Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SERVICE QUALITY
Liczba odnalezionych rekordów: 35



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/35
Nr opisu: 0000129417   
Badanie oddziaływania rozwiniętego systemu zarządzania jakością na doskonalenie wyrobu/usługi i procesu powstawania wyrobu/usługi wśród wybranych organizacji. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Dorota Książek.
Zabrze, 2018, 205 k., bibliogr. 237 poz. + zał.: 102 k.
Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania. Promotor: dr hab. inż. Mariusz Ligarski, dr inż. Michał Molenda

system zarządzania jakością ; zarządzanie jakością ; TQM ; ISO ; inżynieria produkcji ; zarządzanie produkcją ; doskonalenie jakości ; jakość usług ; jakość produktu ; doskonalenie

quality management system ; quality management ; TQM ; ISO ; production engineering ; production management ; quality improvement ; service quality ; product quality ; improvement

2/35
Nr opisu: 0000127002   
Ocena bezpieczeństwa obsługi pasażerów na przykładzie międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice.
[Aut.]: A. Wolny, Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 739-753, bibliogr. 29 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

poziom obsługi klienta ; jakość obsługi ; bezpieczeństwo ; ryzyko ; zagrożenia ; port lotniczy

level of customer service ; service quality ; security ; risk ; threats ; airport

3/35
Nr opisu: 0000125725
Raporty NIK o stanie infrastruktury wodociągowej i jakości świadczonych usług dostaw wody.
[Aut.]: Izabela Zimoch, B. Mulik.
-Technol. Wody 2018 R. 10 nr 5, s. 60-65. Punktacja MNiSW 5.000

sieć wodociągowa ; jakość usług ; kontrola jakości ; Najwyższa Izba Kontroli

water network ; service quality ; quality control ; Supreme Audit Office

4/35
Nr opisu: 0000124543
The assessment of service quality level provided by public administration in Poland.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
W: PEFnet 2017. 21st European scientific conference of doctoral students, Brno, November 30, 2017. Proceedings. Ed. Jana Stavkova. Brno : Mendel University in Brno, 2018, s. 223-231, bibliogr. 38 poz.

jakość usług ; poziom usług ; Servqual ; administracja publiczna

service quality ; level of service ; Servqual ; public administration

5/35
Nr opisu: 0000118626   
Zalety korzystania z e-administracji z punktu widzenia osób niepełnosprawnych na przykładzie urzędu miejskiego w Katowicach.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 6, s. 256-264, bibliogr. 17 poz.
Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red.: Jarosław Brodny, Jan Kaźmierczak. Punktacja MNiSW 6.000

niepełnosprawność ; administracja publiczna ; komunikacja ; jakość usług

disability ; public administration ; communication ; service quality

6/35
Nr opisu: 0000107483
Model profilu czynników wpływających na poziom jakości obsługi klienta niepełnosprawnego.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2016, 199 s., bibliogr. 160 poz.
(Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 603)

niepełnosprawność ; obsługa klienta ; jakość obsługi ; administracja samorządowa ; województwo śląskie ; metoda Servqual ; bariera architektoniczna ; e-administracja

disability ; customer service ; service quality ; local government administration ; Silesian Voivodeship ; Servqual method ; architectural barrier ; e-administration

7/35
Nr opisu: 0000113457
Zadowolenie klienta niepełnosprawnego z funkcjonowania e-administracji - ocena zalet korzystania z e-urzędu.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Jakość w społeczeństwie sieciowym. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2016, s. 221-230

e-administracja ; osoba niepełnosprawna ; jakość obsługi ; e-usługi ; bezpieczeństwo

e-administration ; disabled person ; service quality ; e-services ; security

8/35
Nr opisu: 0000115610   
Procesy szkolenia i doskonalenia pracowników w ochronie zdrowia.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Zesz. Nauk. WSBank. Poznań Wydz. Zamiejsc. Chorzów 2015 nr 17, s. 163-176, bibliogr. 29 poz.
Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku w sieci powiązań - oblicza i perspektywy. Red. Krzysztof Koj, Jarosław Szostak. Punktacja MNiSW 6.000

