Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SMALL BUSINESS
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000114361   
Modernizacja systemu premiowego w małej firmie. Studium przypadku.
[Aut.]: Michał Bartnicki.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 27-35, bibliogr. 9 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

system premiowy ; wartość dodana ; modele systemów premiowych ; mała firma

premium system ; added value ; models of premium systems ; small business

2/4
Nr opisu: 0000114882
Strategic determinants of organizational performance of small business - a preliminary study outcomes and research perspectives on the sample on Brazil and Poland.
[Aut.]: Joanna Bartnicka, L. Yamanaka, E. Escrivao Filho.
W: 3rd International Conference on Social Science. ICSS 2016, December 9-11, 2016, Shanghai, China. Lancaster : DEStech Publications, 2016, s. 866-871, bibliogr. 12 poz.

mała firma ; wydajność organizacyjna ; orientacja strategiczna ; typologia Milesa i Snowa

small business ; organizational performance ; strategic orientation ; Miles and Snow typology

3/4
Nr opisu: 0000073597
Pomiar efektywności w małej firmie: istota i kryteria.
[Aut.]: Magdalena Kołodziejczyk-Jadczyk.
W: Nowoczesność przemysłu i usług. Relacje i wartość w strategiach zarządzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 414-422, bibliogr. 26 poz.

mała firma ; pomiar efektywności ; system pomiaru efektywności

small business ; performance measurement ; performance measurement system

4/4
Nr opisu: 0000030054
Wpływ technologii informatycznych na konkurencyjność małej firmy.
[Aut.]: Sandra Jeżewska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 40, s. 101-107, bibliogr. 7 poz.

mała firma ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; technologie informatyczne ; internet ; e-marketing

small business ; enterprises competitiveness ; information technologies ; internet ; e-marketing

stosując format:
Nowe wyszukiwanie