Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SOCIAL CONSCIOUSNESS
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000093359   
Innowacje w świadomości społecznej - próba identyfikacji problemu.
[Aut.]: Remigiusz Kozubek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 77-86, bibliogr. 19 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

innowacja ; świadomość społeczna ; EIS ; definiowanie innowacji ; postrzeganie innowacji

innovation ; social consciousness ; EIS ; defining innovation ; perception of innovation

2/4
Nr opisu: 0000095117
Socialni a ekonomicke aspekty vlivu tezby.
[Aut.]: Katarzyna Midor, S. Kołodziej.
W: Tezba uhli a posthornicka krajina v cesko-polskem pohranici = Wydobycie węgla a krajobraz pogórniczy na pograniczu polsko-czeskim. Milan Mikolas, Witold Biały a kolektiv. Vysoka Skola Banska - Technicka Univerzita Ostrava, Politechnika Śląska. Gliwice. Ostrava : Vysoka Skola Banska - Technicka Univerzita Ostrava, 2014, s. 163-186, bibliogr. 30 poz.
Dwustronne wydanie czesko-polskie. Tekst w jęz. pol. s. 178-203

rewitalizacja ; świadomość społeczna ; zrównoważony rozwój ; teren pogórniczy

revitalization ; social consciousness ; sustainable development ; post-mining area

3/4
Nr opisu: 0000087916
Wykorzystywanie narzędzi komunikacji marketingowej w procesach dialogu z klientami rozwiązań odnawialnych źródeł energii.
[Aut.]: Marta Macełko.
W: Odnawialne źródła energii - badania oddziaływań społecznych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Hilarowicz, Jaochima Kozioła. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 101-126, bibliogr. (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 477)

komunikacja marketingowa ; energia odnawialna ; świadomość społeczna ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; prosument

marketing communication ; renewable energy ; social consciousness ; Integrated Marketing Communications ; prosumer

4/4
Nr opisu: 0000073653
Global phenomenon - local effect: the question of place identity in view of the globalization and commercialization of urban space.
[Aut.]: Magdalena Żmudzińska-Nowak.
W: Everyday life in the segmented city. Ed. by C. Perrone, G. Manella, L. Tripodi. [B. m.] : Emerald Group Publishing Limited, 2011, s. 169-194, bibliogr. 24 poz. (Research in Urban Sociology ; vol. 11 1047-0042)

przestrzeń ; miejsce ; edukacja ; świadomość społeczna ; tożsamość miejsca

space ; place ; education ; social consciousness ; place identity

stosując format:
Nowe wyszukiwanie