ochrona zdrowia ; szkolenie ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; jakość usług

health care ; training ; human resources management ; service quality

9/35
Nr opisu: 0000088572   
Cechy atrakcyjności polskich uzdrowisk.
[Aut.]: Adam Szromek.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 251-264, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 11.000

uzdrowisko ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; jakość usług ; ruch turystyczny ; turystyka zdrowotna

spa ; Krynica-Zdrój ; Polanica-Zdrój ; Kołobrzeg ; service quality ; tourist traffic ; health tourism

10/35
Nr opisu: 0000082143   
An evaluation of e-administration functioning in municipal offices in Poland.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Ann. Univ. Bucharest, Econ. Adm. Ser. 2012 vol. 6, s. 73-88

e-administracja ; analiza czynnikowa ; jakość usług ; komunikacja interpersonalna

e-administration ; factor analysis ; service quality ; interpersonal communication

11/35
Nr opisu: 0000072084   
Czynniki jakości usług świadczonych przez przychodnie medyczne.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 17-28, bibliogr. 17 poz.. Punktacja MNiSW 4.000

jakość usług ; analiza czynnikowa ; przychodnia medyczna ; metoda Servqual

service quality ; factor analysis ; medical clinic ; Servqual method

12/35
Nr opisu: 0000077312   
Functioning of e-administration exemplified by the Silesian Province - research results.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. AM Szczecin 2012 nr 32, z. 1, s. 119-125, bibliogr. 10 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

e-administracja ; jakość usług ; analiza czynnikowa ; samorząd ; Aglomeracja Śląska

e-administration ; service quality ; factor analysis ; self-government ; Silesia Agglomeration

13/35
Nr opisu: 0000087105   
Kształtowanie usług medycznych na podstawie oceny i odczucia pacjenta.
[Aut.]: A. Waszkiewicz, Barbara* Białecka.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 259-273, bibliogr. 12 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

usługi medyczne ; jakość usług ; placówka medyczna ; badanie jakościowe

medical services ; service quality ; medical centre ; qualitative research

14/35
Nr opisu: 0000075806   
Parametry opisu procesów elektronicznych usług administracji publicznej.
[Aut.]: Piotr Janke.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 139-145, bibliogr. 21 poz.. Punktacja MNiSW 6.000

parametryzacja ; e-usługi publiczne ; jakość usług ; administracja publiczna

parametrization ; e-public services ; service quality ; public administration

15/35
Nr opisu: 0000073661   
The concept study of Servqual method's gap.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Qual. Quant. 2012 vol. 46 no. 4, s. 1239-1247, bibliogr. 8 poz.. Impact Factor 0.728. Punktacja MNiSW 25.000

zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług ; Servqual ; model jakościowy

quality management ; service management ; service quality ; Servqual ; quality model

16/35
Nr opisu: 0000070102   
Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych.
[Aut.]: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
-Probl. Jakości 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.. Punktacja MNiSW 3.000

wizerunek firmy ; jakość usług ; usługi pogrzebowe

company image ; service quality ; funeral services

17/35
Nr opisu: 0000067983
Identyfikacja i ocena potrzeb studentów w zakresie technicznych i organizacyjnych składników procesu nauczania na przykładzie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej.
[Aut.]: Bartosz Szczęśniak, Michał Zasadzień, Katarzyna Midor.
-Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedzą 2011 T. 45, s. 284-294, bibliogr. 16 poz.

jakość kształcenia ; proces kształcenia ; zadowolenie klienta ; jakość usług

quality of education ; process of educating ; satisfying of the customer ; service quality

