Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SOCIAL INFLUENCE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000087915
Problematyka wpływu społecznego i motywacji jednostek do stosowania odnawialnych źródeł energii.
[Aut.]: Anita* Pollak, Agata* Hilarowicz.
W: Odnawialne źródła energii - badania oddziaływań społecznych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Hilarowicz, Jaochima Kozioła. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 84-101, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 477)

odnawialne źródła energii ; wpływ społeczny ; budownictwo

renewable energy sources ; social influence ; building engineering

2/4
Nr opisu: 0000075458
Etyczne aspekty wpływu społecznego.
[Aut.]: Grażyna Osika.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 393-407, bibliogr. 25 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; wpływ społeczny ; zasoby ludzkie ; organizacja

business ethics ; professional ethics ; social influence ; human resources ; organization

3/4
Nr opisu: 0000075409
Wpływ społeczny czy manipulacja? Rozważania wokół moralności współczesnych liderów.
[Aut.]: Izabela* Bieniek, S. Steinerowska.
W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 139-151, bibliogr. 15 poz.

etyka biznesu ; etyka zawodowa ; menedżer ; media ; wpływ społeczny ; manipulacja

business ethics ; professional ethics ; manager ; media ; social influence ; manipulation

4/4
Nr opisu: 0000030061
Model wpływu zachowań otoczenia na decyzje konsumenckie.
[Aut.]: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 40, s. 153-160, bibliogr. 6 poz.

zachowanie konsumenta ; wpływ społeczny ; otoczenie ; symulacja ; automat komórkowy

consumer behaviour ; social influence ; environment ; simulation ; cellular automata

stosując format:
Nowe wyszukiwanie