ; miasto ; wizerunek miasta

social media ; public relations ; city ; image of city

24/26
Nr opisu: 0000098782   
Pokolenie sieci i kreowanie wizerunku uczelni wyższych w internecie.
[Aut.]: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
W: Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym świecie. Red. Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka. Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013, s. 151-162, bibliogr. 10 poz.

kreowanie wizerunku ; marketing internetowy ; uczelnia wyższa ; pokolenie Y ; media społecznościowe

image creation ; internet marketing ; university ; generation Y ; social media

25/26
Nr opisu: 0000090582
Social media jako źródło konkurowania przedsiębiorstw.
[Aut.]: J. Żukowska, Zdzisław Sroczyński.
W: Internet w społeczeństwie informacyjnym. Zastosowania Internetu i systemów komputerowych. Praca zbiorowa. Pod red. R. Pregiel, M. Rostański. Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2013, s. 11-19, bibliogr. 14 poz. (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej ; )

media społecznościowe ; zarządzanie

social media ; management

26/26
Nr opisu: 0000127800
Media społecznościowe na usługach firm i instytucji kultury.
[Aut.]: A. Paroń, Szymon Rubisz.
W: Zarządzanie i komunikacja w sferze przedsiębiorczości i administracji - doświadczenia i perspektywy. Pod red. Tadeusza Pokusy, Wojciecha Duczmala. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, 2012, s. 91-106, bibliogr. (Monografie i Opracowania ; )

media społecznościowe ; komunikacja ; zarządzanie

social media ; communication ; management

stosując format:
Nowe wyszukiwanie