18/35
Nr opisu: 0000073655
Analiza zadowolenia klienta ze świadczonych usług na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Nowe wyzwania dla zarządzania w świetle współczesnych zagrożeń gospodarczych i cywilizacyjnych. Praca zbiorowa. Pod red. D. Kisperskiej-Moroń, A. Świerczka. Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy, 2010, s. 97-105, bibliogr. 8 poz.

usługi publiczne ; jakość usług ; Servqual ; zadowolenie klienta

public services ; service quality ; Servqual ; customer satisfaction

19/35
Nr opisu: 0000071489   
Komponenty poziomu jakości usług świadczonych przez administrację publiczną na przykładzie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Zesz. Nauk. AP Siedlce, Adm. Zarz. 2010 nr 85 (12), s. 169-178, bibliogr. 7 poz.

administracja publiczna ; usługi administracji publicznej ; Urząd Miejski w Sosnowcu ; jakość usług ; zarządzanie jakością

public administration ; public administration service ; Municipal Office in Sosnowiec ; service quality ; quality management

20/35
Nr opisu: 0000057674
Ocena czynników jakości usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Mark. i Rynek 2010 R.17 nr 6, s. 32-36

sektor publiczny ; administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta

public sector ; local government administration ; service quality ; customer service

21/35
Nr opisu: 0000057445   
Pomiar oczekiwanej i postrzeganej jakości w usługach medycznych.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2010 R. 42 nr 6, s. 33-39, bibliogr. 30 poz.

usługi medyczne ; jakość usług ; zarządzanie jakością ; badanie ankietowe ; metoda Servqual ; metoda Servperf

medical services ; service quality ; quality management ; survey ; Servqual method ; Servperf method

22/35
Nr opisu: 0000063619   
Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej. Cz. 1.
[Aut.]: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 67, s. 55-65, bibliogr. 18 poz.

komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych

urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service

23/35
Nr opisu: 0000063633   
Standardy jakości usług w komunikacji miejskiej. Cz. 2.
[Aut.]: J. Jackiewicz, Piotr Czech, J. Barcik.
-Zesz. Nauk. PŚl., Transp. 2010 z. 68, s. 73-82, bibliogr. 9 poz.

komunikacja miejska ; usługi transportowe ; jakość usług ; jakość usług transportowych ; kontrola jakości

urban transport ; transport services ; service quality ; quality of transport service ; quality control

24/35
Nr opisu: 0000058806
Analiza wykorzystania Internetu do kreowania nowego modelu biznesu dla MSP z branży turystycznej.
[Aut.]: Sandra Grabowska.
-Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 61-69, bibliogr. 14 poz.

biznes elektroniczny ; turystyka ; marketing usług ; jakość usług ; małe i średnie przedsiębiorstwa

e-business ; tourism ; services marketing ; e-marketing ; service quality ; small and medium enterprises

25/35
Nr opisu: 0000055250
Jakość usług w administracji samorządowej.
[Aut.]: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
-Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 9, s. 68-75, bibliogr. 7 poz.

administracja samorządowa ; jakość usług ; obsługa klienta ; analiza jakości

local government administration ; service quality ; customer service ; quality analysis

26/35
Nr opisu: 0000051106   
Niezawodność przesyłu danych w rozproszonych systemach pomiarowych.
[Aut.]: Beata Krupanek, Tadeusz* Topór-Kamiński.
W: Podstawowe problemy metrologii. PPM'09. [Materiały VII konferencji naukowo-technicznej], Sucha Beskidzka, 10-13 maja 2009. Polska Akademia Nauk. Oddział w Katowicach. [Gliwice] : Komisja Metrologii Oddziału PAN w Katowicach, 2009, s. 216-219, bibliogr. 4 poz. (Prace Komisji Metrologii Oddziału PAN w Katowicach ; Seria: Konferencje ; nr 14)

system pomiarowy ; rozproszony system pomiarowy ; jakość usług ; niezawodność

measurement system ; distributed measurement system ; service quality ; reliability

27/35
Nr opisu: 0000055126
The quality of airlines transportation services determined by logistic items.
[Aut.]: Rafał Burdzik.
W: Transactions on transport systems telematics and safety. Eds: Jan Piecha, Tomasz Węgrzyn. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 125-133, bibliogr. 9 poz. (Monograph ; [Politechnika Śląska] nr 239)

jakość usług ; transport lotniczy ; logistyczna obsługa klienta

service quality ; air transport ; logistic customer service

28/35
Nr opisu: 0000046558   
Some aspects of quality of service in wireless LAN.
[Aut.]: J. Domańska, Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, Filip* Kłębczyk.
-Stud. Informat. 2008 vol. 29 nr 4B, s. 113-126, bibliogr. 23 poz.

sieć bezprzewodowa ; jakość usług ; 802.11 ; QoS ; TBF

wireless network ; service quality ; 802.11 ; QoS ; TBF

29/35
Nr opisu: 0000048097   
Wpływ mechanizmów kontroli ruchu na jakość usług w sieciach bezprzewodowych. Rozprawa doktorska.
[Aut.]: Agnieszka Brachman.
Gliwice, 2008, 170 s., bibliogr. 151 poz.
Politechnika Śląska. Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki. Promotor: prof. dr hab. inż. Tadeusz* Czachórski

sieć bezprzewodowa ; przepustowość ; jakość usług ; protokół TCP ; protokół MAC ; algorytm kolejkowania ; badanie symulacyjne

wireless network ; throughput ; service quality ; TCP protocol ; MAC protocol ; scheduling algorithm ; simulation analysis

30/35
Nr opisu: 0000039862   
Problems of incentives for employees in the quality management of the service sector.
[Aut.]: E. Krzemień, Radosław Wolniak.
-Qual. Quant. 2007 vol. 41 no. 5, s. 749-756, bibliogr. 12 poz.. Impact Factor 0.225

motywacja ; system motywacji ; zarządzanie jakością ; zarządzanie usługami ; jakość usług

motivation ; motivation system ; quality management ; service management ; service quality

31/35
Nr opisu: 0000029890
Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych.
[Aut.]: Jolanta* Staszewska.
-Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23

usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jakość usług

travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality

32/35
Nr opisu: 0000036306
Badanie jakości świadczonych usług za pomocą metody SERVQUAL.
[Aut.]: M. Czaja, Marta Dudek-Burlikowska.
W: Sesja Okolicznościowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysząca Międzynarodowej Konferencji Naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki Śląskiej, 2006, s. 13-22, bibliogr. 10 poz. (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika Śląska nr 7)

jakość usług ; Servqual ; obsługa klienta

service quality ; Servqual ; customer service

33/35
Nr opisu: 0000073616
Mierzenie jakości usług - wykorzystanie metody Servqual w polskich organizacjach.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 130-138, bibliogr. 20 poz.

jakość usług ; metoda Servqual ; pomiar jakości

service quality ; Servqual method ; quality measurement

34/35
Nr opisu: 0000011214   
Motywacja w systemie zarządzania jakością usług.
[Aut.]: Radosław Wolniak.
-Probl. Jakości 2005 nr 2, s. 17-22, bibliogr. 22 poz.

zarządzanie jakością ; jakość usług ; system motywacji ; zarządzanie zasobami ludzkimi

quality management ; service quality ; motivation system ; human resources management

35/35
Nr opisu: 0000013555
Self-similarity of network traffic and the performances of QoS mechanisms.
[Aut.]: Tadeusz** Czachórski, Adam Domański, J. Domańska.
-Arch. Informat. Teor. Stosow. 2004 t. 16 z. 4, s. 337-349, bibliogr. 15 poz.

jakość usług ; samopodobieństwo ; ocena efektywności ; modelowanie

service quality ; selfsimilarity ; performance evaluation ; modelling

stosując format:
Nowe wyszukiwanie